Στυλιανός Τζιρίτας

beyonce2013okt

Ενδιαφέρουσα εξέλιξη στα ενδότερα της μουσικής βιομηχανίας. Η κίνηση της Beyonce να εκδώσει το καινούργιο της πόνημα αποκλειστικά και μόνο μέσω του iTunes έφερε την αντίδραση της Amazon.

Νωρίτερα μέσα στην εβδομάδα η αμερικάνικη αλυσίδα καταστημάτων Target ανακοίνωσε ότι δεν θα διαθέσει τη φυσική μορφή του δίσκου της Beyonce, αν και από το ηλεκτρονικό κατάστημα της Target είναι διαθέσιμος ο δίσκος. Η Amazon ακολούθησε αντιδρώντας στην απόφαση της Beyoncé να διαθέσει το δίσκο για τις πρώτες ημέρες αποκλειστικά στο iTunes.

Η προαναφερθείσα πλατφόρμα κράτησε για μία εβδομάδα την αποκλειστικότητα διάθεσης του δίσκου που εκδόθηκε στις 13 του Δεκέμβρη.  Πάντως, παρόλο το μποϋκοτάζ από την Amazon, η Sony και η Columbia που εξέδωσαν το δίσκο, κατάφεραν να τοποθετήσουν 500.000 cd σε καταστήματα, ενώ να υποσημειώσουμε ότι στις πρώτες τρεις ημέρες πώλησης μέσω iTunes ο δίσκος έπιασε παγκοσμίως το νούμερο των 820.000 albums.

{youtube}HxJ3l4FuU7Q{/youtube}

 

Ακολούθησε το Avopolis Network στο Google News

 

Διαβάστε Ακόμα

Featured