Πυρετός από Μιούζικαλ > Δημιουργικότητα ή απλώς ασφαλιστική δικλείδα;

Στυλιανός Τζιρίτας
Στυλιανός Τζιρίτας

tolis

Από έξυπνη επιχειρηματική κίνηση έως μόδα, μπορεί να χαρακτηρίσει κάποιος αυτό που συμβαίνει τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα, με τη συνεχή παρουσίαση όλο και πιο πολλών έργων, που εμπίπτουν στην κατηγορία του μιούζικαλ και σαν θέμα έχουν τη ζωή γνωστών ελλήνων τραγουδιστών, και μάλιστα, από ένα μεγάλο φάσμα του ελληνικού πενταγράμμου (για να θυμηθούμε και ένα παλαιότερο και κλασσικό ραδιοφωνικό όρο). Και αν, όπως πριν μέρες, διαβάσαμε ότι στα σκαριά είναι νέα παραγωγή με την Μαρινέλλα, να ερμηνεύει επί σκηνής τη Σοφία Βέμπο και ενώ, μία από τις μεγαλύτερες επιτυχίες πέρυσι ήταν ο Αττίκ (που μάλιστα θα συνεχίσει και φέτος με περιορισμένο αριθμό παρατάσεων), εχθές διαβάσαμε ότι Τόλης Βοσκόπουλος και Άντζελα Δημητρίου θα υποδυθούν αμφότεροι, σε ισάριθμα μιούζικαλ τους εαυτούς τους, με θεματικό πυρήνα φυσικά, των έργων, την προσωπική τους καριέρα στο ελληνικό τραγούδι. Στη σκηνοθεσία του πρώτου μάλιστα, ακούγεται το όνομα του Σταμάτη Φασουλή, που θα υπογράψει και την προαναφερθείσα παράσταση με Βέμπο/Μαρινέλλα.
Καμία αντίρρηση μέχρι εδώ, μιας και το μιούζικαλ είναι ένα είδος το οποίο, σαφώς και έχει θαυμάσιες πλευρές ως θέαμα, αν αρμολογηθούν σωστά. Το ζήτημα και το ερώτημα έρχεται στο αν θα τολμηθεί και κάποια παράσταση που ο θεματικός της πυρήνας θα είναι πέρα από την ασφαλή οδό της επί σκηνής μεταφοράς κάποιων βιογραφιών ή αν θα περάσουμε κάποια στιγμή και στην ενσάρκωση ιστοριών, που θα ξεφεύγουν από αυτή το φορμά, μιας και αν αναλογιστούμε τις ανάλογες κορυφαίες παραγωγές του είδους, θα δούμε ότι δεν είχαν να κάνουν με το saga κάποιας μουσικής προσωπικότητας.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Δείτε όλες τις πληροφορίες για τα εισιτήρια και την προπώληση
Ακούστε πώς έγιναν τα θρυλικά "Δειλινά", για τον κύκλο με Τα Σκέτα

FEATURED TODAY

 

Η δεκαετία του 1980 είναι ξανά «στη μόδα», μαζί και η μουσική της, είτε με διεθνούς εμβέλειας αναβιώσεις των τότε ήχων (το post-punk έρχεται άμεσα κατά ...

Ένα μωσαϊκό της ζωής της, πιασάρικο και ξεσηκωτικό, σχεδόν διονυσιακό, αλλά και πολύ αιχμηρό την ίδια στιγμή για να χαϊδεύει αυτιά, έχοντας επίγνωση ότι το ...
Στο μουσικό συνέδριο Eurosonic στο Groningen της Ολλανδίας, στην ουσιαστική δηλαδή Eurovision των indie της Ευρώπης, φτωχός συγγενής ήταν και πάλι η Ελλάδα.
Top
0
Shares
0
Shares
Στo avopolis.gr χρησιμοποιούμε cookies για να διασφαλίσουμε την εύρυθμη λειτουργία του site και την καλύτερη εμπειρία σας. Συνεχίζοντας την πλοήγησή σας στο site, αποδέχεστε τη χρήση των cookies και την πολιτική απορρήτου. More details…