View More

Μίκρο

>>ΣΥΝΔΕΘΕΙΤΕ ΣΤΟΝ ΙΣΤΟ
>>
>>ΡΥΘΜΙΣΗ
>>KΛΗΣΗ
>>ΣΥΝΔΕΣΗ
>>E-MAIL…
>>
>>Reading……
>>
>>Connecting to ΜΙΚΡΟ NON-STOP
>>
>>Πρόγραμμα Προσομοίωσης “ΕΝΑ ΤΑΞΙΔΙ ΣΤ’ΑΣΤΕΡΙΑ”
>>Παρακαλώ Πληκτρολογήστε τον κωδικό πρόσβασης
>> ******
>>ΔΩΣΑΤΕ ΛΑΘΟΣ ΚΩΔΙΚΟ
>>
>>
>>Πρόγραμμα Προσομοίωσης “ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ”
>>Παρακαλώ Πληκτρολογήστε τον κωδικό πρόσβασης
>> ******
>>ΔΩΣΑΤΕ ΛΑΘΟΣ ΚΩΔΙΚΟ
>>
>>
>>Πρόγραμμα Προσομοίωσης “ΜΙΚΡΟ LIVE στο ΜΥΛΟ”
>>Παρακαλώ Πληκτρολογήστε τον κωδικό πρόσβασης
>> ******
>>Κωδικός Αποδεκτός.

>>
>>Starting ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΗΣ SANDY.exe
>>This product is licensed
>>
>>ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΞΕΚΙΝΑΕΙ…
>>
>>Πιέστε ένα πλήκτρο για να συνεχίσετε
>>
>>Μ
>>
>>Reading file “mikro.wav”
>>
>>Topic: Μίκρο
>>Date: Παρασκευή 16 Νοεμβρίου 2001
>>Location: Μύλος - Club
>>

>>Σε μια live εμφάνιση διάρκειας δύο περίπου
>>ωρών, όπου ακούστηκαν τα περισσότερα
>>κομμάτια από τις δύο συνολικά δισκογραφικές
>>δουλειές τους δύο ήταν αυτά που έχω να
>>παρατηρήσω στους Μίκρο.
>>
>>retrieving info…
>>
>>Το ένα είναι η σκηνική τους παρουσία, η
>>ενέργεια που αποβάλλουν καθ’ όλη τη διάρκεια
>>των lives τους, η καθηλωτική εκφραστικότητα
>>της -ακούραστης πραγματικά- Ρίας πάνω στη
>>σκηνή (όσοι τους έχετε δει live προφανώς θα
>>καταλάβατε για τι ακριβώς μιλάω) αλλά
>>γενικότερα το πόσο όλα τα παιδιά νοιώθουν
>>αυτό που τελικά φτάνει στα αυτιά μας.
>>
>>opening file “mikro.jpg”

>>
>>Το δεύτερο είναι το πόσο «μπλεγμένοι» με την
>>τεχνολογία είναι. Και αυτό έχει να κάνει όχι
>>μόνο στο μουσικό μέρος, όπου η χρήση
>>υπολογιστή γίνεται αισθητή με το πρώτο κιόλας
>>άκουσμα, αλλά και με όλες τις υποχρεώσεις του
>>group (η σχεδίαση του official site τους αλλά
>>και διάφορων άλλων sites έχει γίνει από τη Ρία,
>>οι ίδιοι επιμελούνται και σχεδιάζουν τις αφίσες
>>για τα lives και ποιός ξέρει τι άλλο).
>>Και για του λόγου το αληθές…
>>
>>Go to: http://users.forthnet.gr/the/mikro
>>

>>Όσο για τη χρήση υπολογιστή στη μουσική
>>τους και ειδικότερα στο συγκεκριμένο Live, θα
>>ξεκινήσω από το εντυπωσιακότερο κομμάτι του
>>live, τα clips τα οποία προβάλλονταν καθ’
>>όλη τη διάρκεια της συναυλίας στις δύο
>>τεράστιες οθόνες προβολής που είχαν στηθεί
>>πίσω και δίπλα στη σκηνή. Ιδιαίτερα ψαγμένο
>>περιεχόμενο, με σκηνές διαλεγμένες από την
>>επικαιρότητα, λόγους πολιτικών και
>>διασημότητες να παρελαύνουν στο πίσω μέρος
>>της σκηνής, τον πυροβολισμό της Trinity σε ένα
>>απόσπασμα του Matrix, σκηνές από
>>συγκρούσεις των ματ με διαδηλωτές οι οποίοι
>>χορεύουν στους ρυθμούς των Μίκρο και πολλά
>>ακόμα να ντύνουν με τον καλύτερο τρόπο τη
>>μουσική τους. Το συγκλονιστικότερο όλων είναι
>>ότι τα Clips αυτά έχουν επιμεληθεί οι ίδιοι οι
>>Μίκρο (Νίκος) και βρίσκονταν σε απόλυτο
>>συγχρονισμό με τα όσα ακούγαμε.

>>Από εκεί και πέρα στη μουσική αυτή καθ’αυτή
>>με μια ματιά και μόνο στα όργανα που
>>χρησιμοποιούνται βλέπει πόσο έντονη είναι η
>>χρήση της τεχνολογίας. Εκτός από τα
>>«κλασσικά» κιθάρα- ντραμς και σε κάποια
>>κομμάτια το μπάσο, η υπόλοιπη μουσική
>>παράγεται αποκλειστικά από μηχανήματα τα
>>οποία βρίσκουν εφαρμογή από τις ατελείωτες
>>λούπες που βγαίνουν από το Laptop του Νίκου
>>πάνω από τη σκηνή, μέχρι στα φωνητικά με
>>Vocoder της Ρίας, και σε πολλά άλλα.
>>
>>Το δυσάρεστο της υπόθεσης ήταν η λιγοστή
>>συμμετοχή του κόσμου. Και σ’ αυτό συντέλεσε
>>η ανεπαρκής ενημέρωση. Ο Μύλος έχει
>>σταματήσει τις αφισοκολλήσεις λόγω των
>>προστίμων που του έχουν επιβληθεί και έτσι η
>>μόνη ενημέρωση έγινε από κάποια flyers με το
>>πρόγραμμα Μύλου-Υδρογείου που
>>κυκλοφορούσαν, από 18 αφίσες σε αστικά
>>λεωφορεία της πόλης και από λιγοστές σε μέρη
>>όπως το 42ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου όπου
>>επιτρεπόταν η αφισοκόλληση. Πραγματικά
>>λυπάμαι γιατί ήταν μια καλοστημένη
>>παράσταση και το θεωρώ ανεπίτρεπτο για μια
>>πόλη σαν τη Θεσσαλονίκη που στο κάτω κάτω
>>είναι και η γενέτειρα των Μίκρο να μην
>>υποστηρίζει τέτοιες διοργανώσεις. Ίσως βέβαια
>>ευθύνονται κατά κάποιο τρόπο και οι
>>«Xaxakes» οι οποίοι εμφανίστηκαν την ίδια ώρα
>>στην Υδρόγειο.
>>
>>Κλείνοντας, ένα μεγάλο ευχαριστώ στο
>>Στέλιο, τη Ρία, το Γιώργο, το Γιάννη και το
>>Νίκο για όσα προηγήθηκαν και επακολούθησαν
>>του live. Να ‘στε καλά.

>>Παρακαλώ Περιμένετε
>>
>>
>>General Protection Error
>>at memory address AEF00Τ0ΤΕΛ0Σ-Τ0ΥΚ0ΣΜ0Υ
>>Please save your work and restart
>>
>>
>>Τερματισμός της λειτουργίας του Υπολογιστή
>>
>>
>>ΤΩΡΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΤΕ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ο Γερμανός παραγωγός επέστρεψε στην Αθήνα για να ξορκίσει τον πανδημικό κύκλο σε ένα live που θα

Ο Άγγελος Κλειτσίκας εγκλωβίστηκε πρόθυμα στον κλειστοφοβικό, πυρηνικό εφιάλτη που έστησε η

O Sting έκανε έναν ακόμα χορταστικό περίπατο στο Ηρώδειο, δικαιώνοντας την αίγλη του ονόματός του

FEATURED TODAY

Κάθε εβδομάδα, ο Επίτροπος θα επαναφέρει την τάξη, ακόμα κι αν οι χατζημεταλλάδες δεν έχουν σωτηρία. Στο νέο του Παρατηρητήριο, τα λέει με τον Σάκη Κιοσέ των Agnes Vein.

H Ναταλία Πετρίτη είδε το ολοκαίνουριο μιούζικαλ του Lin-Manuel Miranda για το Netflix και αυτή είναι η ετυμηγορία της.

Στον απόηχο της σκόνης που σήκωσε η σαρωτική επιτυχία του Squid Game στο Netflix o Νίκος Φιλιππαίος αναλύει τη σημειολογία αυτών των άγριων παιχνιδιών της ποπ κουλτούρας. 

Top
0
Shares