Οι θρυλικοί Καναδοί metallers ANVIL θα ενωθούν με τους PHANTOM-X, το νέο project του τραγουδιστή των OMEN, Kevin Goocher, για μια Ευρωπαϊκή περιοδεία. Η περιοδεία όμως περιλαμβάνει και μία στάση στην Ελλάδα και συγκεκριμένα στο club Underworld της Αθήνας στις 27 Νοεμβρίου! Πολλά live… πάρα πολλά!

 

Ακολούθησε το Avopolis Network στο Google News

 

Διαβάστε Ακόμα

Featured