Οι Φιλανδοί progressive metallers MANITOU θα μπούν στα Supreme Studios της Φιλανδίας στα τέλη Νοέμβρη με παραγωγό τον Janne Saksa για να ξεκινήσουν τις ηχογραφήσεις του άτιτλου ακόμα δεύτερου άλμπουμ τους. Το άλμπουμ αναμένεται να κυκλοφορήσει στις αρχές του 2006 μέσω της Firebox Records, ενώ ένα single θα προηγηθεί λίγες εβδομάδες νωρίτερα. Σύμφωνα με τη μπάντα, το υλικό του νέου άλμπουμ θα είναι λίγο περισσότερο παραδοσιακό και straightforward metal σε σχέση με το υλικό του πολύ καλού ντεμπούτου τους “The Mad Moon Rising” (2004).

 

Ακολούθησε το Avopolis Network στο Google News

 

Διαβάστε Ακόμα

Featured