Για όσους το έχουν ψάξει και λίγο το θέμα, η Diamanda Galás είναι μία από τις συναρπαστικότερες μουσικές προσωπικότητες του 20ού αιώνα που ταυτίστηκαν με την (ξεχειλωμένη) έννοια avant-garde, έχοντας αφήσει δίσκους που χαίρουν εκτίμησης σε ένα μεγάλο φάσμα ακροατών, ενώνοντας εναλλακτικούς rockers με θιασώτες της free jazz και των ακραίων μεταλλικών ιδιωμάτων.
Η 61χρονη Αμερικανίδα σοπράνο με τις ελληνικές ρίζες είχε χαθεί τα τελευταία χρόνια, αφού τελευταίο της δισκογραφικό αποτύπωμα ήταν το άλμπουμ Guilty Guilty Guilty του 2008, που με τη σειρά του πάλι ήταν live ηχογράφηση από τις εμφανίσεις του 2006 στο Knitting Factory της Νέας Υόρκης -που σημαίνει ότι νέα, στούντιο μουσική έχει να βγάλει από τη συζητημένη συνεργασία του 1994 με τον John Paul Jones των Led Zeppelin, η οποία έδωσε τον δίσκο The Sporting Life.
Βεβαίως, συνέχισε όλο αυτό το διάστημα να δίνει το συναυλιακό παρών, έπαιξε λ.χ. και στο Roadburn του 2016, στην Ολλανδία. Στην Ελλάδα, πάλι, έχουμε να τη δούμε από το 2009, όταν και ήρθε στην Αθήνα και έπαιξε στο Παλλάς (διαβάστε εδώ τι είχε γράψει τότε ο Διονύσης Κοτταρίδης).
Τώρα, λοιπόν, η Galás επιστρέφει με 2 φρέσκα άλμπουμ, τα οποία θα κυκλοφορήσουν μαζί, στις 24 Μάρτη, από το δικό της label Intravel Sound Operations.
Το πρώτο άλμπουμ θα λέγεται All The Way και θα περιλαμβάνει διασκευές σε τζαζ, μπλουζ και folk standards. Πατώντας εδώ, μπορείτε να ακούσετε την απόδοσή της στο "All The Way" σύνθεση του Jimmy Van Heusen σε στίχους του Sammy Cahn, που στα 1957 χάρισε στον Frank Sinatra το #15 των Η.Π.Α., το #3 της Βρετανίας, αλλά και ένα Όσκαρ Καλύτερου Τραγουδιού.
Το δεύτερο θα λέγεται At Saint Thomas Τhe Apostle Harlem και είναι μία ακόμα ζωντανή ηχογράφηση, αυτή τη φορά από την πρόσφατη συναυλία της στη Νέα Υόρκη για τη Red Bull Music Academy, που κατέληξε σε ένα θριαμβευτικό, τριήμερο sold-out.