Το Ρόδον στάθηκε σημείο αναφοράς για όσους μουσικόφιλους αυτού του τόπου τόλμησαν να κοιτάξουν πέρα από τον ελληνοκεντρικό ορίζοντα στον οποίον βρίσκονται σταθερά βουτηγμένοι οι περισσότεροι συμπατριώτες μας. Δεν είναι λοιπόν τυχαίο ότι ο Κωνσταντίνος Βήτα διάλεξε να συνδυάσει το τέλος του ιστορικού club με το κλείσιμο ενός προσωπικού μουσικού κύκλου, παραδίδοντας ένα υποδειγματικό live για όλους όσους «πίστεψαν στα χαζοτράγουδά του», όπως αναφέρει το συνοδευτικό της έκδοσης κειμενάκι.
Το Ρόδον στάθηκε σημείο αναφοράς για όσους μουσικόφιλους αυτού του τόπου τόλμησαν να κοιτάξουν πέρα από τον ελληνοκεντρικό ορίζοντα στον οποίον βρίσκονται σταθερά βουτηγμένοι οι περισσότεροι συμπατριώτες μας. Δεν είναι λοιπόν τυχαίο ότι ο Κωνσταντίνος Βήτα διάλεξε να συνδυάσει το τέλος του ιστορικού club με το κλείσιμο ενός προσωπικού μουσικού κύκλου, παραδίδοντας ένα υποδειγματικό live για όλους όσους «πίστεψαν στα χαζοτράγουδά του», όπως αναφέρει το συνοδευτικό της έκδοσης κειμενάκι.
Το Ρόδον στάθηκε σημείο αναφοράς για όσους μουσικόφιλους αυτού του τόπου τόλμησαν να κοιτάξουν πέρα από τον ελληνοκεντρικό ορίζοντα στον οποίον βρίσκονται σταθερά βουτηγμένοι οι περισσότεροι συμπατριώτες μας. Δεν είναι λοιπόν τυχαίο ότι ο Κωνσταντίνος Βήτα διάλεξε να συνδυάσει το τέλος του ιστορικού club με το κλείσιμο ενός προσωπικού μουσικού κύκλου, παραδίδοντας ένα υποδειγματικό live για όλους όσους «πίστεψαν στα χαζοτράγουδά του», όπως αναφέρει το συνοδευτικό της έκδοσης κειμενάκι.
Όταν, κάπου εκεί, στις αρχές των ‘80s, στην κούρσα για τον τίτλο του Μεγαλύτερου Συγκροτήματος του Πλανήτη, οι Κούνελοι ήρθαν δεύτεροι, πίσω από την ουμανιστική παρέα του Καλλίφωνου, ο Ιαν δεν τα έβαψε μαύρα.
Σελίδα 389 από 407
© 1996 - 2024 Avopolis. All Rights Reserved. Powered by Brainfoodmedia