search

ΠΡΟΤΑΣΗ

Το project “SELF’IT” ήταν ο μεγάλος νικητής που θα κάνει το όνειρό του πραγματικότητα

Με απόλυτη επιτυχία και μεγάλη ανταπόκριση, το αγαπημένο σκωτσέζικο ουίσκι The Famous Grouse γιόρτασε την ολοκλήρωση της καμπάνιας “Become Famous For A Reason”, τη Δευτέρα 13 Φεβρουαρίου στο 48 Urban Garden.

Η καμπάνια, που αποτέλεσε έμπνευση και υλοποίηση της ελληνικής ομάδας του The Famous Grouse, πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά στην Ελλάδα και κορυφώθηκε μέσα από μια βραδιά αφιερωμένη σε μοναδικές καινοτόμες ιδέες και σε όλους τους υποστηρικτές και συμμετέχοντες στο ταξίδι ανάδειξης του πιο “Famous For A Reason” project. Οι οκτώ φιναλίστ της καμπάνιας παρουσίασαν τις ιδέες τους και ενέπνευσαν το κοινό που βρέθηκε εκεί για να τους στηρίξει.

Μεγάλος νικητής της καμπάνιας, το project “Self’it”, ένα ολοκληρωμένο mobile κοινωνικό δίκτυο που επιτρέπει στους χρήστες του να μοιράζονται τις αγαπημένες τους στιγμές, με ανθρώπους που βρίσκονται στο ίδιο μέρος την ίδια στιγμή. Δημιουργοί του οι Σωτήρης Κανηράς και Θέμης Δρακωνάκης, οι οποίοι θα έχουν την ευκαιρία να κάνουν το όνειρό τους πραγματικότητα τόσο με την οικονομική στήριξη του The Famous Grouse, όσο και με τη συμμετοχή με το project τους στο TEDx Θεσσαλονίκης, κερδίζοντας σημαντική αναγνώριση.

Την ξεχωριστή βραδιά, αλλά και όλη την καμπάνια “Become Famous For A Reason”, στήριξε με την παρουσία του ως βασικός πρωταγωνιστής της, ο ηθοποιός Νίκος Κουρής, ενώ ambassadors και υποστηρικτές της προσπάθειας ήταν ο Διευθυντής του Design Lobby και κυνηγός ταλέντων Βασίλης Μπαρτζώκας, και ο διεθνούς φήμης τζαζίστας Δημήτρης Βασιλάκης.

Η διαδικασία ανάδειξης του νικητή έγινε μέσω online ψηφοφορίας στην πλατφόρμα famousforareason.gr. Τα οκτώ projects που επιλέχθηκαν για την τελική φάση του διαγωνισμού, με κριτήριο την καινοτομία, την αυθεντικότητα και την αφοσίωση των συμμετεχόντων, παρουσιάστηκαν στο κοινό μέσα από videos που δημιούργησε μαζί τους το The Famous Grouse. Το κοινό με τη σειρά του, στήριξε τις πιο καινοτόμες ιδέες που θεώρησε πως αξίζουν να γίνουν Famous For A Reason.

Οι καινοτόμες ιδέες οι οποίες επικράτησαν και προβλήθηκαν στην τελική φάση της καμπάνιας “Become Famous For A Reason” είναι οι:

- “City Lights” του Πέτρου B. Hatillari
- “Clio Muse” των Δάφνη Τσεβρένη, Ανδρέα Φατούρου, Γιάννη Νικολόπουλου
- “Cocoon Modules” της Ναστάζια Σπυροπούλου


- “Eye Q” των Γεώργιου Βαρβαρέλη και Δημήτρη Ευαγγελόπουλο
- “Follow The Sun Lines” των Αναστασία και Άννα Σαπουνάκη
- “Greece Revisited” των Θεανώ Πετρίδου και Σέργιου Φωτιάδη
- “Mezoura” των Γιάννη Στεφανίδη και Νίκου Πουλόπουλου
- “Self’it” των Σωτήρη Κανηρά και Θέμη Δρακωνάκη

Το The Famous Grouse ξεκινώντας από τον ιδρυτή του Mathew Gloag, ο οποίος πριν από 120 χρόνια ακολούθησε το όνειρό του, μας σύστησε στην περσινή του καμπάνια 60 ανθρώπους με όραμα και όνειρα, και φέτος, έδωσε την ευκαιρία σε μια καινοτόμο ιδέα να αναδειχθεί και να γίνει famous for a reason! Όπως είπε και ο ίδιος ο ιδρυτής του, «όταν έχεις ένα όνειρο και το κυνηγάς με αφοσίωση, η αναγνώριση θα έρθει».

Μάθε περισσότερα: famousforareason.gr

Facebook: TheFamousGrouseGR

Απολαύστε Υπεύθυνα

HOT ΣΗΜΕΡΑ!

Οι Clutch τιμούν το Release Athens Festival, επανηχογραφώντας το "Electric Worry"

Δείτε το νέο βιντεοκλίπ, γεμάτο στιγμιότυπα από την καλοκαιρινή τους εμφάνιση στην Πλατεία Νερού

Ορφέας Περίδης: Τα τραγούδια που λες κάθε βράδυ δεν τα φθείρει η επανάληψη, γιατί τα συντηρεί η αγάπη του κόσμου...

Τραγουδοποιός με αξία έργου αντιστρόφως ανάλογη της έντασης του χαρακτήρα και της παρουσίας του,…

Ihsahn + Order Οf Τhe Ebon Hand

Απόλυτα επιτυχημένη κρίνεται η πρώτη σόλο επίσκεψή του στην Ελλάδα, η οποία όμως θα είναι μάλλον…

Burger Fest 2019/μέρα 1: Asian Dub Foundation + Kill Emil, Cayetano

Ανάμεσα σε κάθε είδους λαχταριστά burgers και σε κρύες μπύρες, οι Asian Dub Foundation εκτίναξαν…

Ο Drake βρίσκεται "Behind Barz"

Ακούστε το καινούριο του τραγούδι, από τη νέα σαιζόν της τηλεοπτικής σειράς Top Boy

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ

Depeche Mode: This Song Is Not About You

Κάθε φορά που το ακούς θυμάσαι τον πρώτο σου έρωτα: ήσουν Γ’ γυμνασίου και γέμιζες το θρανίο με…

Νοοτροπία και διαφωνία στους λιμένες του indie

Στη σημερινή διάσταση του indie, ο καλλιτέχνης υπάρχει μόνο για τον εαυτό του, δίχως πια να…

Bruce Springsteen: «We Will Take Care Of Our Own»

Εστιάζοντας τα τραγούδια του σε φιγούρες που έτειναν προς το περιθώριο, έγινε ένας από τους…

15 χρόνια για το Funeral των Arcade Fire

Υπήρξε ένας ορμητικός χείμαρρος συναισθηματικής κάθαρσης, αλλά και ένα σοκ για το ανεξάρτητο…