Στυλιανός Τζιρίτας

6a00d83451b36c69e201a3fa88d38f970b-550wi

Ακούγεται παράξενο στις ημέρες μας αλλά πραγματικά αυτό συμβαίνει σύμφωνα με έρευνα που δημοσιοποιήθηκε στο Ηνωμένο Βασίλειο και που, μάλιστα, έγινε για λογαριασμό φορέα που σχετίζεται άμεσα με το εμπορικό σκέλος της μουσικής βιομηχανίας (βλέπε η MIDiA Consulting). Το ραδιόφωνο λοιπόν εξακολουθεί να κυριαρχεί σαν ασχολία των θιασωτών της μουσικής αναφορικά με δραστηριότητες που σχετίζονται με ακρόαση ή θέαση μουσικής. Το μοναδικό digital μέσο που αναδεικνύεται στη θέση #2 μεν αλλά με τρομακτική διαφορά από τον "νικητή"(τσεκ το σχεδιάγραμμα/φωτογραφία). Και αυτό είναι το να παρακολουθεί κάποιος videos συγκροτημάτων στο youtube.  Το να αγοράζει cd’s, να παρακολουθεί μουσικά κανάλια στην τηλεόραση  και να βλέπει μουσικά τηλεοπτικά shows είναι αυτά που συμπληρώνουν την πρώτη πεντάδα.

Ενδιαφέροντα τα αποτελέσματα και παρόλο που θα θέλαμε να είναι 100% αληθινά, ας κρατήσουμε όπως λέει και ο λαός «μικρό καλάθι» λόγω του ότι τα περιθώρια της στατιστικής επιστήμης σε κάτι τέτοιες περιπτώσεις που έχουν να κάνουν με το γούστο και όχι με συντεταγμένες συμπεριφορικής έχουν μεγαλύτερες αποκλίσεις από το σύνηθες…

{youtube}t63_HRwdAgk{/youtube}

 

Ακολούθησε το Avopolis Network στο Google News

 

Διαβάστε Ακόμα

Featured