Ναταλία Πετρίτη

Φορολογία φαίνεται πως επιβάλλεται στη μεταπώληση εισιτηρίων από ένα ποσό και πάνω στις ΗΠΑ, με εταιρίες όπως οι Ticketmaster και StubHub να πρέπει πλέον να δηλώνουν ποιοι χρήστες των υπηρεσιών τους είχαν κέρδος μεγαλύτερο των 600 δολαρίων από τη μεταπώληση εισιτηρίων.

Ο νέος νόμος, η πρώτη σχετική αναφορά για τον οποίο έγινε από τη Wall Street Journal, έρχεται σε μια περίοδο που η αγορά εισιτηρίων για μουσικά κατά κύριο λόγο θεάματα έχει γίνει είδος πολυτελείας για τη συντριπτική πλειοψηφία του πληθυσμού. Αυτό, εξαιτίας της μαζικής αγοράς και μεταπώλησης από επιτήδειους, οι οποίοι και αυξάνουν φυσικά κατακόρυφα την νέα τιμή πώλησής τους.

Μέχρι πρότινος, οι εταιρίες που λειτουργούν ως πλατφόρμες πώλησης και μεταπώλησης ήταν υποχρεωμένες να δηλώνουν στην εφορία μόνο τους χρήστες τους που έβγαζαν περισσότερα από 20,000 δολάρια το χρόνο από τις συναλλαγές τους, ή εκείνους που προχωρούσαν σε περισσότερες από 20 συναλλαγές για να φορολογηθούν.

Ο νέος νόμος έρχεται λίγο μόλις διάστημα μετά τη μήνυση που κατέθεσαν θαυμαστές της Τaylor Swift στην Tickemaster, μετά το σκάνδαλο με τις μεταπωλήσεις εισιτηρίων της Eras Tour της και τη διαμόρφωση των τιμών τους με βάση αυτές. Σημειώνεται ότι η εν λόγω περιοδεία είναι μια από τις πιο επιτυχημένες όλων των εποχών, έχοντας κόψει περισσότερα από 2,4 εκατομμύρια εισιτήρια.

 

 

 

Ακολούθησε το Avopolis Network στο Google News

 

Διαβάστε Ακόμα

Featured