Το σόλο ντεμπούτο του κιθαρίστα των Radiohead, Ed O'Brien, δεν είναι παρά μία ρηχή βουτιά, εκ του ασφαλούς, στο νοητό τρίγωνο που σχηματίζουν οι U2, οι Happy Mondays και οι Primal Scream.
Με δύο instrumental δίσκους επέστρεψε ο Trent Reznor, ισορροπώντας το yin και το yang του ανάμεσα στο ελπιδοφόρο και το δυσοίωνο.
Οι Parquet Courts απέκτησαν μικρά αδερφάκια που έρχονται από το Γουινσκόνσιν, με δίσκους των Beach Boys στις αποσκευές τους και power chords στις κιθάρες τους.
Η «τρελή» υπερβολή που πρεσβεύει ο κατά κόσμον Gautier Serre, είναι ακριβώς αυτή για την οποία αξίζει να μιλάμε για το πρότζεκτ Igorrr.
Ο καλύτερος δίσκος της καριέρας της Fiona Apple, μοιάζει σαν να έπρεπε να είναι πάντα εκεί, αλλά και σαν να ήρθε αναπάντεχα από το πουθενά.
Δεν χρειάζονται σπουδαίες συνθέσεις και τεράστιες μελωδίες για να βρεις τον κατάλληλο δίσκο για δύσκολους καιρούς σαν αυτούς. Αρκεί αυτή η αίσθηση παρηγοριάς του νέου άλμπουμ της Laura Marling.
Έχει δίκιο η Elly Jackson να επιμένει να αποδείξει, εδώ και πάνω από μια δεκαετία, ότι έχει ένα σημαντικό synthpop αποτύπωμα να αφήσει;
Μακριά από το Against All Logic πρότζεκτ του, ο χιλιανοαμερικανός παραγωγός επιχειρεί τον δημιουργικό του εξαγνισμό. Και δεν τα πάει καθόλου άσχημα.
Τίποτα δεν θα ήταν ίδιο στον δεύτερο δίσκο της μπάντας, χωρίς την καθοριστική παρουσία της Dana Margolin, που κάνει τα πάντα να μοιάζουν οριακά και ενδιαφέροντα.
Διαθέτουν οι Heaven Shall Burn αρκετές ιδέες για να υποστηρίξουν ισότιμα ένα άλμπουμ σχεδόν 100 λεπτών;
Ή πιο απλά, ο καλύτερος φετινός δίσκος για τον οποίο δεν έχεις ακούσει ακόμα.
Αν οι παλαιότεροι δίσκοι του ταλαντούχου μουσικού έμοιαζαν να προορίζονται για ημιφωτισμένα καταγώγια, το After Hours μοιάζει ιδανικό για λουσάτες νύχτες στο Χόλιγουντ και το Λας Βέγκας.
Ή πώς τα κλισέ της μελαγχολικής, καλοκαιρινής pop δεν είναι πάντοτε κακά.
Ξαναζεσταμένο φαγητό με γενναίες δόσεις "ok boomer"; Ευχαριστώ, δεν θα πάρω.
Ή αλλιώς, ο πιο Pavement σόλο δίσκος του ηγέτη της μπάντας, Stephen Malkmus.
Το ντουέτο από το Τέξας κρατάει το 00s άρωμά του ίδιο κι απαράλλαχτο. Αλλά, μήπως αυτό είναι το πρόβλημα;
Ο δεύτερος δίσκος της Sophie Alison εξελίσσεται όπως μία καλοφτιαγμένη μίνι σειρά μετεφηβικής, υπαρξιακής αγωνίας και οδυνηρής ενηλικίωσης. Ξέρετε, σαν αυτές που βλέπουμε στο Netflix...
Πέρα από μπλαζέ μελαγχολία και αρκετό τσαμπουκά, τι έχει να μας πει η νέα προστατευόμενη του Kanye West;
Μπορεί ο Donald Glover να επαναπροσδιορίσει την ουσία του pop icon; Είναι πάντως ο «Jean-Michel Basquiat της r’n’b» κι έγραψε έναν από τους πιο ζωντανούς φετινούς pop δίσκους.
Τα παιδιά από το Πίτσμπουργκ συνθέτουν εξαιρετικές νεο-νουάρ ιστορίες, σε έναν δίσκο προορισμένο να ικανοποιήσει τη μάζα.
Σελίδα 34 από 357
© 1996 - 2024 Avopolis. All Rights Reserved. Powered by Brainfoodmedia
Ταυτότητα - Επικοινωνία | Όροι Χρήσης (Terms of Service) | Πολιτική Απορρήτου (Privacy Policy)