Αν και δεν πετυχαίνει σε όλα του, ο δίσκος περιέχει κάμποσα τραγούδια υγιέστατα, όμορφα, που μιλούν με ανθρωπιά και ειλικρινές βλέμμα...
Η εμπειρία του να ζεις σε μία σύγχρονη και αντιφατική μεγαλούπολη σαν την Αθήνα, μέσα από ένα ψυχεδελίζον post-punk πρίσμα με κάμποση τσογλανιά...
Χωρίς να πρόκειται για κάποιο ιδιαίτερο τόλμημα, δίνει μια πιο ποπ πλευρά των δύο καταξιωμένων τραγουδιστών, επενδύοντας σε καλά τραγούδια...
Δίσκος ενίοτε όμορφος, κάποτε συναρπαστικός, αλλά μάλλον άνισος, αφού το στίγμα προσωπικότητας συχνά εξαφανίζεται στο φόντο...
Στην πρώτη του ολοκληρωμένη προσπάθεια, το εγχώριο γκρουπ φτιάχνει ένα κρυπτικό δημιούργημα, βαθιά ριζωμένο και αφοσιωμένο στο metal, που φαίνεται όμως να θέλει να απορρίψει την ακαμψία του είδους...
Άνιση δουλειά με αρκετές αβαρίες, μα και με ορισμένα θαυμάσια τραγούδια για την Αθήνα όσων ανθρώπων ζουν δίχως προοπτική, ευρισκόμενοι «δύο νοίκια πίσω και μπροστά η ΔΕΗ/με το ψυγείο άδειο και καθόλου χαρτί»...
Το όνομα (του πατρός) βαρύ, η προσπάθεια (του υιού) φιλότιμη, μα το αποτέλεσμα της «εξόρυξης» φτωχό, να επιτείνει τα αδιέξοδα που θέλησε να υπερβεί...
Στην πιο ζωντανή του εκδοχή εδώ και πολύ καιρό, τραγουδάει πράγματα που φαίνεται να τον αφορούν άμεσα, δίνοντας στην πορεία και μερικούς από τους πιο άμεσους στίχους του...
Από τα μεγαλύτερα (μουσικά) εξαγώγιμα προϊόντα της χώρας μας, επέστρεψαν με έναν μεστό και γεμάτο δίσκο, συστήνοντάς μας με επιτυχία τον Γερμανό Henning Basse ως νέο τραγουδιστή...
Ευρισκόμενος σε μεγάλα κέφια, παραδίδει μαθήματα τραγουδιστικής γραφής και βάζει τα γυαλιά σε διάφορους πολυδιαφημισμένους συναδέλφους του...
Υπάρχουν ενδιαφέρουσες ιδέες και αρκετά να θαυμάσεις στην πρώτη σόλο δουλειά του Κίμωνα Χαραλάμπους (τη φωνή του, πρώτα-πρώτα), λείπει όμως η απογείωση...
Κομψή ποπ γραφή, που επιτρέπει στους hip Unknown Mortal Orchestra να περπατήσουν ακομπλεξάριστα δίπλα στον Ντέμη Ρούσσο των 1970s και στους Fleetwood Mac της κλασικής εποχής να τα πουν επί τροχάδην με τους Toro Y Moi...
Ένας παράξενος συνδυασμός μελαγχολίας και ελπίδας, μοναξιάς και συντροφικότητας, ματαιώσεων και υποσχέσεων. Χωρίς εκρήξεις πικρίας, μα και δίχως την έξαψη του ακράτητου ενθουσιασμού...
Ένα συμπαγές, ακομπλεξάριστα ροκ άλμπουμ, το οποίο οφείλει τα μέγιστα στην αμερικανική, παλιομοδίτικη κληρονομιά που σμιλεύτηκε εκεί γύρω στα τέλη των 1960s-αρχές των 1970s...
Η εγχώρια μπάντα που πόσταραν κάποτε και οι xx δίνει έναν όμορφο indie δίσκο με ηλεκτρονικές παρεμβολές, που ψάχνει τις βαθύτερες ανάγκες κάτω από τις γλυκόπικρες στιγμές της καθημερινής ζωής...
Αν και δεν υπάρχουν καραμπινάτες κακοτεχνίες, ο δίσκος πάσχει από τραγούδια που ανακυκλώνουν χωρίς πηγαιότητα τα ερωτικά, υπαρξιακά και λοιπά θέματα που πλέον έχουμε ακούσει αμέτρητες φορές...
Άλμπουμ περιπλανώμενο, γοητευτικό και «τυχοδιωκτικό», σε φυσική αλληλουχία με τις αστικές νευρώσεις, που γεμίζει με αυτοπεποίθηση το κενό μεταξύ των Κόρε.Ύδρο. και του The Boy...
Ένας δίσκος με όξινα αμβλυγώνια riffs, μελωδίες και επικούς, ακουστικούς ήχους με Bathory χροιά, που όμως είναι κατάλληλος για να κάτσεις να πιεις μια μπύρα όσο τον ακούς...
Διαδρομές επίκαιρες, περιπετειώδεις, με αφετηρία τους επιγραμματικούς στίχους του ποιητή Τάκη Μιχόπουλου -με το πνεύμα της Λένας Πλάτωνος, μα με τρόπους του 21ού αιώνα...
Καλλιέργησε προσδοκίες και επεδίωξε να συστήσει μια καινούρια φωνή πάνω σε μια εκ νέου συνεργασία του δημοφιλούς συνθέτη με τη Λίνα Νικολακοπούλου, όμως εν τέλει αποτυγχάνει αισθητά...
Σελίδα 18 από 130
© 1996 - 2024 Avopolis. All Rights Reserved. Powered by Brainfoodmedia