Στη σκηνή του Six d.o.g.s., ο λαουτιέρης Γιάγκος Χαιρέτης και η αρπίστρια Maria-Christina Harper έδειξαν ότι η σύμπραξή τους δεν είναι ένα τυπικό crossover εγχείρημα, αλλά ένα ενδιαφέρον «ξεβόλεμα» και για τους δύο, που οδηγεί σε μια σειρά από ενδιαφέρουσες μουσικές ζυμώσεις...
Χώρος: Six d.o.g.s., Αθήνα
Ημερομηνία διεξαγωγής: 8/12/2019
Φωτογράφος: Γιώργος Δέτσης (1), Marc de Krosse (4)
Άργησε να βρει ρυθμό στο Gagarin ο 21χρονος trapper, αλλά από τη μέση της βραδιάς κι έπειτα, έδωσε μια συναυλία με παλμό και πάθος, προξενώντας ενθουσιώδεις αντιδράσεις...
Γέμισαν τη Death Disco και έδωσαν μια συναυλία που έμοιαζε με μάζωξη φίλων, με τον ελατηριοειδή χορό του Δημήτρη Ιωάννου να παρασέρνει τον κόσμο. (Σχεδόν) 28 χρόνια μετά το ξεκίνημά τους, έβαλαν έτσι τα γυαλιά σε πολλές μπάντες του «τώρα», ως προς το τι σημαίνει νεύρο και προσωπικότητα...
Απογοητευτικό ανέβασμα, με ελλείψεις σε όλους τους βασικούς άξονες, αλλά και μια απόπειρα αποδόμησης του είδους του μιούζικαλ η οποία δεν στηρίχτηκε επαρκώς σε διακειμενική, διεπιστημονική γνώση και έρευνα...
Χώρος: Εθνική Λυρική Σκηνή (εναλλακτική σκηνή), Αθήνα
Στην «πιο μεγάλη ημέρα της ζωής του», όπως χαρακτηριστικά δήλωσε, ο ράπερ από την Ξάνθη απέδειξε ότι ήρθε για να μείνει, δίνοντας μια εκρηκτική συναυλία σε ένα Gazi Music Hall κατάμεστο από νεαρές ηλικίες...
Το παλιό σύνθημα «Βασίλη ζούμε για να σ' ακούμε» καλά κρατεί και στην εκπνοή μίας ακόμα δεκαετίας. Αποδείχθηκε σε ένα γεμάτο Anodos Stage, όπου η Αγγελική Νικολούλη εθεάθη να χορεύει ζεϊμπέκικο και ο πρωταγωνιστής της βραδιάς άναψε τσιγάρο, δηλώνοντας κόντρα στις απαγορεύσεις...
Στο sold-out Μέγαρο Μουσικής, καθήλωσαν το κοινό με μια τραγουδιστικά καταπληκτική και σκηνικά ευρηματική απόδοση του βασισμένου σε ποίηση φυλακισμένων έργου του Philippe Hersant. Το οποίο μετέφερε το ουμανιστικό του μήνυμα με τρόπο που μόνο με την ταινία των αφών Ταβιάνι Cesare Deve Morire μπορεί ίσως να παραλληλιστεί...
Χώρος: Μέγαρο Μουσικής (αίθουσα Χρήστος Λαμπράκης), Αθήνα
Πρώτα μετέφεραν το κοινό που έδωσε το παρών στον Φιλολογικό Σύλλογο «Παρνασσός» σε μια απάτητη κορφή, όπου ένας άνθρωπος στον ορίζοντα δοκιμάζει να βολέψει έναν βράχο στους ώμους του –κι ύστερα έπαιξαν όρθιοι πάνω στη σκηνή, σε ένα παραλήρημα δεξιοτεχνίας...
Πλήθος κόσμου γέμισε το Fuzz την Παρασκευή για να αποχαιρετήσει τον πληκτρά τον Mother Of Millions, με το συγκρότημά του και τους συμμετέχοντες Poem, Need, Playgrounded και Universe217 να προσφέρουν στο κοινό μια βραδιά με νεύρο, πάθος, συγκίνηση και πολλή αγάπη...
Επιβλητικά τα σκηνικά του Μάρκο Αρτούρο Μαρέλλι, χάραξαν λογοτεχνικούς παραλληλισμούς με το Μαγικό Βουνό του Τόμας Μαν και έδωσαν βάθος στο κλειστοφοβικό περιβάλλον της όπερας, όσο η Χριστίνα Πουλίτση περπατούσε στον ρόλο της Αμίνα με σιγουριά και καλαισθησία...
Χώρος: Εθνική Λυρική Σκηνή (αίθουσα Σταύρος Νιάρχος), Αθήνα