Μίκρο

Χώρος
Μύλος, Θεσσαλονίκη
Ημερομηνία διεξαγωγής
16/11/2001
avopolis.team
avopolis.team

>>ΣΥΝΔΕΘΕΙΤΕ ΣΤΟΝ ΙΣΤΟ
>>
>>ΡΥΘΜΙΣΗ
>>KΛΗΣΗ
>>ΣΥΝΔΕΣΗ
>>E-MAIL…
>>
>>Reading……
>>
>>Connecting to ΜΙΚΡΟ NON-STOP
>>
>>Πρόγραμμα Προσομοίωσης “ΕΝΑ ΤΑΞΙΔΙ ΣΤ’ΑΣΤΕΡΙΑ”
>>Παρακαλώ Πληκτρολογήστε τον κωδικό πρόσβασης
>> ******
>>ΔΩΣΑΤΕ ΛΑΘΟΣ ΚΩΔΙΚΟ
>>
>>
>>Πρόγραμμα Προσομοίωσης “ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ”
>>Παρακαλώ Πληκτρολογήστε τον κωδικό πρόσβασης
>> ******
>>ΔΩΣΑΤΕ ΛΑΘΟΣ ΚΩΔΙΚΟ
>>
>>
>>Πρόγραμμα Προσομοίωσης “ΜΙΚΡΟ LIVE στο ΜΥΛΟ”
>>Παρακαλώ Πληκτρολογήστε τον κωδικό πρόσβασης
>> ******
>>Κωδικός Αποδεκτός.

>>
>>Starting ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΗΣ SANDY.exe
>>This product is licensed
>>
>>ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΞΕΚΙΝΑΕΙ…
>>
>>Πιέστε ένα πλήκτρο για να συνεχίσετε
>>
>>Μ
>>
>>Reading file “mikro.wav”
>>
>>Topic: Μίκρο
>>Date: Παρασκευή 16 Νοεμβρίου 2001
>>Location: Μύλος - Club
>>

>>Σε μια live εμφάνιση διάρκειας δύο περίπου
>>ωρών, όπου ακούστηκαν τα περισσότερα
>>κομμάτια από τις δύο συνολικά δισκογραφικές
>>δουλειές τους δύο ήταν αυτά που έχω να
>>παρατηρήσω στους Μίκρο.
>>
>>retrieving info…
>>
>>Το ένα είναι η σκηνική τους παρουσία, η
>>ενέργεια που αποβάλλουν καθ’ όλη τη διάρκεια
>>των lives τους, η καθηλωτική εκφραστικότητα
>>της -ακούραστης πραγματικά- Ρίας πάνω στη
>>σκηνή (όσοι τους έχετε δει live προφανώς θα
>>καταλάβατε για τι ακριβώς μιλάω) αλλά
>>γενικότερα το πόσο όλα τα παιδιά νοιώθουν
>>αυτό που τελικά φτάνει στα αυτιά μας.
>>
>>opening file “mikro.jpg”

>>
>>Το δεύτερο είναι το πόσο «μπλεγμένοι» με την
>>τεχνολογία είναι. Και αυτό έχει να κάνει όχι
>>μόνο στο μουσικό μέρος, όπου η χρήση
>>υπολογιστή γίνεται αισθητή με το πρώτο κιόλας
>>άκουσμα, αλλά και με όλες τις υποχρεώσεις του
>>group (η σχεδίαση του official site τους αλλά
>>και διάφορων άλλων sites έχει γίνει από τη Ρία,
>>οι ίδιοι επιμελούνται και σχεδιάζουν τις αφίσες
>>για τα lives και ποιός ξέρει τι άλλο).
>>Και για του λόγου το αληθές…
>>
>>Go to: http://users.forthnet.gr/the/mikro
>>

>>Όσο για τη χρήση υπολογιστή στη μουσική
>>τους και ειδικότερα στο συγκεκριμένο Live, θα
>>ξεκινήσω από το εντυπωσιακότερο κομμάτι του
>>live, τα clips τα οποία προβάλλονταν καθ’
>>όλη τη διάρκεια της συναυλίας στις δύο
>>τεράστιες οθόνες προβολής που είχαν στηθεί
>>πίσω και δίπλα στη σκηνή. Ιδιαίτερα ψαγμένο
>>περιεχόμενο, με σκηνές διαλεγμένες από την
>>επικαιρότητα, λόγους πολιτικών και
>>διασημότητες να παρελαύνουν στο πίσω μέρος
>>της σκηνής, τον πυροβολισμό της Trinity σε ένα
>>απόσπασμα του Matrix, σκηνές από
>>συγκρούσεις των ματ με διαδηλωτές οι οποίοι
>>χορεύουν στους ρυθμούς των Μίκρο και πολλά
>>ακόμα να ντύνουν με τον καλύτερο τρόπο τη
>>μουσική τους. Το συγκλονιστικότερο όλων είναι
>>ότι τα Clips αυτά έχουν επιμεληθεί οι ίδιοι οι
>>Μίκρο (Νίκος) και βρίσκονταν σε απόλυτο
>>συγχρονισμό με τα όσα ακούγαμε.

>>Από εκεί και πέρα στη μουσική αυτή καθ’αυτή
>>με μια ματιά και μόνο στα όργανα που
>>χρησιμοποιούνται βλέπει πόσο έντονη είναι η
>>χρήση της τεχνολογίας. Εκτός από τα
>>«κλασσικά» κιθάρα- ντραμς και σε κάποια
>>κομμάτια το μπάσο, η υπόλοιπη μουσική
>>παράγεται αποκλειστικά από μηχανήματα τα
>>οποία βρίσκουν εφαρμογή από τις ατελείωτες
>>λούπες που βγαίνουν από το Laptop του Νίκου
>>πάνω από τη σκηνή, μέχρι στα φωνητικά με
>>Vocoder της Ρίας, και σε πολλά άλλα.
>>
>>Το δυσάρεστο της υπόθεσης ήταν η λιγοστή
>>συμμετοχή του κόσμου. Και σ’ αυτό συντέλεσε
>>η ανεπαρκής ενημέρωση. Ο Μύλος έχει
>>σταματήσει τις αφισοκολλήσεις λόγω των
>>προστίμων που του έχουν επιβληθεί και έτσι η
>>μόνη ενημέρωση έγινε από κάποια flyers με το
>>πρόγραμμα Μύλου-Υδρογείου που
>>κυκλοφορούσαν, από 18 αφίσες σε αστικά
>>λεωφορεία της πόλης και από λιγοστές σε μέρη
>>όπως το 42ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου όπου
>>επιτρεπόταν η αφισοκόλληση. Πραγματικά
>>λυπάμαι γιατί ήταν μια καλοστημένη
>>παράσταση και το θεωρώ ανεπίτρεπτο για μια
>>πόλη σαν τη Θεσσαλονίκη που στο κάτω κάτω
>>είναι και η γενέτειρα των Μίκρο να μην
>>υποστηρίζει τέτοιες διοργανώσεις. Ίσως βέβαια
>>ευθύνονται κατά κάποιο τρόπο και οι
>>«Xaxakes» οι οποίοι εμφανίστηκαν την ίδια ώρα
>>στην Υδρόγειο.
>>
>>Κλείνοντας, ένα μεγάλο ευχαριστώ στο
>>Στέλιο, τη Ρία, το Γιώργο, το Γιάννη και το
>>Νίκο για όσα προηγήθηκαν και επακολούθησαν
>>του live. Να ‘στε καλά.

>>Παρακαλώ Περιμένετε
>>
>>
>>General Protection Error
>>at memory address AEF00Τ0ΤΕΛ0Σ-Τ0ΥΚ0ΣΜ0Υ
>>Please save your work and restart
>>
>>
>>Τερματισμός της λειτουργίας του Υπολογιστή
>>
>>
>>ΤΩΡΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΤΕ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Μπροστά στην υπερπλήρη αρένα του Tae Kwon Do, βούτηξαν στο σιδηρούν εκτόπισμα του The Age Οf ...
Ό,τι γκρίνιες κι αν υπήρξαν για το Pitfalls, οι Νορβηγοί τις έσβησαν με έναν συναυλιακό θρίαμβο
Διατηρώντας άθραυστο τον μαγικό κύκλο της μουσικής του, ο Βρετανός παραγωγός μετέτρεψε το Ζάππειο

FEATURED TODAY

Μπροστά στην υπερπλήρη αρένα του Tae Kwon Do, βούτηξαν στο σιδηρούν εκτόπισμα του The Age Οf Aquarius, δίνοντας μια εξαιρετική, γεμάτη ενέργεια συναυλία, από
Fundracar ή αλλιώς το καράβι της διασκέδασης (σε ελεύθερη μετάφραση). Μια ερμηνεία που αποτυπώνει μόνο τη μισή αλήθεια του αθηναϊκού multi-culti σχήματος, που
Ό,τι γκρίνιες κι αν υπήρξαν για το Pitfalls, οι Νορβηγοί τις έσβησαν με έναν συναυλιακό θρίαμβο στο φουλαρισμένο από κόσμο Fuzz, που τους «υποχρέωσε» στο ...

HOT STORIES

Δείτε το "If You Run", μια νέα προσθήκη στα περίφημα Desert Sessions
Έρχονται όλοι τον Ιούνιο με ελεύθερη είσοδο, στα πλαίσια του Summer Nostos Festival
Τέλος μόλις στα 56 για έναν από τους μεγάλους ήρωες της ηλεκτρονικής κουλτούρας των 1990s
Top
0
Shares
0
Shares
Στo avopolis.gr χρησιμοποιούμε cookies για να διασφαλίσουμε την εύρυθμη λειτουργία του site και την καλύτερη εμπειρία σας. Συνεχίζοντας την πλοήγησή σας στο site, αποδέχεστε τη χρήση των cookies και την πολιτική απορρήτου. More details…