Θόρυβος, σαμανικά ηχητικά μοτίβα και διφορούμενη ατμόσφαιρα στο ντεμπούτο album ενός νέου γητευτή των drones.Tα δύο EP “Backbone” και “Manfool” τα οποία κυκλοφόρησε με τη Low Impedance και την 1000+1 Tilt αντιστοίχως, κατάφεραν, πέρα από δύο αξιοπρεπέστατα πρώτα βήματα, να αποτελέσουν και την αιτία για ιδιαίτερα αυξημένες προσδοκίες από ένα ντεμπούτο album. Το Hinterlands του κατά κόσμον Κώστα Καραμήτα, κατάφερε να τις ξεπεράσει κατά πολύ. Όλο το album κυριαρχείται από ένα απόκοσμο, τελετουργικό ρυθμό, ο οποίος, αν και έχει παραχθεί με μηχανικά μέσα, φαντάζει ιδιόρρυθμα πρωτόγονος. Τα drums θυμίζουν σε ορισμένα σημεία ανάσες και οι μελωδίες καταπιεσμένες κραυγές που σέρνονται κάπου κάτω από δέρμα σου, ανήμπορες να εξωτερικευτούν. Σαν να μην έφταναν όλα τα παραπάνω, τα επαναλαμβανόμενα μοτίβα και οι περιστρεφόμενοι απειλητικοί ήχοι σε πολιορκούν με σταδιακά αλλά μεθοδικά βήματα, δημιουργώντας σου την υποψία ότι τελικά η drone τελετουργία θα έχει εσένα ως θύμα. Κλειστοφοβικό, γεμάτο ένταση το album του Tokyo Mask χρησιμοποιεί το noise, τη μινιμαλιστική ενορχήστρωση και τις μικρές, σταδιακές εναλλαγές για σε υποβάλλει και να σε κλείσει μέσα του. Προσπάθησε να μην ουρλιάξεις.

 

Ακολούθησε το Avopolis Network στο Google News

 

Διαβάστε Ακόμα

Featured