BUSHMILLS ORIGINAL

ο AVOPOLIS, ταξίδεψε στη Βόρεια Ιρλανδία και σας μεταφέρει την ατμόσφαιρα και τις εντυπώσεις ενός απολαυστικού ταξιδιού.Στα τέλη Σεπτεμβρίου, μια ομάδα Ελλήνων δημοσιογράφων και ανθρώπων των media ταξίδεψε στη Βόρεια Ιρλανδία καλεσμένη του Bushmills Original. Μαζί τους και εμείς, ενθουσιασμένοι που θα επισκεπτόμασταν για πρώτη φορά το καταπράσινο νησί στην Βορειοδυτική Ευρώπη. Η άφιξή μας στο αεροδρόμιο του Μπέλφαστ συνοδεύτηκε από τις πρώτες στάλες βροχής, που δεν θα ήταν και οι τελευταίες...Λίγα λόγια για το Bushmills

Το Bushmills Original παράγεται στο παλαιότερο αποστακτήριο της Ιρλανδίας, που βρίσκεται στο ομώνυμο χωριό Bushmills, στη Βόρεια Ιρλανδία. Έχει μακρά ιστορία και κληρονομιά, που μετρά πάνω από 400 χρόνια, πίσω στο 1608. Στο Old Bushmills distillery πραγματοποιούνται όλα τα στάδια παραγωγής, η απόσταξη, η ωρίμανση, το blending και η εμφιάλωση. Κύρια χαρακτηριστικά του είναι η παλαιότητα και η απαλότητα στην γεύση, που προέρχεται από τη διαδικασία τριπλής απόσταξης. To Bushmills Original δεν προέρχεται απλά από το παλαιότερο αποστακτήριο στην Ιρλανδία, είναι η Ιρλανδία σε ένα ποτήρι. Δοκιμάζοντάς το, νιώθεις τη μύτη και το στόμα σου να πλημμυρίζουν από τα αρώματα και τις γεύσεις των φρέσκων φρούτων.Τα κύρια χαρακτηριστικά του Bushmills είναι η ποιότητα, η παράδοση, καθώς και το απαλό άρωμα και η αρμονική γεύση του που χαρακτηρίζεται από φρέσκα φρούτα και βανίλια. Η πραγματικότητα είναι αδιαμφισβήτητα η ιρλανδική καταγωγή, τα 400 χρόνια ιστορίας και κληρονομιάς, η απαλότητα στη γεύση που προέρχεται από τη διαδικασία τριπλής απόσταξης και πάνω απ’ όλα η μοναδική εμπειρία που βιώνει ο καθένας μας σε κάθε του γουλιά. Η τριπλή απόσταξη σε χάλκινους άμβυκες είναι ένας περίπλοκος μετασχηματισμός ο οποίος όμως οδηγεί σε ένα απόσταγμα πιο ελαφρύ και πιο καθαρό. Η τρίτη και τελευταία απόσταξη είναι αυτή που κάνει το Bushmills τόσο ξεχωριστό. Η διαδικασία της ωρίμανσης είναι υψίστης σημασίας αφού κατά τη διάρκειά της, στοιχεία που εκχυλίζουν από το βαρέλι επηρεάζουν το χρώμα και τη γεύση του. Στο Old Bushmills η επιλογή των βαρελιών είναι πολύ σοβαρή και αυστηρή υπόθεση. Χρησιμοποιούνται μόνο υψηλής ποιότητας δρύινα βαρέλια, bourbon και sherry. Το blending –η διαδικασία σύνθεσης δηλαδή– είναι από μόνο του μια ολόκληρη τέχνη και επιστήμη, είναι μια άσκηση ισορροπίας που προκειμένου να πετύχει απαιτεί εξασκημένη όσφρηση, βαθιά γνώση, εμπειρία και γνήσια έμπνευση. To καθηλωτικό Giant’s Causeway

At the Bushmills Inn through Giants CausewayΜετά την άφιξή μας στο Μπέλφαστ κατευθυνθήκαμε στο Bushmills, όπου και θα μέναμε το πρώτο βράδυ. Πριν φτάσουμε όμως εκεί κάναμε μία στάση στο Giants Causeway, στην ακτή Antrim, όπου και πρωτογνωρίσαμε τους ανθρώπους του Bushmills. Εκεί, σε ένα καθηλωτικό φυσικό σκηνικό, μπροστά στη θάλασσα και δίπλα στους βράχους με τους μοναδικούς σχηματισμούς, δοκιμάσαμε Bushmills και μάθαμε τους μύθους που συνοδεύουν το μέρος αλλά και την ιστορία ενός ξεχωριστού ουίσκι. Μια ιστορία γεμάτη θρύλους και ιστορίες με λόρδους, πληβείους, αριστοκράτες, επαναστάτες και στρατιώτες και θρυλικές μάχες μεταξύ Σκοτσέζων και Ιρλανδών γιγάντων. Φεύγοντας από εκεί φτάσαμε τελικά στο ξενοδοχείο που θα μέναμε το πρώτο βράδυ, το Bushmills Inn. H βροχή συνέχιζε, ενώ εμείς αντικρίσαμε ένα πανέμορφο μικρό χωριό και ένα παραδοσιακό μα πολυτελές ξενοδοχείο που έμοιαζε με παλιό πανδοχείο. Μετά το εξαιρετικό δείπνο στο εστιατόριο του Bushmills Inn, είχαμε την ευκαιρία να δοκιμάσουμε πολλές και διαφορετικές ποικιλίες από ουίσκι Bushmmills, στο μπαρ του ξενοδοχείου μπροστά στο τζάκι. Η παρέα «έδεσε», η βροχή δεν σταματούσε και όταν πια κουραστήκαμε ανανεώσαμε το ραντεβού μας για το επόμενο πρωί. Στο αποστακτήριο Μετά το πλούσιο πρωινό στο Bushmills Inn επόμενος σταθμός μας ήταν το Old Bushmills distillery. Το αποστακτήριο του Bushmills βρίσκεται στις ακτές τις Βόρειας Ιρλανδίας, στο χωριό Bushmills και το όνομά του έχει συνδεθεί με την τέχνη της απόσταξης του ουίσκι. Εκεί, στην ξενάγηση στο παλαιότερο αποστακτήριο της Ιρλανδίας, μάθαμε τους διαφορετικούς τρόπους παραγωγής του ουίσκι, περιπλανηθήκαμε στις εντυπωσιακές εγκαταστάσεις του, μάθαμε τις διαφορές μεταξύ των διαφορετικών ποικιλιών και φυσικά τις δοκιμάσαμε όλες! Belfast callingΜετά απ’ αυτή την αξέχαστη εμπειρία ήταν ώρα να αφήσουμε πίσω μας το πανέμορφο Bushmills και να κατευθυνθούμε στο Μπέλφαστ. Πριν από αυτό όμως μια έκπληξη μας περίμενε, καθώς κάναμε μια στάση στην ακτή Antrim και την γέφυρα Carrick-a-Rode. Αφού διασχίσαμε περίπου ένα χιλιόμετρο απόστασης με τα πόδια, ανάμεσα από καταπράσινα λιβάδια που βοσκούσαν εκατοντάδες πρόβατα δίπλα ακριβώς από τη θάλασσα, φτάσαμε σε μια μικρή ξύλινη γέφυρα, που συνέδεε τους δύο βράχους, σε ύψος τουλάχιστον τριάντα μέτρων πάνω από τη θάλασσα. Περνώντας τη γέφυρα, έμπαινε κανείς στο καταφύγιο των ψαράδων του σολωμού. Το εξαιρετικό ξενοδοχείο Bushmills Inn, στο χωριό Bushmills

Το απόγευμα ήμασταν πια στο Belfast όπου και καταλύσαμε στο Fitzwilliam Hotel, το ξενοδοχείο που θα μας φιλοξενούσε τα επόμενα δύο βράδια, στο κέντρο της βορειοϊρλανδέζικης πρωτεύουσας. Η συνέχεια μας βρήκε έξω για φαγητό και μετά σε μία κλασική ιρλανδέζικη pub, όπου το Bushmills Original πάλι πρωταγωνίστησε μετατρέποντας το βράδυ μας σε γιορτή και την παρέα μας σε μια εξαιρετική συντροφιά.Η επόμενη μέρα ήταν αφιερωμένη στη γνωριμία με μία από τις πιο πολύπαθες πόλεις στην Ευρώπη, λόγω των γνωστών κοινωνικοπολιτικών της προβλημάτων εδώ και πολλά χρόνια. Βέβαια ό,τι έχετε ακούσει για τους Ιρλανδούς μάλλον ισχύει, βάσει τουλάχιστον της δικής μας εμπειρίας εκεί. Οι Ιρλανδοί είναι επικοινωνιακοί, ζεστοί, φιλόξενοι και ευγενικοί, γεμάτοι πάθος για τη ζωή και χιούμορ. Θαρρείς πως έχουν μια στάση ζωής αυθεντική και αυθόρμητη ενώ δείχνουν να βασίζονται στην παράδοση και τη συντροφικότητα.H Βουλή στο Belfast Αφού είδαμε τα βασικά αξιοθέατα της πόλης, όπως μεταξύ άλλων το λιμάνι απ’ όπου κατασκευάστηκε και αναχώρησε ο περίφημος Τιτανικός, το συμβολικό τείχος που χωρίζει καθολικούς και προτεστάντες και το επιβλητικό κτίριο της Βουλής, καταλήξαμε στο ξακουστό και πολύ παλιό Crown Bar για να γευματίσουμε. Το βράδυ μας βρήκε πάλι έξω για μια καλύτερη γνωριμία με το nightlife της πόλης. Αυτή ήταν η τελευταία μας νύχτα στην Ιρλανδία άλλωστε, και έπρεπε να το γιορτάσουμε καταλλήλως. Όπως και έγινε, παρέα ασφαλώς με το αυθεντικό Ιρλανδέζικο ουίσκι Bushmills Original. Share the Bushmills SpiritTo Bushmills είναι μια γλώσσα με ιδιαίτερο περιεχόμενο και εξαιρετικούς συμβολισμούς.Μια στάση ζωής αυθεντική, πρωτοποριακή, και αυθόρμητη που αξίζει να μοιραστούμε με τους αληθινούς μας φίλους. Οι βασικές αξίες του προϊόντος είναι η ποιότητα, η παράδοση και η συντροφικότητα. Κυρίως είναι η ατμόσφαιρα που εμπνέει τους νέους ανθρώπους ώστε να δημιουργηθεί επικοινωνία και σύνδεση μέσα από διάθεση γιορτής. Η φιλία και η εκτίμηση αναπτύσσουν όλα εκείνα τα στοιχεία που κάνουν μοναδικές τόσο τη στιγμή όσο και την παρέα. Το τελικό αποτέλεσμα είναι η επισφράγιση ουσιαστικών σχέσεων.