Ναταλία Πετρίτη

Το soundtrack μιας νέας διαφήμισης της Greenpeace υπογράφει ο Thom Yorke, με μια solo εκδοχή του “Bloom” των Radiohead. Η διαφήμιση κυκλοφόρησε στα πλαίσια της Shark Week, μιας καμπάνιας δηλαδή για την προστασία των ωκεανών.

«Τα τελευταία 50 χρόνια, ο παγκόσμιος πληθυσμός καρχαριών έχει συρρικνωθεί κατά 70%» αναφέρει το video description. «Οι καρχαρίες εξολοθρεύονται για χάρη του κέρδους. Όμως οι ωκεανοί μπορούν να αναρρώσουν αν τους προστατεύσουμε».

Η εκδοχή του “Bloom” που ντύνει μουσικά τη διαφήμιση προέρχεται από μια solo performance του Thom Yorke από το 2019.

Το 2017, οι Radiohead είχαν συνεργαστεί με τον Hans Zimmer για ένα rework του “Bloom” για τη σειρά του BBC, Blue Planet II. Αυτή η εκδοχή είχε ηχογραφηθεί με την BBC Concert Orchestra, με τίτλο “Ocean (Bloom)”.

 

Ακολούθησε το Avopolis Network στο Google News

 

Διαβάστε Ακόμα

Featured