View More

Dandy Warhols

Χώρος
Ρόδον, Αθήνα
Ημερομηνία διεξαγωγής
28/3/2001
avopolis.team
avopolis.team

Οι δύο ημέρες του Μαρτίου , Τετάρτη 28 και Πέμπτη 29 , έκλειναν για τους Dandy Warhols έναν αρκετά σημαντικό κύκλο. Έναν κύκλο που ξεκίνησαν από την ίδια χώρα στο τέλος του καλοκαιριού και στο φεστιβάλ Ήλεκτρον. Οι Dandies άρχισαν και τελείωσαν την πανευρωπαϊκή τους περιοδεία από τη χώρα μας και χαιρόμαστε γι’αυτό. Ήρθαν και φεύγουν με τις καλύτερες εντυπώσεις και εμείς το ίδιο. Την Τετάρτη 28, το avopolis βρισκόταν στο Ρόδον, το οποίο φυσικά ήταν ασφυκτικά γεμάτο, και παρακολούθησε ένα live αρκετά αξιόλογο, αλλά υποδεέστερο του αντίστοιχου στο Ήλεκτρον. Ίσως έφταιγε η κούραση της μπάντας από το συνεχή αγώνα δρόμου , ίσως το γεγονός ότι ήθελαν να πάνε σπίτια τους μια ώρα αρχίτερα, αλλά το θέμα είναι ότι κάτι έφταιγε. Μην παρεξηγηθώ όμως. Περάσαμε αρκετά καλά. Διασκεδάσαμε, χορέψαμε και τραγουδήσαμε.

Οι μποέμ τύποι από το Portland πήραν θέση στη σκηνή στις 10 και δέκα , και αφού μας είχαν κάνει να τους συμπαθήσουμε πολύ περισσότερο πιο πριν, αφού είχαν επιλέξει το τελευταίο αριστούργημα του Johnny Cash για να προετοιμάσει το κοινό. Ξεκίνησαν με το εκπληκτικό Βe-in και συνέχισαν με έναν ρυθμό που έβρισκε ένα ή δύο τραγούδια από το Come Down να εναλλάσονται με ένα από το Thirteen Tales From Urban Bohemia. To κοινό πάντως ήταν μουδιασμένο. Αν εξαιρέσουμε τις μπροστινές υποψήφιες ανήλικες groupies του Courtney που δεν σταμάτησαν να χοροπηδούν και να ουρλίαζουν , το μισό Ρόδον δεν φαινόταν να πολυδιασκεδάζει. Τραγούδια σαν το Get Off και Bohemian Like You αποθεώθηκαν περισσότερο από όλα τα άλλα και ήταν φυσικό λόγω της μόλις πρόσφατης επιτυχίας του. Κομματάρες όμως σαν το Junkie, το Everyday should be a holiday και άλλα διαμάντια του Come Down, δεν είχαν την επιθυμητή αντίδραση. Οι μπροστινοί βέβαια τα έδιναν όλοι, αλλά πίσω το είχαν ρίξει στην κουβέντα. Η μπάντα βέβαια το ενίσχυε αυτό, δίνοντας μία τεράστια ψυχεδελική υφή στα ήδη χιλιοακουσμένα hits που σε συνδυασμό με το οπτικά εφέ του projector έφτιαχναν μία ατμόσφαιρα που οι Velvet Underground θα την έβρισκαν far out! Εμείς το βρήκαμε επίσης εξαιρετικό.

Το συνολικό σετ μαζί με το encore κράτησε μιάμιση ώρα. Πριν το encore η μορφάρα που ακούει στο όνομα Zia ,βγήκε μόνη της στη σκηνή και τραγούδησε το κλασσικό “Mercedes Benz” της Janis Joplin. Zήτησε βοήθεια και από το κοινό, γιατί τραγουδούσε a cappella και υπήρχε πιθανότητα να ξεχνούσε τους στίχους γιατί κατά τη διάρκεια του live είχε καπνίσει ένα “Fat one” όπως είπε. Τη βοηθήσαμε και ήταν πολύ όμορφο. Η μπάντα ξαναβγήκε για δυο κομμάτια εκ των οποίων το τελευταιο ήταν το “ Everyday should be a holiday” σε μία εκτέλεση που αποτελούτο μόνο από τη φωνή του Courtney και την ακουστική κιθάρα του. Μετά μας καληνύχτισαν και χαίρετε. Κάτι είπαν ότι θα ξανάρθουν στο τέλος του καλοκαιριού για ένα φεστιβάλ. Δεν είμαι σίγουρος αν το έπιασα καλά. Καλώς να ορίσουν.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ο Γερμανός παραγωγός επέστρεψε στην Αθήνα για να ξορκίσει τον πανδημικό κύκλο σε ένα live που θα

Ο Άγγελος Κλειτσίκας εγκλωβίστηκε πρόθυμα στον κλειστοφοβικό, πυρηνικό εφιάλτη που έστησε η

O Sting έκανε έναν ακόμα χορταστικό περίπατο στο Ηρώδειο, δικαιώνοντας την αίγλη του ονόματός του

FEATURED TODAY

Με αφορμή το νέο του προσωπικό album, Ταξιδεύεις Ακόμα, βασισμένο στην ποίηση του Χρίστου Λάσκαρη, ο μουσικός και παραγωγός Γιώργος Μπότης μιλάει στο Avopolis σε μια πλούσια συνέντευξη για το δικό του δημιουργικό ταξίδι. 

Ο Ζώης Χαλκιόπουλος, στη νέα σειρά Diggin’ podcasts, παρουσιάζει τους καλύτερους jazz δίσκους του 2021.

Ο Άρης Καζακόπουλος φτιάχνει λίστες, λίστες, λίστες. Στο σημερινό Listomania επιλέγει και ιεραρχεί τους 30 καλύτερους δίσκους της χρονιάς που φεύγει.

Top
0
Shares