Ναταλία Πετρίτη

Μήνυση προς την Ticketmaster και τη μητρική της εταιρεία, Live Nation Entertainment, άσκησε το Υπουργείο Δικαιοσύνης των ΗΠΑ, κατηγορώντας τους ότι διατηρούν παράνομο μονοπώλιο επί των ζωντανών εκδηλώσεων που πραγματοποιούνται στην Αμερική. Η μήνυση στοχεύει στη διάλυση του εν λόγω μονοπωλίου που έχει συμβάλει στη τρομακτική αύξηση των συναυλιακών εισιτηρίων και τον αφανισμό των μικρών promoters, αυξάνοντας τον ανταγωνισμό στο χώρο.

Η Ticketmaster και η Live Nation Entertainment, έχουν συγκρουστεί αρκετές φορές με μεγάλους καλλιτέχνες όπως η Taylor Swift και ο Bruce Springsteen για την τακτική που ακολουθούν, η οποία έχει καταστήσει τα ζωντανά θεάματα στις ΗΠΑ σε άπιαστο όνειρο για την πλειοψηφία του πληθυσμού.

«Είναι καιρός οι θαυμαστές και οι καλλιτέχνες να σταματήσουν να πληρώνουν το τίμημα για το μονοπώλιο της Live Nation», δήλωσε ο Γενικός Εισαγγελέας, Merrick Garland. «Είναι καιρός να αποκατασταθεί ο ανταγωνισμός και η καινοτομία στη βιομηχανία της ψυχαγωγίας. Είναι καιρός να διαλύσουμε τη σύμπραξη Live Nation-Ticketmaster. Ο αμερικανικός λαός είναι έτοιμος για αυτό» συνέχισε ο ίδιος.

Συγκεκριμένα, η αμερικανική κυβέρνηση κατηγόρησε τη Live Nation για μια σειρά από παράνομες τακτικές – συμπεριλαμβανομένων απειλών και αντιποίνων – που ο εισαγγελέας ανέφερε ότι επέτρεψαν στη σύμπραξή της με το Ticketmaster να «πνίξει τον ανταγωνισμό» ελέγχοντας σχεδόν κάθε πτυχή της βιομηχανίας του θεάματος.

«Η ζωντανή μουσική δεν θα πρέπει να είναι διαθέσιμη μόνο σε όσους έχουν την οικονομική δυνατότητα να πληρώσουν τον φόρο της Ticketmaster», δήλωσε ο Βοηθός Γενικός Εισαγγελέας Jonathan Canter του Τμήματος Αντιμονοπωλιακών Υποθέσεων του Υπουργείου Δικαιοσύνης. «Είμαστε εδώ σήμερα για να αγωνιστούμε για τον ανταγωνισμό, ώστε να μπορέσουμε να ανοίξουμε ξανά τις πόρτες στη βιομηχανία της ζωντανής μουσικής για όλους».

Η Live Nation, η οποία επί χρόνια αρνείται ότι παραβιάζει τους αντιμονοπωλιακούς νόμους που ισχύουν στις ΗΠΑ, δήλωσε από την πλευρά της ότι η μήνυση «δεν θα λύσει τα ζητήματα που ενδιαφέρουν τους θαυμαστές σχετικά με τις τιμές των εισιτηρίων, τα τέλη υπηρεσιών και την πρόσβαση σε θεάματα με ζήτηση».

«Το να αποκαλείς την Ticketmaster μονοπώλιο μπορεί να είναι μια νίκη δημοσίων σχέσεων για το υπουργείο Δικαιοσύνης βραχυπρόθεσμα, αλλά θα χάσει στο δικαστήριο επειδή αγνοεί τα βασικά οικονομικά στοιχεία της ζωντανής ψυχαγωγίας», πρόσθεσε η Live Nation. Εν αναμονή για τη συνέχεια του δικαστικού αγώνα.

 

Ακολούθησε το Avopolis Network στο Google News

 

Διαβάστε Ακόμα

Featured