View More

Άγνωστος χρησιμοποίησε το όνομα του Bob Dylan στην Μασαχουσσέτη των Η.Π.Α. για να παραγγείλει 178 πίτσες, χωρίς να πληρώσει...

news.team
news.team

Τον περασμένο μήνα, ένας άνδρας κατάφερε να ξεγελάσει τους υπαλλήλους μιας πιτσαρίας στο Amherst στη Μασαχουσσέτη, για να παραγγείλει 178 πίτσες χωρίς να πληρώσει ούτε σεντ.

Ο άνδρας, μπήκε στο κατάστημα με τις πίτσες στις 20 Νοεμβρίου, την βραδιά που μόλις είχε τελειώσει μια συναυλία του Dylan στην περιοχή και αφού ισχυρίστηκε ότι είναι ένας από τους roadies του μουσικού (έδειξε και ένα backstage πάσο από παλιότερη συναυλία του μουσικού), παρείγγειλε 178 από τις πιο ακριβές πίτσες που διέθετε το menu. Επιπλέον υποσχέθηκε και ένα γενναίο φιλοδώρημα στο προσωπικό του καταστήματος.

Σύμφωνα με πληροφορίες, οι υπάλληλοι  έμειναν στο κατάστημα μέχρι τα ξημερώματα για να μπορέσουν να φέρουν σε πέρας την παραγγελία – μαμούθ, μια παραγγελία που μεταφράζεται σε 3.900 δολάρια λογαριασμό.

Όταν ο άνδρας δεν εμφανίστηκε όπως τους είχε υποσχεθεί για να παραλάβει τις πίτσες εκείνοι κάλεσαν την αστυνομία.
Οι αστυνομικοί απευθύνθηκαν στην ομάδα του Bob Dylan, που βρισκόταν στην πόλη, όμως κατάλαβαν ότι κανείς από εκεί δεν είχε σχέση με το συμβάν. Μια κάμερα που υπήρχε στο κατάστημα και είχε καταγράψει όλο το συμβάν, έδειξε τον ένοχο, ο οποίος σήμερα μέσω του δικηγόρου του ζητάει συγνώμη για αυτή τη «φάρσα» και έχει καταλήξει σε συμφωνία με την πιτσαρία για να επιστρέψει ένα μέρος των χρημάτων.

Όσο για τις 178 πίτσες, οι υπάλληλοι μοίρασαν σε πελάτες όσες μπόρεσαν και οι υπόλοιπες πήγαν στα σκουπίδια…

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ακούστε ένα previously unreleased demo του ομώνυμου κομματιού του δίσκου

Δείτε βίντεο της κοινής τους εμφάνισης, αλλά και επιπλέον υλικό όπου οι thrash pioneers ερμηνεύουν το John Bush-era

Υπεύθυνος για επιτυχίες των The Supremes, The Four Tops, The Isley Brothers κ.α. R.I.P.

FEATURED TODAY

Το Avopolis πήγε στο Europavox Festival στη Γαλλία, γνωστό και ως σημείο συνάντησης για νέες μπάντες από κάθε γωνιά της Ευρώπης. Είδαμε, ακούσαμε και καταγράψαμε τους καλλιτέχνες που πιθανότατα να μας απασχολήσουν και στο μέλλον.

Όχι, δεν έχει γίνει λάθος στον τίτλο. Αν κι είναι ίσως πιο δόκιμο το «’90s: Η Άνοδος και η Πτώση του Βασιλιά της Ποπ», ωστόσο προτιμήθηκε ένας τίτλος προς το Bowie-κότερο για να καταδείξει ότι η δεκαετία του 1990 υπήρξε για τον Michael Jackson η επιβεβαίωση των αρχικών μας υποψιών...

Μια ονειρική τηλεοπτική μεταφορά του εμβληματικού comic του Neil Geiman που έμοιαζε ακατόρθωτη, πιστή στην καρδιά των χάρτινων αναζητήσεων του Ονείρου. 

Top