View More

O Perfume Genius διαφημίζει ...άρωμα!

Και στην πορεία διασκευάζει το "Can't Help Falling In Love" του Elvis Presley

Αναστασία Τουρούτογλου
Αναστασία Τουρούτογλου

Αν και στη χώρα μας δεν είναι αναγνωρίσιμος και ελάχιστοι παραβρέθηκαν έτσι στο set του όταν επισκέφθηκε πέρισυ την Αθήνα στα πλαίσια του Plisskën Festival 2015, o Perfume Genius θεωρείται ανερχόμενος στην πατρίδα του Αμερική, όπου το πιο πρόσφατο άλμπουμ του Too Bight (2014) τον έδειξε να κατακτά κάποιο κοινό, φτάνοντας στο #83 των εθνικών charts (δείτε με ένα κλικ εδώ την τότε κριτική του Ανδρέα Κύρκου).

Κάποιος ευφάνταστος μαρκετίστας, λοιπόν, πρότεινε τον 34χρονο Mike Hadreas για το διαφημιστικό ενός νέου ...αρώματος (σε ένα έξυπνο λογοπαίγνιο με το πρώτο μισό του καλλιτεχνικού του ψευδωνύμου). Και δεν μιλάμε για ένα οποιοδήποτε άρωμα εδώ, μα για κάτι που λανσάρει η Prada.

Μάλιστα, στο μόλις 1 λεπτού (και κάτι) promo βιντεάκι που δόθηκε στη δημοσιότητα (βλέπε στον σύνδεσμο παρακάτω), ο Perfume Genius ακούγεται να διασκευάζει μία από τις μεγαλύτερες επιτυχίες του Elvis Presley, το "Can't Help Falling In Love" -οπότε θεωρείται σχεδόν βέβαιο ότι σύντομα θα έχουμε και τη δισκογραφημένη εκδοχή αυτού που ακούμε.

Το "Can't Help Falling In Love" ακούστηκε για πρώτη φορά το 1961, στα πλαίσια της τότε ταινίας του «Βασιλιά» Blue Hawaii, χαρίζοντάς του ένα #2 στις Η.Π.Α. κι ένα νούμερο 1 στη Βρετανία. Έκτοτε έχει γνωρίσει πολλές διασκευές, με πιο γνωστή εκείνη των UB 40.

 

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η νέα συλλογή των θρυλικών Stones πρόκειται να κυκλοφορήσει με αφορμή τη συμπλήρωση 60 ετών από τη δημιουργία του ...

Η εκκεντρική μπάντα κυκλοφόρησε ένα clip με νέα της μουσική στο διαδίκτυο

FEATURED TODAY

Από την εποχή που η Παρθένος Μαρία μύρισε τον κρίνο (με τις γνωστές συνέπειες) τελείωσε η ιστορία της παρθενογένεσης για το ανθρώπινο είδος...

(αναδημοσίευση από το Sonik)

Το νέο βιβλίο της best seller σειράς επιστολογραφίας είναι αφιερωμένο στη μουσική και κυκλοφορεί στα ελληνικά από τις εκδόσεις Archive. 

Εν είδει προλόγου και επεξηγήσεων: επιλέχτηκε η λέξη «χαμένοι», αντί του «αδικημένοι», «υποτιμημένοι», «εγκληματικά αγνοημένοι».... αφενός μεν γιατί οι περισσότεροι από τους παρακάτω δίσκους έτυχαν κριτικής αναγνώρισης, είτε σε πραγματικό χρόνο, είτε με καθυστέρηση, αφετέρου δε επειδή κάποιοι από αυτούς συνάντησαν ακόμη και ικανή εμπορική επιτυχία ή έστω αναγνωρισιμότητα.

Top
0
Shares