Η πανδημία και η ακύρωση μουσικών φεστιβάλ έχει φέρει αρκετά νέα δεδομένα στις διοργανώσεις. Οι εταιρίες συναυλιών και φεστιβάλ αντιμετωπίζουν προβλήματα ρευστότητας, αφού όχι μόνο δεν θα έχουν τα έσοδα τα οποία είχαν υπολογίσει για φέτος, ώστε να πληρώσουν τις υποχρεώσεις τους, αλλά καλούνται να επιστρέψουν τα χρήματα των προπωλήσεων. Σε αρκετές ευρωπαϊκές χώρες, μεταξύ αυτών και η δική μας, έχει δοθεί η δυνατότητα στις εταιρίες αυτές να προσφέρουν ένα κουπόνι αντίστοιχης αξίας, το οποίο ο καταναλωτής μπορεί να χρησιμοποιήσει για επόμενη διοργάνωση της εταιρίας, μέσα σε ένα εύλογο και σχετικά μεγάλο χρονικό διάστημα. 

Ένα αμερικάνικο φεστιβάλ, λοιπόν, το Ultra Music Festival του Μαϊάμι, αρνήθηκε να επιστρέψει τα χρήματα της προπώλησης του φεστιβάλ και κάλεσε τους καταναλωτές να χρησιμοποιήσουν τα εισιτήρια αυτά είτε για τη διοργάνωση του 2021, είτε για εκείνη του 2022. Αυτή της η απόφαση δεν άρεσε σε κάποιους, κι έτσι οι Samuel Hernandez και Richard Montoure κατέθεσαν αγωγή εναντίον της διοργανώτριας εταιρίας. 

Αν και οι όροι της συναυλίας αναφέρουν ότι η εταιρία διατηρεί το δικαίωμα να επιστρέψει μερικώς ή ολικώς τα χρήματα ή να μην επιστρέψει καθόλου το αντίτιμο σε μετρητά σε περίπτωση μη τέλεσης της διοργάνωσης, οι Hernandez και Montoure απαιτούν την επιστροφή των χρημάτων τους, καθώς η παρακολούθηση ενός άλλου event, με διαφορετικό line-up, δεν είναι το ίδιο, ενώ και η ύπαρξη ενός τέτοιου όρου ισχυρίζονται ότι πρέπει να κριθεί ως καταχρηστική. Μένει να δούμε (με ενδιαφέρον) ποια θα είναι η εξέλιξη της υπόθεσης.

 

Ακολούθησε το Avopolis Network στο Google News

 

Διαβάστε Ακόμα

Featured