Τον καιρό που η Madonna βρέθηκε στη Λισαβόνα, αναζητώντας έμπνευση για τις ηχογραφήσεις που έδωσαν το φετινό Madame X  (Η.Π.Α. #1, (Βρετανία #2, Αυστραλία #2, Γαλλία #4, Καναδάς #2, Γερμανία #5, Ιαπωνία #11), γνώρισε τον Dino D’ Santiago. Κι εκείνος την πήγε μια μέρα σε ένα μικρό club «στη μέση του πουθενά», όπως θυμάται η Βασίλισσα της Ποπ: «μια ομάδα γυναικών καθόταν σε κύκλο, πάνω σε καρέκλες. Έπαιζαν δερμάτινα τύμπανα. Η μουσική ξεκίνησε και η μία μετά την άλλη τραγουδούσαν σόλο σε κάποια κρεολική γλώσσα και χόρευαν».

Αυτή ήταν η πρώτη επαφή της Madonna με τον κόσμο των Νησιών του Πράσινου Ακρωτηρίου. Μιας μικρής αφρικανικής δημοκρατίας στον Ατλαντικό που ήταν επί αιώνες αποικία των Πορτογάλων, την οποία οι περισσότεροι γνωρίζουν από τη σπουδαία Cesaria Evora -ενώ εμείς από το ...ποδόσφαιρο, καθώς οι παλιότεροι τουλάχιστον σίγουρα θυμούνται τον Ντανιέλ Μπατίστα, ο οποίος ήταν από εκεί, μα τελικά πολιτογραφήθηκε Έλληνας, γράφοντας ιστορία ως ο πρώτος μαύρος διεθνής της εθνικής μας ομάδας. 

Ωστόσο η Madonna δεν ήρθε σε επαφή με τη morma, το κυρίαρχο παραδοσιακό στυλ στο Πράσινο Ακρωτήρι (το οποίο υπηρέτησε και η Evora), αλλά με τη μουσική batuque, η οποία παραδοσιακά τραγουδιέται μόνο από γυναίκες, έχοντας αυτοσχεδιαστικό χαρακτήρα και σατιρικό περιεχόμενο. 

Το αλισβερίσι γέννησε τελικά το τραγούδι "Batuka", το οποίο αναλαμβάνει τώρα τη σκυτάλη στο promo για το Madame X, με ένα επίσημο βιντεοκλίπ που σκηνοθέτησε γι' αυτό ο Emmanuel Adjei: μπορείτε να το δείτε στον σύνδεσμο παρακάτω.  

Στις σελίδες μας, πάντως, ο Ανδρέας Κύρκος ήταν ιδιαίτερα επικριτικός στα όσα εκπροσωπεί το συγκεκριμένο τραγούδι, θεωρώντας το από τις χειρότερες στιγμές στο Madame X. Ολόκληρη η κριτική του, βρίσκεται εδώ

 

{youtube}nU2eApGw_TU{/youtube}

 

 

Ακολούθησε το Avopolis Network στο Google News

 

Διαβάστε Ακόμα

Featured