
Οι ANATHEMA θα ανοίξουν για τους Φιλανδούς H.I.M. στο Λονδίνο τη Δευτέρα, 19 Σεπτέμβρίου. Να μου πείς... στην Αγγλία είναι το live… ε οι οπαδοί των H.I.M. σαφέστατα θα είναι και περισσότεροι για διάφορους λόγους...
Οι Βρεττανοί αυτή τη στιγμή ηχογραφούν καινούριο δίσκο στο Yorkshire της Μεγάλης Βρετανίας, με προοπτική να κυκλοφορήσει μέσα στο 2006. Πρόσφατα κυκλοφόρησαν το DVD “Were You There?” που περιέχει ένα ολόκληρο show από την περιοδεία “A Natural Disaster”, ένα ακουστικό show με τη φιλαρμονική του Liverpool, και videos και λοιπά καλούδια. Το artwork έχει επιμεληθεί ο Travis Smith.






