Οι Black Keys απολαμβάνουν πια εκτενή ραδιοφωνική κάλυψη του ρεπερτορίου τους αλλά όπως εξηγεί ο κιθαρίστας και τραγουδιστής τους Dan Auerbach είναι αποτέλεσμα της διαφοροποίησης της στάσης τους απέναντι στη μουσική βιομηχανία, ειδικότερα μετά την παραχώρηση του τραγουδιού τους με τίτλο 'Set You Free' για τις ανάγκες ενός διαφημιστικού της Nissan.

Ο Auerbach μιλώντας στο διαδικτυακό NPR Music εξήγησε ότι «…παλαιότερα μας είχε συμβουλέψει ένας manager να μη δεχθούμε ανάλογες προτάσεις από εταιρείες και όντως έτσι είχαμε κάνει. Μας είχε πει ότι αυτό θα αποξένωνε τη βάση των οπαδών μας. Κάποια στιγμή σε μια μεταξύ μας συζήτηση όμως αποφασίσαμε ότι οτι άνθρωποι έτσι κι αλλιώς ερμηνεύουν με το δικό τους τρόπο τα τραγούδια μας από τη στιγμή που κυκλοφορούν. Είναι επίσης δύσκολο να αντισταθείς σε μερικές πολύ καλές προσφορές ειδικότερα με την κατάσταση που επικρατεί αυτή την εποχή στην δισκογραφία. Παλαιότερα μας είχαν πλησιάσει από μια εγγλέζικη εταιρεία για να τους δώσουμε τα δικαιώματα για ένα διαφημιστικό μαγιονέζας. Τρελά λεφτά. Πραγματικά πάρα πολλά λεφτά για εκείνη την εποχή. Αρνηθήκαμε. Ακόμα το μετανιώνουμε…».

 

 

Ακολούθησε το Avopolis Network στο Google News

 

Διαβάστε Ακόμα

Featured