Μίκρο

Χώρος
Μύλος, Θεσσαλονίκη
Ημερομηνία διεξαγωγής
16/11/2001
avopolis.team
avopolis.team

>>ΣΥΝΔΕΘΕΙΤΕ ΣΤΟΝ ΙΣΤΟ
>>
>>ΡΥΘΜΙΣΗ
>>KΛΗΣΗ
>>ΣΥΝΔΕΣΗ
>>E-MAIL…
>>
>>Reading……
>>
>>Connecting to ΜΙΚΡΟ NON-STOP
>>
>>Πρόγραμμα Προσομοίωσης “ΕΝΑ ΤΑΞΙΔΙ ΣΤ’ΑΣΤΕΡΙΑ”
>>Παρακαλώ Πληκτρολογήστε τον κωδικό πρόσβασης
>> ******
>>ΔΩΣΑΤΕ ΛΑΘΟΣ ΚΩΔΙΚΟ
>>
>>
>>Πρόγραμμα Προσομοίωσης “ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ”
>>Παρακαλώ Πληκτρολογήστε τον κωδικό πρόσβασης
>> ******
>>ΔΩΣΑΤΕ ΛΑΘΟΣ ΚΩΔΙΚΟ
>>
>>
>>Πρόγραμμα Προσομοίωσης “ΜΙΚΡΟ LIVE στο ΜΥΛΟ”
>>Παρακαλώ Πληκτρολογήστε τον κωδικό πρόσβασης
>> ******
>>Κωδικός Αποδεκτός.

>>
>>Starting ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΗΣ SANDY.exe
>>This product is licensed
>>
>>ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΞΕΚΙΝΑΕΙ…
>>
>>Πιέστε ένα πλήκτρο για να συνεχίσετε
>>
>>Μ
>>
>>Reading file “mikro.wav”
>>
>>Topic: Μίκρο
>>Date: Παρασκευή 16 Νοεμβρίου 2001
>>Location: Μύλος - Club
>>

>>Σε μια live εμφάνιση διάρκειας δύο περίπου
>>ωρών, όπου ακούστηκαν τα περισσότερα
>>κομμάτια από τις δύο συνολικά δισκογραφικές
>>δουλειές τους δύο ήταν αυτά που έχω να
>>παρατηρήσω στους Μίκρο.
>>
>>retrieving info…
>>
>>Το ένα είναι η σκηνική τους παρουσία, η
>>ενέργεια που αποβάλλουν καθ’ όλη τη διάρκεια
>>των lives τους, η καθηλωτική εκφραστικότητα
>>της -ακούραστης πραγματικά- Ρίας πάνω στη
>>σκηνή (όσοι τους έχετε δει live προφανώς θα
>>καταλάβατε για τι ακριβώς μιλάω) αλλά
>>γενικότερα το πόσο όλα τα παιδιά νοιώθουν
>>αυτό που τελικά φτάνει στα αυτιά μας.
>>
>>opening file “mikro.jpg”

>>
>>Το δεύτερο είναι το πόσο «μπλεγμένοι» με την
>>τεχνολογία είναι. Και αυτό έχει να κάνει όχι
>>μόνο στο μουσικό μέρος, όπου η χρήση
>>υπολογιστή γίνεται αισθητή με το πρώτο κιόλας
>>άκουσμα, αλλά και με όλες τις υποχρεώσεις του
>>group (η σχεδίαση του official site τους αλλά
>>και διάφορων άλλων sites έχει γίνει από τη Ρία,
>>οι ίδιοι επιμελούνται και σχεδιάζουν τις αφίσες
>>για τα lives και ποιός ξέρει τι άλλο).
>>Και για του λόγου το αληθές…
>>
>>Go to: http://users.forthnet.gr/the/mikro
>>

>>Όσο για τη χρήση υπολογιστή στη μουσική
>>τους και ειδικότερα στο συγκεκριμένο Live, θα
>>ξεκινήσω από το εντυπωσιακότερο κομμάτι του
>>live, τα clips τα οποία προβάλλονταν καθ’
>>όλη τη διάρκεια της συναυλίας στις δύο
>>τεράστιες οθόνες προβολής που είχαν στηθεί
>>πίσω και δίπλα στη σκηνή. Ιδιαίτερα ψαγμένο
>>περιεχόμενο, με σκηνές διαλεγμένες από την
>>επικαιρότητα, λόγους πολιτικών και
>>διασημότητες να παρελαύνουν στο πίσω μέρος
>>της σκηνής, τον πυροβολισμό της Trinity σε ένα
>>απόσπασμα του Matrix, σκηνές από
>>συγκρούσεις των ματ με διαδηλωτές οι οποίοι
>>χορεύουν στους ρυθμούς των Μίκρο και πολλά
>>ακόμα να ντύνουν με τον καλύτερο τρόπο τη
>>μουσική τους. Το συγκλονιστικότερο όλων είναι
>>ότι τα Clips αυτά έχουν επιμεληθεί οι ίδιοι οι
>>Μίκρο (Νίκος) και βρίσκονταν σε απόλυτο
>>συγχρονισμό με τα όσα ακούγαμε.

>>Από εκεί και πέρα στη μουσική αυτή καθ’αυτή
>>με μια ματιά και μόνο στα όργανα που
>>χρησιμοποιούνται βλέπει πόσο έντονη είναι η
>>χρήση της τεχνολογίας. Εκτός από τα
>>«κλασσικά» κιθάρα- ντραμς και σε κάποια
>>κομμάτια το μπάσο, η υπόλοιπη μουσική
>>παράγεται αποκλειστικά από μηχανήματα τα
>>οποία βρίσκουν εφαρμογή από τις ατελείωτες
>>λούπες που βγαίνουν από το Laptop του Νίκου
>>πάνω από τη σκηνή, μέχρι στα φωνητικά με
>>Vocoder της Ρίας, και σε πολλά άλλα.
>>
>>Το δυσάρεστο της υπόθεσης ήταν η λιγοστή
>>συμμετοχή του κόσμου. Και σ’ αυτό συντέλεσε
>>η ανεπαρκής ενημέρωση. Ο Μύλος έχει
>>σταματήσει τις αφισοκολλήσεις λόγω των
>>προστίμων που του έχουν επιβληθεί και έτσι η
>>μόνη ενημέρωση έγινε από κάποια flyers με το
>>πρόγραμμα Μύλου-Υδρογείου που
>>κυκλοφορούσαν, από 18 αφίσες σε αστικά
>>λεωφορεία της πόλης και από λιγοστές σε μέρη
>>όπως το 42ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου όπου
>>επιτρεπόταν η αφισοκόλληση. Πραγματικά
>>λυπάμαι γιατί ήταν μια καλοστημένη
>>παράσταση και το θεωρώ ανεπίτρεπτο για μια
>>πόλη σαν τη Θεσσαλονίκη που στο κάτω κάτω
>>είναι και η γενέτειρα των Μίκρο να μην
>>υποστηρίζει τέτοιες διοργανώσεις. Ίσως βέβαια
>>ευθύνονται κατά κάποιο τρόπο και οι
>>«Xaxakes» οι οποίοι εμφανίστηκαν την ίδια ώρα
>>στην Υδρόγειο.
>>
>>Κλείνοντας, ένα μεγάλο ευχαριστώ στο
>>Στέλιο, τη Ρία, το Γιώργο, το Γιάννη και το
>>Νίκο για όσα προηγήθηκαν και επακολούθησαν
>>του live. Να ‘στε καλά.

>>Παρακαλώ Περιμένετε
>>
>>
>>General Protection Error
>>at memory address AEF00Τ0ΤΕΛ0Σ-Τ0ΥΚ0ΣΜ0Υ
>>Please save your work and restart
>>
>>
>>Τερματισμός της λειτουργίας του Υπολογιστή
>>
>>
>>ΤΩΡΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΤΕ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ο Δημήτρης Λιλής παρακολούθησε τη συναυλία των Future Islands σε ζωντανή μετάδοση από τη Βαλτιμόρη

Ο Άγγελος Κλειτσίκας  βρέθηκε  στην πρώτη ημέρα του In Orbit στο ΚΠΙΣΝ 

Φεγγάρι, ψυχεδελικός φωτισμός, κατανυκτική ατμόσφαιρα, ένας ήχος άλλοτε απογυμνωμένος, άλλοτε

FEATURED TODAY

Η δισκογραφία του Nick Cave, μέσα από κείμενα που δημοσιεύτηκαν στο Avopolis, μαζί με κάποιες σκέψεις που φέρνουν αυτά τα ταξίδια...

Με την ευκαιρία της δωρεάν προβολής του Straight To You (1994), ανατρέχουμε στο σχετικό αφιέρωμα του SONIK.

Η Ζώης Χαλκιόπουλος ξεσκονίζει τα συνθεσάιζερ "made in Greece", μαζί με μια Spotify λίστα που συνεχώς θα μεγαλώνει.

HOT STORIES

Ένας πλήρης οδηγός για όλα όσα θα δείτε και θα ακούσετε το σαββατοκύριακο στο Backstage Film Festival

Ακούστε την κουβέντα της σκηνοθέτιδας με τον Δημήτρη Λιλή και μαζί μια playlist με τα αγαπημένα της Nick Cave τραγούδια, λίγο πριν απολαύσουμε το Straight To You στο Backstage Film Festival.

Στο I Slept With Joey Ramone που ετοιμάζεται για το Netfllix.

Top