View More

Sigur Ros: «Οι διαφημιστικές εταιρίες κατακλέβουν τα τραγούδια μας με σκοπό να τα χρησιμοποιήσουν σε διάφορα διαφημιστικά σποτ».

news.team
news.team

Οι Sigur Ros μέσω του επίσημου blog της μπάντας σχολιάζουν το γεγονός ότι οι διαφημιστικές εταιρίες κατακλέβουν τα τραγούδια τους με σκοπό να ντύσουν μουσικά αρκετά διαφημιστικά σποτ.

Τα μέλη της μπάντας ισχυρίζονται ότι ουκ ολίγες φορές έχουν αρνηθεί προτάσεις των διαφημιστικών εταιριών,  οι οποίες τους έχουν πλησιάσει για το σκοπό αυτό, να «δανείσουν»  δηλαδή οι Ros τη μουσική τους για την προβολή κάποιου προιόντος.

H ιστορία όμως δεν τελειώνει εδώ, αφού οι Sigur Ros αναφέρουν πως μερικούς μήνες μετά, βλέπουν διαφημίσεις στις οποίες παίζουν τα τραγούδια της μπάντας ελφρώς αλλαγμένα, «μπασταρδεμένα», όπως  χαρακτηριστικά αναφέρουν. Και για του λόγου το αληθές οι Ros ανέβασαν στο blog τους και μερικά από τα σποτ που θεωρούν ότι «κλέβουν» τις μουσικές τους.

Στη συνέχεια μπορείτε να δείτε μια από τις διαφημίσεις που έχουν χρησιμοποιήσει - έχοντας αλλάξει ελάχιστα - το τραγούδι ‘Olsen Olsen’ :

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Το συγκρότημα είναι έτοιμο να κυκλοφορήσει τον πρώτο από τους τρεις νέους δίσκους του μέσα στην εβδομάδα

Πότε αναμένεται να κυκλοφορήσει το Memento Mori και ποιοι είναι οι προορισμοί της περιοδείας του αγαπημένου ...

Με ένα νέο, μινιμαλιστικό εξώφυλλο, ο δίσκος είναι ήδη διαθέσιμος για προπαραγγελία

FEATURED TODAY

Λίγο πριν το live τους στο six d.o.g.s., ζητήσαμε από το ανερχόμενο ελληνικό shoegaze συγκρότημα να μας αποκαλύψει τα μυστικά του ασυνήθιστου για την εγχώρια αγγλόφωνη σκηνή sucess story της καμπάνιας τους στο Kickstarter. 

Λίγο πριν την πρώτη παρουσίαση του "The Music Critic" με τον John Malkovich στην Ελλάδα, ο δημιουργός του έργου, μουσικός, συνθέτης και σκηνοθέτης Aleksey Igudesman μιλάει για τη σύλληψη της παράστασης, τη διαχείριση της κριτικής και τον ρόλο του κριτικού στο σήμερα. 

Ο τύπος με το πιο ξεσηκωτικό Βoiler Room τελευταία, είναι ο νέος σούπερ σταρ της βρετανικής dance. 
Top