Δημήτρης Λιλής

Η σύνθεση της δισκοθήκης όπως και η ευρύτερη μουσική κουλτούρα του καθενός δεν είναι παρά τελείες που ενώνονται και συνδέουν πολλούς και διαφορετικούς μικρόκοσμους, τα λεγόμενα μουσικά είδη, αν πρέπει να βάζουμε ταμπέλες ώστε να βρίσκουμε πιο εύκολα αυτό που αναζητάμε.

Pixel

Κατα συνέπεια και σε αυτή τη νέα ενότητα, όπου γνωρίζουμε καλύτερα τους DJs της πόλης, το joining the dots παιχνίδι όπως μας το έμαθε χρόνια πριν o Gilles Peterson, έφερε αβίαστα από το στούντιο της Ασκληπιού τον Dj Pene aka Θανάση Μπεσίνη. Αδερφικός φίλος του Λουκά (που φρόντισε για το εντυπωσιακό ντεμπούτο της ενότητας), οι δύο τους ξεκίνησαν παραπάνω από μια δεκαετία πριν τα περίφημα Professional Crap Dancers parties, βάζοντας στο μιξ οτιδήποτε θα ακουγόταν σωστό στα αυτιά πιονέρων όπως ο Weatherall ή ο Ivan Smagghe. Με εξίσου γεμάτη προϋπηρεσία στα dj booth, ο Θανάσης Μπεσίνης ξεκάθαρα προτιμά το βινύλιο ακόμα και αν συμπλήρωσε τις 10.000 ώρες του πάνω στα CD players και τα tracktor σετ των bar / club του κέντρου. Κάπου στα μέσα της πανδημίας, ίσως «κουρασμένος» και από την χρυσή μετριότητα που επικρατεί στα περισσότερα συνοικιακά και όχι μόνο στέκια, έβαλε μπροστά το μεγαλεπήβολο σχέδιο που ακούει στο όνομα Ραντάρ. Στο 22 της οδού Κοτζιά στην Ηλιούπολη, ο Θανάσης έστησε το καλύτερο DJ booth που έχει δει η Αθήνα εδώ και χρόνια, με έναν δικάναλο αναλογικό Rotary μίκτη, δύο MKII πικάπ και την αγιογραφία του Andrew Weatherall στο πλάι.

Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου και ακούστε το podcast στο MyPodcasts του Avopolis.gr

 

Ακολούθησε το Avopolis Network στο Google News

 

Διαβάστε Ακόμα

Featured