View More

Paramount Styles + Bazooka

Χώρος
An Club
Ημερομηνία διεξαγωγής
26/11/2010
Φωτογράφος
Έφη Κρητικού
Κάλλια Κακαλέτρη
Κάλλια Κακαλέτρη

Υπό την «αιγίδα» των Girls Against Boys, o τότε κάθιδρος κι αλητήριος Scott McCloud τρύπωνε με χαρακτηριστική ευκολία στις εκλεκτικές κοριτσίστικες λίστες που απαριθμούσαν τις χορδόφωνες προεφηβικές τους ονειρώξεις. Τα τελευταία χρόνια έχει αφήσει αδρανείς τις σεξιστικές κόντρες και δραστηριοποιείται ενεργότερα με το αψυχολόγητα επονομασθέν πρότζεκτ των Paramount Styles. Εδώ δεν υπάρχει πια χώρος για καρό πουκάμισα, υπερφορτωμένες μπασογραμμές και hardcore ψήγματα, αλλά για ημιακουστικές καταστάσεις, αισθησιακές ερμηνείες και τραγούδια για κορίτσια τα οποία ήρθαν κι έφυγαν λίγο άδοξα.

Επιφορτισμένοι με το άνοιγμα της βραδιάς ήταν οι Bazooka, που έβαλαν το όνομά τους στο αθηναϊκό μουσικό τραπέζι πριν από κάποιους μήνες, όταν κέρδισαν σε διαγωνισμό του περιοδικού Velvet. Η μπάντα με τους δύο ντράμερ έντυσε με καλοπαιγμένο χαμηλοσυχνοτικό γκαράζ την αναμονή των Paramount Styles, παίζοντας κομμάτια από το πρόσφατο ομώνυμο EP της. Αν δεν εγκατέλειπαν και λίγο φασαριόζικα τον χώρο, λίγο μετά την έναρξη της κυρίως πράξης, όλα σίγουρα θα ήταν πιο όμορφα.

Αν πρέπει να κρατήσουμε κάτι από τα ήδη ειπωμένα, αυτό είναι η φασαρία. Μια φασαρία που θα ήταν εκ των πραγμάτων προαπαιτούμενη αν είχαμε πάει να δούμε τον McCloud και τον Fleisig σε μια συναυλία των Girls Against Boys, μα στάθηκε πλήρως περιττή σε μια συναυλία των Paramount Styles. Σε ένα σετ απαρτιζόμενο κατά βάση από τραγούδια στα όρια της μπαλάντας, ήταν σαφές ότι ενόχλησε τον McCloud η πάρλα επί παντός επιστητού στην οποία επιδόθηκε ακράτως το ούτως ή άλλως όχι και τόσο πολυάριθμο αθηναϊκό κοινό. «Κάποιες φορές χρειαζόμαστε και ήσυχα τραγούδια» είπε δύο φορές, σχεδόν ενοχικά απέναντι στο θορυβώδες παρελθόν του.

Παραβλέποντας το γεγονός ότι οι προσπάθειες για ήσυχη συνεργασία έπεφταν απνευστί στο κενό, οι Paramount Styles δεν επέτρεψαν να χαθεί ούτε πόντος από το μελαγχολικό κλίμα που έχουν επιβάλλει στο ύφος των δίσκων τους. Στο σετ τους εναλλάσσονταν έτσι οι δύο δίσκοι που έχουν κυκλοφορήσει ως τώρα και μαζί τους πόλεις, κυρίες και χωροχρονικές περιστάσεις. Από το “Amsterdam Again” και το “Girls From Prague” πέρασαν στο “Come To New York” και στο “Paradise Happens”. Πέρα από την ήδη δεδομένη αρτιότητα των McCloud και Fleisig, ήταν αδύνατο να μη σταθείς στον τσελίστα και το γεγονός ότι είχε attitude και κινησιολογία κιθαρίστα. Επίσης “More Than Alive”, “The Greatest” και “Keep Losing You” λίγο πριν κατέβουν από τη σκηνή, πάντα στο ίδιο μοτίβο –με τον McCloud να καθηλώνει κάθε προσπάθεια να πάρεις το βλέμμα σου από πάνω του.

Επέστρεψαν μετά από μικρή επιμονή του κοινού, με μια εκ βαθέων ερμηνεία του επικλητικού “Come To Where You Are”, όπου έκαναν σαφές ότι, ανεξάρτητα αν οι αποδέκτες δυσκολεύονται να το φιλτράρουν στη μουσική τους συνείδηση, πράγματι χρειαζόμαστε ήσυχα τραγούδια.


ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ


1991

Ανάμεσα σε Δυτική κι Ανατολική Ακτή, gangsta ρίμες, jazz samples και crossovers στο rock κοινό, ο Δημήτρης Λιλής επιλέγει τους 5 δίσκους που σημάδεψαν λίγο περισσότερο μια από τις εμβληματικότερες χρονιές της χρυσής εποχής του αμερικανικού rap.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

H Τάνια Σκραπαλιώρη ξαναθυμήθηκε τι πάει να πει συναυλία στον Κήπο του Μεγάρου, που για μια βραδιά

Η Ελένη Τζαννάτου βρέθηκε στη δεύτερη μέρα του εγχώριου φεστιβάλ του ΚΠΙΣΝ που σήμανε την

Λέγονται Smile, αποτελούνται από τον Thom Yorke, τον Jonny Greenwood και τον Tom Skinner (Sons of

FEATURED TODAY

Ο ιθύνων νους των Regressverbot στράφηκε στο σόλο project Athens Computer Underground και μιλάει στην Τάνια Σκραπαλιώρη για τα «μπλιμπλίκια, τα κομπιούτερ και τους αριθμούς» αλλά και τη φετινή δουλειά The Crying Came που ακούγεται σαν μια βόλτα με αμάξι των 90s.

Κάθε εβδομάδα, ο Επίτροπος θα επαναφέρει την τάξη, ακόμα κι αν οι χατζημεταλλάδες δεν έχουν σωτηρία. Στο νέο του Παρατηρητήριο, συνεχίζει τον αγώνα της σωτηρίας, με μουσικές προτάσεις από τις υπόλοιπες 12 χώρες του φετινού Euro.

H Τάνια Σκραπαλιώρη ξαναθυμήθηκε τι πάει να πει συναυλία στον Κήπο του Μεγάρου, που για μια βραδιά γέμισε με τους ήχους του καλοκαιριού που τόσο μας έλειψε.

HOT STORIES

Ακούστε το νέο κομμάτι της τραγουδίστριας που ήδη ακούγεται στο repeat (και στους στίχους του βρίσκουμε μεταξύ άλλων τον Saske).

Μετά τους Primal Scream, η Lorde συνεχίζει να μαζεύει φιλοφρονήσεις και...να σκάσουν όσοι λένε «ο κλέψας του κλέψαντος».

Έτσι μας λέει τουλάχιστον στο πρώτο ομώνυμο single του επερχόμενου σόλο δίσκου του.

Top