Μωρά στη Φωτιά - Θεατρίνοι

Κυκλοφορία
Νοε-99
Βαθμολογία
7
Administrator
Administrator

Έχοντας στο ενεργητικό τους έναν από τους κορυφαίους δίσκους της ελληνικής σκηνής πολλά χρόνια πριν, τα ΜΩΡΑ ΣΤΗ ΦΩΤΙΑ επιστρέφουν σχεδόν από το πουθενά για να γιορτάσουν μαζί μας τη νέα χιλιετία, με το δικό τους αλλόκοτο τρόπο.Πάρα πολλά group έχουν επηρεαστεί από τον ήχο και την τρέλα του κλασικού πρώτου άλμπουμ, αλλά ακόμα και η μίμηση του μοναδικού για τα ελληνικά δεδομένα στυλ τους έμοιαζε, μοιάζει και θα μοιάζει με ανέκδοτο. Καθείς στον τομέα του. Ήταν φυσικό λοιπόν μια τέτοια επιστροφή να δημιουργήσει προσδοκίες ανάλογες με τις μνήμες που είχαμε από το πρώτο τους μουσικό εγχείρημα.Το νέο τους album λοιπόν, με τίτλο ΘΕΑΤΡΙΝΟΙ, περιέχει 12 νέα κομμάτια τα οποία είναι αλήθεια ότι όσο περισσότερο τα ακούς, τόσο περισσότερο "κολλάς" μαζί τους. Υπεύθυνος και πάλι για τις συνθέσεις και τους στίχους είναι - ποιος άλλος - ο Στέλιος Παπαϊωάννου (ίσως τον γνωρίζετε ως Σαλβαδορ), το μοναδικό εναπομείναν μέλος της αρχικής σύνθεσης, η οποία πλέον έχει εμπλουτιστεί από τρεις νέες παρουσίες. Το Θεατρίνοι λοιπόν ξυπνά τις γνωστές μνήμες από το εφιαλτικό (με την καλή έννοια) ντεμπούτο τους. Τα πλήκτρα μπροστά, όπως τους θυμόμαστε, ενώ οι κιθάρες αρκούντως μελωδικές. Ωστόσο κάποιες φορές η μουσική φαίνεται φτωχή στο να συνοδεύσει την φωνή και τους στίχους που εξακολουθούν να κινούνται στα αναγνωρίσιμα και υψηλά standards του συγκροτήματος. Έτσι έχουμε να κάνουμε με μια δουλειά, η οποία σαφώς και ξεχωρίζει από πολλές απόψεις, σε σχέση με δουλειές άλλων γκρουπ της χώρας μας, όμως δεν είναι σε θέση να συγκριθεί με την πρώτη των ιδίων. Εντούτοις, υπάρχουν αρκετά κομμάτια που μπορούν να σε παρασύρουν στον δικό τους, σχιζοφρενικό τρόπο, αυτόν που θυμόμαστε από τα παλιά. Τα «Διλήμματα», «Βαβυλωνία» και «Η φωλιά του κούκου» κινούνται στα γνωστά υψηλά επίπεδα, ενώ ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός της μελοποίησης τριών ποιημάτων των: Γιώργου Σεφέρη, Οδυσσέα Ελύτη και Κώστα Καρυωτάκη γίνονται τραγούδια... Οπωσδήποτε δεν θα βρείτε εδώ σπάνια ηχητικά ευρήματα, και ο δίσκος αυτός δεν θα είναι στις top λίστες εκείνων που αναζητούν το νέο και το πρωτοποριακό. Πιστεύω όμως ότι όσοι θεωρούν τη μουσική μια αρκετά πιο απλή διαδικασία και αφήνονται απλά στα συναισθήματα που τους προκαλεί, θα το βρουν ενδιαφέρον. Μπορεί να μην είναι εφάμιλλο της πρώτης τους δισκογραφικής γνωριμίας μαζί μας, μπορεί να μην έχει τα φόντα να αποτελέσει δίσκο-σταθμό (η ιστορία άλλωστε δεν επαναλαμβάνεται με τα ίδια πρόσωπα), αλλά περικλείει κάποιες μοναδικές στιγμές που θα μας αναγκάσουν να βάλουμε και πάλι το δάκτυλο στην πρίζα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ήχοι λιτοί και νοήματα πυκνά χτίζουν έναν δίσκο με βαθιά νερά, γεμάτο με τραγούδια για τα
Ακούγεται αξιοπρεπής, όμως δεν πήρε κανένα ρίσκο της προκοπής, ενώ δεν έχει τελικά να πει και κάτι
Με τον Kvohst πλέον ως τραγουδιστή, διατηρούν την παρανοϊκή, παιχνιδιάρικη και υδραργυρική οπτική

FEATURED TODAY

Στο μουσικό συνέδριο Eurosonic στο Groningen της Ολλανδίας, στην ουσιαστική δηλαδή Eurovision των indie της Ευρώπης, φτωχός συγγενής ήταν και πάλι η Ελλάδα.
Δανειζόμενος τη μουντή στρυφνότητα του Αντρέι Ταρκόφσκι και διανθίζοντάς τη με drag αναφορές, με καμπαρέ ηδυπάθεια και με στιγμές κιουμπρικής παραφροσύνης, ο
Λατρεμένοι του εγχώριου κοινού, οι θεατρικοί Λονδρέζοι επιστρέφουν στη χώρα μας για 2 ξεχωριστές εμφανίσεις, με αφορμή τα 30 τους χρόνια –την Παρασκευή 24/1

HOT STORIES

Φουλ επανεκκίνηση πραγματοποιεί η παλιά δόξα των britpop χρόνων, 10 χρόνια μετά τη διάλυσή της
Δείτε το βιντεοκλίπ για το τραγούδι που παίζει στη διαφήμιση της Mercedes Benz
Top
0
Shares
0
Shares
Στo avopolis.gr χρησιμοποιούμε cookies για να διασφαλίσουμε την εύρυθμη λειτουργία του site και την καλύτερη εμπειρία σας. Συνεχίζοντας την πλοήγησή σας στο site, αποδέχεστε τη χρήση των cookies και την πολιτική απορρήτου. More details…