Να σε βάλω στο κλίμα: Μετά από μία παρέλαση ήχων στ' αυτιά σου από διαφορετικά είδη, σκάει μια γνωστή φώνή - δείγμα δυσεπίκτητης σπιρτόζας επικοινωνίας και γύρω της απλώνονται τα γευστικότερα εδέσματα μιας ελαφρώς bop-ίζουσας jazz με θαυμαστή latin percussion. Κάπου στα μισά ξεχνάς ότι το arrangement κάνουν οι Νάμα με το Μάξιμο Δράκο και νομίζεις ότι βρίσκεσαι στα 40s, με τον Arsenio Rodrigues ή έστω πολύ κοντύτερα στις μέρες μας με την salsa όπως μας την αστικοποίησαν οι Miami Sound Machine. Tρομπέτες, τρομπόνια, πλήκτρα, κι -ακόμα καλύτερα- εκείνο το λαχταριστό hammond στοιχειώνουν τα τρία latin jazz κομμάτια ("Το Ψαράκι", "Το Καπέλο", "Mambo Solero") αυτού το single - έκπληξη από μία μπάντα που δεν είχα και σε ιδιαίτερη εκτίμηση. Στην επιπλέον έκδοση του πρώτου κομματιού, μάλιστα, σουιγκάρουν και μπλουζάρουν περισσότερο, ξεφεύγοντας εντελώς. Πόσες φορές η έμπνευση αντικαθίσταται από την ικανοποιητική αναπαραγωγή επιρροών; Πάμπολλες. Αυτό που μπορώ να σου υποσχεθώ είναι ότι αν μπεις σε τέτοιο trip μετά από την τετράδα, χρειάζεσαι επειγόντως επίσκεψη σε ψυχίατρο!

 

Ακολούθησε το Avopolis Network στο Google News

 

Διαβάστε Ακόμα

Featured