Η πανδημία έφερε μείωση στα έσοδα από το YouTube

Η διαφημιστική δαπάνη έχει προς το παρόν συρρικνωθεί κι αυτό αντανακλάται στα έσοδα των δημιουργών.

news.team
news.team

Η πανδημία έφερε, από ό,τι φαίνεται, μείωση και στα έσοδα από το YouTube για τους πάσης φύσεως creators.

Αν και ο κόσμος, ελέω καραντίνας, περνάει περισσότερες ώρες παρακολουθώντας video (η αύξηση είναι της τάξης του 15%), τα έσοδα των δημιουργών, που εξαρτώνται από τη διαφημιστική δαπάνη, έχουν μειωθεί. Τόσο το Youtube, όσο και η Google, αλλά και οι programmatic πλατφόρμες, λειτουργούν με μια λογική "πλειστηριασμού" από την πλευρά των διαφημιζόμενων, οι οποίοι, με τον ανταγωνισμό και τα ποσά ανά 1.000 εμφανίσεις που είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν, επηρεάζουν το συνολικό έσοδο αυτών που έχουν εισπράττειν.

Η πανδημία έχει, δυστυχώς, συρρικνώσει τον αριθμό των διαφημιστικών καμπανιών και τα ποσά που διατίθενται, με αποτέλεσμα αυτό να αντανακλάται και στα έσοδα.

Ο YouTube creator Hank Green ζήτησε πρόσφατα από άλλους δημιουργούς τα έσοδά τους ανά 1.000 εμφανίσεις και έβγαλε ένα μέσο όρο. Το ποσό αυτό είναι σήμερα 4,75 δολάρια ανά χίλιες εμφανίσεις (το λεγόμενο CPM), που είναι και το μικρότερο από το 2013. Οι μειώσεις, από κλάδο σε κλάδο, δεν είναι ίδιες, αλλά είναι μεταξύ 20%-40%.

FEATURED TODAY

Πριν ακριβώς 15 χρόνια, στις 29 Μαΐου του 2005, το ιστορικό λαιβάδικο της οδού Μάρνη έριξε αυλαία. Επτά άνθρωποι που το έζησαν, ο καθένας με το δικό του

Στο νέο του Diggin' ο Ζώης Χαλκιόπουλος ακούει δυνατά το ομώνυμο ντεμπούτο των MadMadMad, που γεννήθηκαν από τα σπλάχνα των Ill Considered και νιώθει ...

Top
0
Shares