Dandy Warhols

Χώρος
Ρόδον, Αθήνα
Ημερομηνία διεξαγωγής
28/3/2001
avopolis.team
avopolis.team

Οι δύο ημέρες του Μαρτίου , Τετάρτη 28 και Πέμπτη 29 , έκλειναν για τους Dandy Warhols έναν αρκετά σημαντικό κύκλο. Έναν κύκλο που ξεκίνησαν από την ίδια χώρα στο τέλος του καλοκαιριού και στο φεστιβάλ Ήλεκτρον. Οι Dandies άρχισαν και τελείωσαν την πανευρωπαϊκή τους περιοδεία από τη χώρα μας και χαιρόμαστε γι’αυτό. Ήρθαν και φεύγουν με τις καλύτερες εντυπώσεις και εμείς το ίδιο. Την Τετάρτη 28, το avopolis βρισκόταν στο Ρόδον, το οποίο φυσικά ήταν ασφυκτικά γεμάτο, και παρακολούθησε ένα live αρκετά αξιόλογο, αλλά υποδεέστερο του αντίστοιχου στο Ήλεκτρον. Ίσως έφταιγε η κούραση της μπάντας από το συνεχή αγώνα δρόμου , ίσως το γεγονός ότι ήθελαν να πάνε σπίτια τους μια ώρα αρχίτερα, αλλά το θέμα είναι ότι κάτι έφταιγε. Μην παρεξηγηθώ όμως. Περάσαμε αρκετά καλά. Διασκεδάσαμε, χορέψαμε και τραγουδήσαμε.

Οι μποέμ τύποι από το Portland πήραν θέση στη σκηνή στις 10 και δέκα , και αφού μας είχαν κάνει να τους συμπαθήσουμε πολύ περισσότερο πιο πριν, αφού είχαν επιλέξει το τελευταίο αριστούργημα του Johnny Cash για να προετοιμάσει το κοινό. Ξεκίνησαν με το εκπληκτικό Βe-in και συνέχισαν με έναν ρυθμό που έβρισκε ένα ή δύο τραγούδια από το Come Down να εναλλάσονται με ένα από το Thirteen Tales From Urban Bohemia. To κοινό πάντως ήταν μουδιασμένο. Αν εξαιρέσουμε τις μπροστινές υποψήφιες ανήλικες groupies του Courtney που δεν σταμάτησαν να χοροπηδούν και να ουρλίαζουν , το μισό Ρόδον δεν φαινόταν να πολυδιασκεδάζει. Τραγούδια σαν το Get Off και Bohemian Like You αποθεώθηκαν περισσότερο από όλα τα άλλα και ήταν φυσικό λόγω της μόλις πρόσφατης επιτυχίας του. Κομματάρες όμως σαν το Junkie, το Everyday should be a holiday και άλλα διαμάντια του Come Down, δεν είχαν την επιθυμητή αντίδραση. Οι μπροστινοί βέβαια τα έδιναν όλοι, αλλά πίσω το είχαν ρίξει στην κουβέντα. Η μπάντα βέβαια το ενίσχυε αυτό, δίνοντας μία τεράστια ψυχεδελική υφή στα ήδη χιλιοακουσμένα hits που σε συνδυασμό με το οπτικά εφέ του projector έφτιαχναν μία ατμόσφαιρα που οι Velvet Underground θα την έβρισκαν far out! Εμείς το βρήκαμε επίσης εξαιρετικό.

Το συνολικό σετ μαζί με το encore κράτησε μιάμιση ώρα. Πριν το encore η μορφάρα που ακούει στο όνομα Zia ,βγήκε μόνη της στη σκηνή και τραγούδησε το κλασσικό “Mercedes Benz” της Janis Joplin. Zήτησε βοήθεια και από το κοινό, γιατί τραγουδούσε a cappella και υπήρχε πιθανότητα να ξεχνούσε τους στίχους γιατί κατά τη διάρκεια του live είχε καπνίσει ένα “Fat one” όπως είπε. Τη βοηθήσαμε και ήταν πολύ όμορφο. Η μπάντα ξαναβγήκε για δυο κομμάτια εκ των οποίων το τελευταιο ήταν το “ Everyday should be a holiday” σε μία εκτέλεση που αποτελούτο μόνο από τη φωνή του Courtney και την ακουστική κιθάρα του. Μετά μας καληνύχτισαν και χαίρετε. Κάτι είπαν ότι θα ξανάρθουν στο τέλος του καλοκαιριού για ένα φεστιβάλ. Δεν είμαι σίγουρος αν το έπιασα καλά. Καλώς να ορίσουν.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Φεγγάρι, ψυχεδελικός φωτισμός, κατανυκτική ατμόσφαιρα, ένας ήχος άλλοτε απογυμνωμένος, άλλοτε

Με ηγέτιδα την Adrianne Lenker, έκαναν μια βαθιά συγκινητική και ταπεινή εμφάνιση, δίνοντας μια ...
Ο Γερμανός παραγωγός χάρισε στους παρευρισκόμενους στο Fuzz ένα κομψό, lo-fi ambient techno set,

FEATURED TODAY

Στο τελευταίο του Incoming για τον Αύγουστο, ο Δημήτρης Λιλής κοιτά με απορία την επικαιρότητα και ψάχνει τη θέση των μουσικών σε αυτή.

Στο τελευταίο του Diggin' πριν τις διακοπές, ο Ζώης Χαλκιόπουλος ακούει το The Mosaic of  Transformation της Kaitlyn Aurelia Smith.

Η Τάνια Σκραπαλιώρη διάβασε το πρώτο βιβλίο της τριλογίας της Virginie Despentes που χτίζει ένα σύμπαν γεμάτο αντι-ήρωες και πολλή μουσική στο

HOT STORIES

Κι αυτό γιατί η Lady Gaga ετοιμάζεται να ξεκινήσει τη ραδιοφωνική της εκπομπή στο Apple Music.

Μετά από μια σεζόν, το Hulu ακυρώνει τη σειρά με την Zoë Kravitz.

Το φεστιβάλ έγινε την Παρασκευή 31 Ιουλίου στο Θέατρο της Ανατολικής Τάφρου.

Top