Θα ξεκινήσω ακριβώς με αυτό που θέλεις να ακούσεις. Βρισκόμαστε στη μέση της θερινής συναυλιακής σεζόν, και διανύουμε επισήμως την πρώτη εβδομάδα καύσωνα, πράγμα που σημαίνει ότι όλες οι συνθήκες ήταν απολύτως κατάλληλες ώστε το τρίδυμο των NEKROTSOULITHRA // TURBOFLOW3000 & friends // GXHAN X STOLOU στην Τεχνόπολη του Δήμου Αθηναίων να γίνει πράγματι το "πιο ξέφρενα απολαυστικό live του φετινού καλοκαιριού" (όπως υποσχόταν το σχετικό δελτίο τύπου).
Live μεσοβδόμαδο, και οι δικές μου προσδοκίες ήταν μάλλον ανάμεικτες. Αφενός, γιατί η σχέση μου με το χιπ χοπ διακατέχεται ακόμη από εφηβικό ενθουσιασμό. Κι έτσι, ανυπομονούσα να ανακαλύψω το δίδυμο των Gxhan X Stolou, με τον πρώτο να έχει πρόσφατα κυκλοφορήσει το άλμπουμ APOPSI, το οποίο διανέμεται από την Stay Independent. Αφετέρου, γιατί περίμενα πως και πως να απολαύσω για άλλη μία φορά τους TURBOFLOW3000, αλλά και να δω για πρώτη φορά ζωντανά τους NEKROTSOULITHRA, γνωστούς για τα χαοτικά live υπερ-πάρτυ τους.
Το απόγευμα ήταν μάλλον γλυκό, όσο πρέπει καλοκαιρινό, κι εγώ πολύ grunge ντυμένη για την Τεχνόπολη του αθλητικού και της ψηλής κάλτσας. Ή ίσως, πολύ millennial, μιας και εκτιμώ την άνεση των σπορτέξ, αλλά στο θυμικό μου θα παραμείνουν πάντα παπούτσια γυμναστικής.
Στον προαύλιο χώρο, πλην των αθλητικών και των ψηλών καλτσών, επικρατούσε η αναζωογονητική παρουσία νεότερων ηλικιών, που τη στιγμή που έφτασα είχαν μπει ήδη στο κλίμα του επί σκηνής διδύμου. Δεν άργησα να συντονιστώ με τη σύμμειξη drum & bass / hip hop και την πληθωρική παρουσία του Gxhan, και να ακολουθήσω στις πρώτες χορευτικές κινήσεις της βραδιάς με βασικό soundtrack τα "Ultrasport" και "Ultraplus".

Για τους TURBOFLOW3000 μεταφερθήκαμε στο κάγκελο, αλλά ίσως δεν χρειαζόταν, αν σκεφτούμε πως η ενέργεια τους κατέκλυσε το προαύλιο της Τεχνόπολης. Ο Deezy, ο Primal και η υπόλοιπη μπάντα απέδειξαν για άλλη μία φορά πως είναι punk στην καρδιά, παίζοντας κομμάτια από το δίσκου τους ΟΥΦΟ ειδικά ενορχηστρωμένα για live, στα οποία αυτή τη φορά εντόπισα ελαφρώς πιο "οργανικά" στοιχεία. Με τις κιθάρες, το μπάσο και τα τύμπανα μπροστά, μας παρουσίασαν την πτυχή τους που κρατούν για πάνω στη σκηνή, ειδικά σε σχέση με τα τελευταία, έντονα ηλεκτρονικά τους single. Κι αν η πρώτη εντύπωση που άφησαν είναι πως εξελίσσονται ολοένα σε ένα πιο σφιχτοδεμένο συγκρότημα, που μπορεί να παίξει με επαγγελματισμό και αποδοτικότητα ακόμη και πιο συγκρατημένα, η ηλεκτρική παρουσία της Sci-Fi River, που συμμετείχε με τα κομμάτια "Κάντο να Mοιάζει με Tέχνη" και "'Eχω Kάτι να Πω" λειτούργησε ως ευτυχές βραχυκύκλωμα, ξεκλειδώνοντας όλη τη χαρά και τον ενθουσιασμό των TURBOFLOW3000 και του κοινού.
Επί σκηνής βρέθηκαν επίσης ο Big Shine, δίνοντας μας λίγη ακόμη από τις πολλές, όπως φαίνεται, γεύσεις του επικείμενου άλμπουμ "BASSOKATARAH", ο ΟΥΤΕΚΑΝ με το απολαυστικό "EIMASTE MAZI" και η Μαίρη Γεωργοπούλου των Ledeloue για το πιο πρόσφατο "VASILIAS TU UNDERGROUND". Κατά γενική ομολογία, δε, για τα σχεδόν πέντε λεπτά που η Μαίρη ανέβηκε στο stage με το φλάουτο και την απόκοσμη φωνή της, η παρουσία της κατέκλυσε μάτια, αυτιά και καρδιές (με άλλα λόγια, μείναμε συγκλονισμένοι). Αξιοσημείωτη στιγμή, επίσης, η παρατεταμένη παράκληση του κοινού για encore, το οποίο μας δόθηκε απλόχερα με τα "Seolanai" και "FOMOFOMOFOMO", που παρά την απουσία του Libys, τραγουδήθηκε από όλα τα στόματα ανεξαιρέτως.
Η βραδιά κορυφώθηκε με τους άκρως διασκεδαστικούς NEKROTSOULITHRA, οι οποίοι δήλωσαν από την πρώτη στιγμή την πρόθεσή τους να μετατρέψουν το Γκάζι σε ένα μεγάλο τέκνο πάρτυ. Το ντουέτο ανέβασε στη σκηνή τους φίλους του, σε ένα σχεδόν χορογραφημένο ensemble, υψηλή ενέργεια και ένα παπί, που είμαι σίγουρη πως είχε πειραγμένη εξάτμιση. Η "cyber καγκουριά" τους μπλέχτηκε με την 00s trash revival ευθυμία, με το κοινό να τραγουδά όλους τους ούτως ή άλλως πυκνούς στίχους, να χορεύει κάθε στιγμή, και να ανταποδίδει τα όσα συνέβαιναν on stage - δηλαδή, τα πήγαινε-έλα, τα λικνίσματα, τον χαβαλέ, τα μεταξύ της παρέας πειράγματα. Χωρίς ιδιαίτερες εκπλήξεις, αλλά με μία συνεχή hyper διάθεση, πέρασαν απ’ όλες τις γνωστές στάσεις της Αθήνας που δεν παίρνει πολύ στα σοβαρά τον εαυτό της, όχι γιατί υπολείπεται σκέψης ή αισθητικής, αλλά γιατί έχει αρκετή από αυτή ώστε να παίζει το παιχνίδι με τρόπο που να βγαίνει κερδισμένη - και να διασκεδάζει φοβερά κατά τη διάρκεια. Μεταξύ των "Μπαούλο", "666", "Κακό Tαξίδι", "Μου Aνάβεις τα Λαμπάκια", "Το Πιο Ωραίο Ξεφτυλίκι", "15 'Αλφα", "Aerolin" και άλλων, ακούστηκαν καινούρια κομμάτια όπως το "Athens Βy Νight", αλλά και συνθήματα υποστήριξης στον Παλαιστινιακό λαό - γιατί, βεβαίως, όπως σχολιάστηκε, είμαστε στη σωστή πλευρά του ρεγκετόν, αλλά πρωτίστως επιδιώκουμε να είμαστε στη σωστή πλευρά της ιστορίας. Το live έκλεισε με το "Θανάτω Θάνατο Πατήσια" και την προσωπική μου αίσθηση πως, μαζί με τις τοξίνες του ιδρώτα, κύλησε από τα κορμιά μας και λιγάκι από το βάρος των ημερών.

Κι αφού σου είπα αυτά που περίμενες να ακούσεις, μείνε λίγο ακόμη, για να σου πω για τα γενέθλια μου τον Απρίλιο του 2023. Λίγους μήνες πριν, το 2022, το τότε μυστήριο project με όνομα TURBOFLOW3000 είχε κυκλοφορήσει το κομμάτι "Πυροτεχνήματα". Κάπου στην αχανή ψηφιακή μου βιβλιοθήκη, υπάρχει ακόμη ένα βίντεο τραβηγμένο από κινητό, με τις φίλες και τους φίλους μου να λικνίζονται με ενδιαφέρον στο νέο εγχώριο ηλεκτρονικό υβρίδιο. Δύο χρόνια μετά, πάνω από χίλια άτομα τραγουδούσαν τους στίχους του συγκεκριμένου τραγουδιού με μια φωνή. Κι ήταν τα ίδια άτομα που συνέχισαν το πάρτυ χωρίς διακοπή, παρά την υψηλή θερμοκρασία, παρά το ότι ήταν καθημερινή. Έφυγα συγκινημένη, ξέροντας πως, με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, στο τέλος τα συναισθήματα, όποιο ηχητικό περιτύλιγμα κι αν έχουν, πάντα επικοινωνούνται.