Ο Σαββόπουλος τόλμησε να στήσει μια διαφορετική Τσικνοπέμπτη στο Άλσος, δίνοντας τη σκηνή σε ένα μεγάλο μα από αρκετούς περιφρονημένο λαϊκό είδωλο, που καθήλωσε με τις επιδόσεις της φωνής του, θυμίζοντας γιατί τραγούδια σαν το "Προσκλητήριο" και τα "Στέφανα" άγγιξαν ακόμα και ανθρώπους που δεν ασχολούνται με το είδος...
Μετατρέποντας το Κρεμλίνο σε σαλόνι, μας καθίζει σε παχιά χαλιά και τροφαντά μαξιλάρια για μια θαρραλέα βραδιά, στην οποία αφήνει τη ζώνη ασφαλείας των δικών της επιτυχιών, για να αναμετρηθεί με τραγούδια που δεν έχουν συνδεθεί με τη φωνή της...
Χάρμα οφθαλμών και ώτων, είναι ένα έργο μεγαλόπνοο, πλούσιο, βαθύ, σε διάλογο με τις ρίζες του τόπου μας μα συνάμα και σύγχρονο, με μουσικό ορίζοντα διεθνή –σε έναν δίκαιο κόσμο, θα πρέπει να καταστεί ορόσημο αναφοράς...
Έχοντας ως άριστο συνοδό τον Χρήστο Κουμούση (πιάνο), γέμισε χαλαρά την εναλλακτική σκηνή της Λυρικής για ένα αναπάντεχο πρόγραμμα, στο οποίο τραγούδησε σε γαλλικά, ισπανικά και ρώσικα, στάθηκε στον Bob Dylan και διασκεύασε Loreena McKennitt, αφήνοντάς μας καρφωμένους στη θέση μας να την κοιτάμε...
Το βιωματικό, το σπαρταριστό μα και το καίρια αιχμηρό έβγαλαν sold-out το Gagarin και έγιναν για ακόμα μία φορά σώμα ένα, για να μας κοινωνηθούν με εκείνη την άμεση λαϊκότητα, που υπονομεύει ταυτόχρονα εαυτόν. Είναι μια συνταγή που κοντεύει πια να γίνει 40 χρονών και όμως δεν έχει όμοιά της στο εγχώριο τοπίο...
Γέμισε απ' άκρη σ' άκρη το Underflow, για μια συναυλία με φιλική και ζεστή ατμόσφαιρα, η οποία επιβεβαίωσε τον πρωταγωνιστή της ως δημιουργό που αξιοποιεί το πέρασμα του χρόνου για να μπει ακόμα πιο βαθιά στη μουσική και στον στίχο του...
Δίχως άγουρη επαναστατικότητα και δασκαλίστικη διάθεση και με 8 μόλις ήρωες, το μιούζικαλ κάνει μια ουσιώδη πολιτική και κοινωνική δήλωση για τους δημιουργικούς ανθρώπους της Ελλάδας που σήμερα βρίσκονται μεταξύ 20 και 40...
Δέκα χρόνια μετά την τελευταία τους εμφάνιση στην Ελλάδα, γέμισαν χαλαρά το Principal, προσφέροντας μια πολύ καλοστημένη συναυλία-τελετή...
Γέμισε σχεδόν το Temple, κι ας ήταν του Αγίου Βαλεντίνου. Για μια βραδιά με dark αισθητική, βρώμικα μπάσα, ηχηρά τύμπανα, ηλεκτρισμένα riffs και ανισόρροπες δοξαριές...
Με πατημένα τα γκάζια και μέσα στην αντάρα των riffs, έδειξαν ότι μπορούν να παίζουν μεστό, αντρικό rock, διατηρώντας την αγορίστικη αγνότητα· χωρίς ανούσια πόζα και χωρίς indie μιζέρια...
Σελίδα 18 από 137
© 1996 - 2024 Avopolis. All Rights Reserved. Powered by Brainfoodmedia
Ταυτότητα - Επικοινωνία | Όροι Χρήσης (Terms of Service) | Πολιτική Απορρήτου (Privacy Policy)