Σίγουρα, μία από τις αδικημένες κινηματογραφικές ταινίες της φετινής απονομής των βραβείων Oscar, είναι η τελευταία του σπουδαίου Αμερικανού σκηνοθέτη Michael Mann.

Εκτός από την εξαιρετική σκηνοθεσία, το απρόβλεπτο σενάριο και τον πάντα καταπληκτικό Al Pacino στον πρωταγωνιστικό ρόλο, ένα από τα σημαντικά ατού είναι και η μουσική που δένει καταπληκτικά με τον ρυθμό και το ύφος της ταινίας.

Υπεύθυνοι για το ατμοσφαιρικό soundtrack, κατά το μεγαλύτερο ποσοστό, είναι η Lisa Gerrard των Dead Can Dance, μαζί με τον Pieter Bourke, συνεργάτη και στο παλαιότερο solo album της, με τίτλο Mirror Pool.

Στις δέκα συνθέσεις τους που περιέχονται στο album, οι δύο μουσικοί παρουσιάζουν ένα αιθέριο, σκοτεινό και χαμηλών τόνων soundtrack που εξυπηρετεί με τον καλύτερο τρόπο τις ανάγκες της ταινίας. Κοντά στον ήχο των Dead Can Dance, με τον ηλεκτρονικό ήχο να περιπλέκεται με βιολιά και κρουστά κλασσικής συμφωνικής ορχήστρας, και με φωνητικά από την ίδια την Lisa Gerrard σε ορισμένες από τις συνθέσεις, με κορυφαίo το Sacrifice.

Εξαίρεση σε αυτές τις συνθέσεις αποτελεί το Meltdown, το κομμάτι που κλείνει και το album, ένα καθαρά ηλεκτρονικό trip hop, που μοιάζει σαν να βγήκε από το back catalogue των Lamb ή και των Portishead, με την φωνή της Lisa να μοιάζει σαν την χρυσή τομή των δύο τραγουδιστριών των προαναφερθόντων συγκροτημάτων.

Στο album επίσης βρίσκουμε τρεις μικρές ορχηστρικές συνθέσεις του Graeme Revell, υπεύθυνου πολλών πετυχημένων soundtracks ταινιών όπως τα The Crow και Spawn, στο ίδιο ύφος με αυτό της πλειοψηφίας των συνθέσεων της Gerrard και του Bourke, οι οποίες αποτελούν μέρος της όλης ατμόσφαιρας της κινηματογραφικής ταινίας.

Εκτός από τις συνθέσεις που προαναφέραμε, το album περιέχει και τρεις συμμετοχές από καταξιωμένα ονόματα, το καθένα στον χώρο του. Το αγαπημένο Safe From Harm των Massive Attack δέχεται τις περιποιήσεις των σπουδαίων DJs Paul Oakenfold και Steve Osborne, ένας από τους σημαντικότερους Jazz σαξοφωνίστας της γενιάς του, ο Νορβηγός Jan Garbarek προσφέρει μία νέα έκδοση του ονειρικού Rites, από το περσινό ομότιτλο album του, και ο Λατινο-αμερικανός κιθαρίστας Gustavo Santaolalla το μελωδικό latin pop Iguazu.

n6.gif (547 bytes)

Δε συμφωνείς; Γράψε το δικό σου review!
Copyright (C) 1996-2000 - Avopolis. All Rights

 

Ακολούθησε το Avopolis Network στο Google News

 

Διαβάστε Ακόμα

Featured