View More

Οι Black Keys εξηγούν πως άλλαξαν στάση απέναντι στη μουσική βιομηχανία

news.team
news.team

Οι Black Keys απολαμβάνουν πια εκτενή ραδιοφωνική κάλυψη του ρεπερτορίου τους αλλά όπως εξηγεί ο κιθαρίστας και τραγουδιστής τους Dan Auerbach είναι αποτέλεσμα της διαφοροποίησης της στάσης τους απέναντι στη μουσική βιομηχανία, ειδικότερα μετά την παραχώρηση του τραγουδιού τους με τίτλο 'Set You Free' για τις ανάγκες ενός διαφημιστικού της Nissan.

Ο Auerbach μιλώντας στο διαδικτυακό NPR Music εξήγησε ότι «…παλαιότερα μας είχε συμβουλέψει ένας manager να μη δεχθούμε ανάλογες προτάσεις από εταιρείες και όντως έτσι είχαμε κάνει. Μας είχε πει ότι αυτό θα αποξένωνε τη βάση των οπαδών μας. Κάποια στιγμή σε μια μεταξύ μας συζήτηση όμως αποφασίσαμε ότι οτι άνθρωποι έτσι κι αλλιώς ερμηνεύουν με το δικό τους τρόπο τα τραγούδια μας από τη στιγμή που κυκλοφορούν. Είναι επίσης δύσκολο να αντισταθείς σε μερικές πολύ καλές προσφορές ειδικότερα με την κατάσταση που επικρατεί αυτή την εποχή στην δισκογραφία. Παλαιότερα μας είχαν πλησιάσει από μια εγγλέζικη εταιρεία για να τους δώσουμε τα δικαιώματα για ένα διαφημιστικό μαγιονέζας. Τρελά λεφτά. Πραγματικά πάρα πολλά λεφτά για εκείνη την εποχή. Αρνηθήκαμε. Ακόμα το μετανιώνουμε…».

 

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

FEATURED TODAY

Στο τέλος του Νοέμβρη έξι νέα κομμάτια έρχονται να συμπληρώσουν το παζλ νέας μουσικής για τον μήνα που πέρασε. 

Ο καλειδοσκοπικός κόσμος του LSD και ο ψυχεδελικός τρόπος ζωής, μέσα απ’ τη μουσική του συγκροτήματος που μετέδωσε το "μήνυμα" στον κόσμο.

Για τον Δημήτρη Λιλή το θέμα με τα βραβεία Grammy είναι ότι μετατρέπονται στον ελέφαντα που έχει “κολλήσει” στο δωμάτιο, ειδικά αυτών που υποτίθεται ότι παρακολουθούν επιμελώς τη νέα μουσική.

Top
0
Shares