Το ζητούμενο για κάθε νέο συγκρότημα, εγχώριο ή μη, είναι να τοποθετήσει γερές βάσεις στο οικοδόμημά του. Βάσεις, που θα στηρίξουν τα όνειρα και τις ελπίδες του, βάσεις που θα ξορκίσουν τις αμφιβολίες και τις απογοητεύσεις του και θα του δώσουν την δύναμη και την ώθηση να αποκτήσει το επιθυμητό. Το δίδυμο των ‘δικών μας’ Hometaping (Νίκος Αίμα και Άρης Σιαφάς), με το προ διετίας ‘Hometaping Are killing Music’ κατάφερε ακριβώς αυτό και με δεύτερο, πλέον, άλμπουμ στις αποσκευές του συνεχίζει το ταξίδι του που προβλέπεται μακρύ... Κινούμενοι στα γνώριμα lo-fi ηλεκτρονικά μονοπάτια, αποδίδουν το μέγιστο και μας εξωτερικεύουν τις βαθύτερες σκέψεις τους και τις μουσικές τους αναζητήσεις, παραδίδοντάς μας το ‘The B-Sides’, ένα δίσκο κομμένο και ραμμένο για τους νοσταλγούς-εραστές της 80’s new-wave σκηνής. Ήχοι σκοτεινοί, λουσμένοι με τις αναμνήσεις μιας άλλης εποχής, δημιουργούν την τέλεια ατμόσφαιρα για την απόλαυση μιας συννεφιασμένης ημέρας.Άριστος χειριστής του ‘οπλοστασίου’ ονόματι αναλογικά synths, ο Αίμα (που έχει αναλάβει και την παραγωγή του άλμπουμ) εμπνέεται και ζωγραφίζει, με μελωδίες άλλοτε αργές υπνωτισμένες και άλλοτε βαριές σπιντάτες, το ιδανικό background για τον Άρη Σιαφά (frontman των γνωστών μας Matisse), ο οποίος σε ρόλο μπροστάρη-πρωταγωνιστή αναλαμβάνει να καθηλώσει και να κρατήσει το ενδιαφέρον του κοινού στα ύψη. Οι εναλλαγές της χροιάς του (βλ. ‘Prison Pastime’, ‘He’s Satanic Mother Said’) και το αδιαμφισβήτητο ταλέντο του, τον βοηθούν σημαντικά στον δύσκολο αυτό ρόλο, αν και πάντα υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης.H instrumental εισαγωγή του ‘Suurt’, ξεγελάει αρχικά καθώς, μας προϊδεάζει για κάτι τελείως διαφορετικό από αυτό που επακολουθεί, γρήγορα όμως παρουσιάζεται το πραγματικό προσωπείο του The B-Sides. Τα ‘Elfins Are Doing It For Themselves’ και ‘Audience Design’ ντυμένα με πέπλα μυστηρίου και συνοδευόμενα από ηλεκτρισμένα παρακμιακά εφέ, ξεγυμνώνονται μπροστά στις πολυμορφικές διαθέσεις της φωνής του Άρη. Η electro-pop διάθεση των ‘We all paid for our crimes’ και ‘Your olganism needs’ καθώς και το bossanova ‘Rhyming dictionary’, βρίσκουν και αυτά την θέση τους στο δεκατεσσάρων κομματιών πάζλ, χωρίς εντούτοις να ξεφεύγουν από την ήδη χαραγμένη πορεία του δίσκου.Τέλος, η προσθήκη κιθαριστικών στοιχείων στα ‘Certificate’ και ‘Rena didn't make it’ δίνει ένα επιπλέον βάθος στο νεότευκτο δημιούργημα των Hometaping, το οποίο για δεύτερη φορά έρχεται να διαταράξει τα σχεδόν ήρεμα νερά της ελληνικής ηλεκτρονικής μουσικής σκηνής. Στόχος επετεύχθη!

 

Ακολούθησε το Avopolis Network στο Google News

 

Διαβάστε Ακόμα

Featured