Το μόνο σίγουρο είναι πως ο Elvis Costello δε θα διάλεγε τον Steve Albini για παραγωγό του

Μιας και σε πρόσφατη συνέντευξή του τον χαρακτήρισε «τον δεύτερο χειρότερο παραγωγό σπουδαίου δίσκου μετά τον Jimmy Iovine»...

news.team
news.team

Πρόσφατα ο Elvis Costello φιλοξενήθηκε στη στήλη 5-10-15-20 του Pitchfork, στην οποία, ο εκάστοτε συνεντευξιαζόμενος επιλέγει και σχολιάζει ένα δίσκο με τον οποίο συνδέθηκε στα 5, τα 10, τα 15 του χρόνια και ούτω καθ' εξής.

Ανάμεσα σε αυτά που διάλεξε ο μουσικός, ήταν και τα demos από το δίσκο Rid Of Me της PJ Harvey, τον οποίο κατά τ' άλλα, δε φαίνεται να έχει σε ιδιαίτερη εκτίμηση, λόγω του παραγωγό του, που δεν είναι άλλος από τον Steve Albini.

Ο Costello θυμάται να παρακολουθεί την PJ Harvey την ίδια περίοδο κυκλοφορίας του δίσκου (1993) στο Tonight Show, η οποία «ήταν σαν να βλέπεις τον Howlin' Wolf στο Shindig! Τόσο υπέροχη». 

Όπως φαίνεται, όμως, ο μουσικός να ισχυριστεί και για το Rid Of Me και τη δουλειά του Steve Albini: «Μετά αγόρασα τον δίσκο και δεν ήταν ούτε στο ελάχιστο τόσο καλός, αλλά δεν είχε σημασία. Για μένα, ο δίσκος ακούγεται σκατά. Ο τύπος [Steve Albini] δεν ξέρει τίποτα από παραγωγή. Ίσως είναι ο δεύτερος χειρότερος παραγωγός σπουδαίου δίσκου μετά τον Jimmy Iovine, που γάμησε τελείως το Darkness on the Edge of Town [Bruce Springsteen]».

 

Φωτογραφία: Ray Di Pietro

 

FEATURED TODAY

 Μουσικός, κινηματογραφιστής, εσχάτως και επιμελητής της συλλογής GOST: A Spiritual Exploration into Greek Soundtracks (1975-1989) , ο Γιάννης Βεσλεμές μιλάει στον Βασίλη Σεβδαλή για όλα όσα συμβαίνουν δημιουργικά τελευταία στο σύμπαν του.

Όσο περιμένουμε την κινηματογραφική μεταφορά του Dune, βουτάμε στις σελίδες ενός άλλου βιβλίου του Frank Herbert, της Λευκής Πανώλης, που μόλις κυκλοφόρησε στα ελληνικά από τις εκδόσεις Οξύ και θυμίζει κάτι από τη ζωή μας τελευταία.

Misuta Go, Στάθης Καλατζής, Γιώργος Κονδύλης και Μαρία Παππά διαλέγουν την αγαπημένη τους μουσική που συνόδευσε την ιαπωνική ένατη τέχνη, όσο απολαμβάνουμε αυτή του Flying Lotus για το φρέσκο Yasuke του Netflix.

Top