|
Αρθρο τoυ Α. Τριανταφυλλίδη Διαβάζοντας τις συνεντεύξεις που έχει δώσει κατά καιρούς σε έντυπα και online πηγές δεν σχημάτισα και τις καλύτερες των εντυπώσεων όσον αφορά στη διάθεση του για επικοινωνία. Στις περισσότερες από αυτές ο Jonathan εκνευριζόταν αν η ερώτηση δεν του άρεσε και συνήθως οι περισσότερες ερωτήσεις ήταν γι'αυτόν κενές περιεχομένου ή μη αποδεκτές, δημιουργώντας πάντα αμηχανία στον δημοσιογράφο που αναλάμβανε να τα βγάλει πέρα μαζί του. |


Τώρα πλέον αρκούν οι ρομαντικές προθέσεις, η εκφραστική φωνή, τα σποραδικά 80s keyboards του παραγωγού Ric Ocasek, το μπάσο και η μόνιμη συντροφιά τον drummer Tommy Larkins. Οι αραιές και μινιμαλιστικές ενορχηστρώσεις αναδεικνύουν τη βραχνή μελωδική μοναδικότητα, αλλά κυρίως τους catchy στιχουργικούς συνδυασμούς, και όχι μόνο τα δεν υποτιμούν, αλλά αντίθετα απομονώνουν και προβάλλουν την ιδιαίτερη αξία τους. Ο Richman τραγουδάει για τον έρωτα, τις απογοητεύσεις, το σύγχρονο κόσμο, ακόμα και απλά fun κομμάτια (όπως το "The Night Is Still Young" από το τελευταίο album) εμπλουτίζουν το πολυσυλλεκτικό ρεπερτόριό του.
Στην δεύτερη επίσκεψή του στη χώρα μας τόλμησε να (ξανα) ανέβει στη σκηνή του Ρόδον με μια κιθάρα και και μοναδικό σύμμαχο τον Tommy Larkins, τον μόνιμο drummer του. Εκλεκτικός, με απλοική φωνητική προσέγγιση, εξομολογητικός ή ανεπιτήδευτα εξοργισμένος, μάγεψε για την αυθεντικότητα και την εφηβικότητα της σκηνικής παρουσίας του, είτε τραγουδώντας για τον ποταμό Ιλισσό -σε άπταιστα ελληνικά- είτε παίζοντας όλες τις σημαντικές στιγμές των τελευταίων χρόνων της καριέρας του.








