View More

Ζυθοποίηση με … pixels, όχι μαγιά!

Η Heineken® λανσάρει τη Heineken Silver, την πρώτη virtual μπίρα που ζυθοποιείται στον κόσμο του Metaverse

Δελτίο Τύπου
Δελτίο Τύπου

Η Heineken® παρουσίασε σήμερα την πρώτη της, ολοκαίνουργια  virtual μπίρα, τη Heineken Silver αποκλειστικά στο virtual ζυθοποιείο της Heineken®, στη συναρπαστική ψηφιακή πλατφόρμα, Decentraland.

Στον πραγματικό κόσμο, η Heineken® είναι δημοφιλής για την ασυμβίβαστη ποιότητά της, που έχει τελειοποιηθεί μέσα από δεκαετίες καινοτομίας στη ζυθοποιία. Τώρα η ίδια εξειδίκευση που έκανε την Heineken παγκοσμίως γνωστή προχωρά σε έναν υψηλής τεχνολογίας μετασχηματισμό για να κατακτήσει τον συναρπαστικό κόσμο του metaverse, ένα pixel τη φορά. Η Heineken είχε πάντα πάθος για τα φυσικά συστατικά, αλλά στο metaverse όλα κινούνται γύρω από τα καλύτερα, 100% ψηφιακά υλικά.

Η μοναδική A-Yeast μαγιά, που συνήθως παρασκευάζεται σε οριζόντιες δεξαμενές, αντικαθίσταται πλέον με A-Pixels. Ξεχάστε τον λυκίσκο που συλλέγεται στα χωράφια, η virtual Heineken® Silver παρασκευάζεται με Binary Coded Hops που καλλιεργείται από NPC αγρότες (αυτοματοποιημένους). Και φυσικά, όλη η διαδικασία της virtual ζυθοποίησης επιβλέπεται αποκλειστικά από εικονικούς ζυθοποιούς, ψηφιοποιημένους δηλαδή αντικαταστάτες των περίφημων ζυθοποιών της Heineken®. Όλα αυτά τα στοιχεία, συνδυάζονται για να αναπτύξουν μια μοναδική μπίρα που οι επισκέπτες του virtual ζυθοποιείου της Heineken® στο Decentraland θα μπορούν να εξερευνήσουν στον εικονικό κόσμο.

Η αποκάλυψη της virtual μπίρας έγινε στην εκδήλωση παρουσίασης του προϊόντος στο virtual ζυθοποιείο της Heineken®, στο Decentraland, όπου οι επισκέπτες ανακάλυψαν πώς φτιάχνεται η μπίρα σε δευτερόλεπτα, ενώ απολάμβαναν virtual σνακς και συνομιλούσαν με τους πρεσβευτές της Heineken®, συμπεριλαμβανομένου και του Thierry Henry 

Ο Bram WestenbrinkGlobal Head του Heineken® Brand, δήλωσε: «Στη Heineken®, πιστεύουμε ότι η σύνδεση με τους ανθρώπους είναι ζωτικής σημασίας για την ανθρώπινη ύπαρξη και γνωρίζουμε ότι το metaverse φέρνει τους ανθρώπους κοντά, με ανάλαφρο και συναρπαστικό τρόπο. Δεν είναι ωστόσο, το καλύτερο μέρος για να δοκιμάσετε μια νέα μπίρα. Η νέα μας virtual μπίρα, η Heineken® Silver είναι ένα ειρωνικό αστείο. Είναι μια συνειδητή ιδέα που διακωμωδεί εμάς και πολλές άλλες μάρκες που βρίσκονται στο metaverse με προϊόντα που απολαμβάνουμε καλύτερα στον πραγματικό κόσμο. Προς το παρόν, δεν μπορείτε να δοκιμάσετε pixels και bytes. Θέλουμε, λοιπόν, να τονίσουμε το οξύμωρο και να υπενθυμίσουμε σε όλους ότι τίποτα δεν ξεπερνά τη γεύση μιας δροσιστικής μπίρας στον πραγματικό κόσμο, συμπεριλαμβανομένης της νέας virtual Heineken® Silver».

Για να προσθέσει περισσότερο ενδιαφέρον στο metaverse και στην virtual Heineken® Silver, η Heineken® συνεργάστηκε με τον Ισπανό αυτοδίδακτο street artist, J. Demsky για να βοηθήσει στο σχεδιασμό τμημάτων του virtual περιβάλλοντος της Heineken® Silver.

Για να ανακαλύψετε το εμπνευσμένο από τον J. Demsky εικονικό περιβάλλον της  Heineken® Silver και να απολαύσετε τα ατελείωτα αποθέματα της νέας virtual μπίρας της Heineken®, απλώς επισκεφτείτε το link!

 

FEATURED TODAY

Εβδομάδα μεγάλων album κυκλοφοριών αυτή στα μέσα του Μάη και μένουν μόλις δύο ακόμα γεμάτες νέες μουσικές καμπάνιες πριν το καλοκαιρινό break

Λίγες ημέρες πριν την επιστροφή των Sad Lovers and Giants στην Ελλάδα για μια διπλή συλλεκτική εμφάνιση στο An Club στις 20 και 21 Μαΐου, μιλήσαμε με τον τραγουδιστή και ιδρυτικό μέλος του συγκροτήματος Garçe Allard για τη μουσική σκηνή των '80s, το session με τον John Peel, τα περασμένα αλλά και το νέο παρόν που απολαμβάνουν από το νέο κοινό τους. 

Μετά την περσινή hybrid version του, το αθηναϊκό φεστιβάλ για την τζαζ μουσική επιστρέφει πιο δυναμικό από ποτέ από την Τεχνόπολη Δήμου Αθηναίων με νέα ταυτότητα και όραμα, ως ολοκληρωμένο φεστιβάλ πόλης, με τις γυναίκες της τζαζ στον πυρήνα της φετινής ατζέντας του.

Top
0
Shares