Η Fanta «ανοίγει» το δρόμο για τη διαφήμιση στο Viber

Εσύ τo sticker pack «Fanta-Κόλλημα» το ξέρεις;

Χρύσα Βασιλακοπούλου
Χρύσα Βασιλακοπούλου

Η Mindshare, σε συνεργασία με τη Forestview, επιμελούνται και λανσάρουν την πρώτη Viber διαφημιστική καμπάνια στην Ελλάδα. Με αφορμή τη Global επικοινωνία της Fanta, η οποία απευθύνεται στο νεανικό κοινό «μιλώντας» τους  στη γλώσσα των Emojis και με ορόσημο την 17/07, Παγκόσμια ημέρα Emojis, οι χρήστες του Viber έχουν τη δυνατότητα να κατεβάσουν τo sticker pack «Fanta-Κόλλημα» και να το μοιραστούν δωρεάν με τις επαφές τους.

fantaaaa.JPG


Η Fanta εμπλέκει τους νέους δημιουργικά στην επικοινωνία και τους προτρέπει να εκφράσουν τα συναισθήματα τους και να αντιμετωπίσουν διασκεδαστικά την καθημερινότητα τους  με Φανταστικά Viber stickers!

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ως Avopolis και Avopolis Radio ζητάμε να ανοίξουν τα μικρά δισκοπωλεία και μαζί, να

Ο Παντελής Κυραμαργιός παρουσιάζει το νέο του θεματικό album «Άνω Θρώσκω», που κυκλοφορεί από την

FEATURED TODAY

Λίγο πριν απολαύσουμε την εμφάνιση των Bazooka στο YouTube κανάλι του Ιδρύματος Ωνάση (Κυριακή 16/5, στις 23:00) και τελευταία συναυλία στο πλαίσιο του Stages A/Live, ο Γιάννης Βούλγαρης μιλάει για την όλη εμπειρία.

Λίγο πριν απολαύσουμε το ντοκιμαντέρ Studio 54 (Πέμπτη 20/5) στο πλαίσιο του Backstage Film Festival , ανατρέχουμε στην ιστορία του είδους που δόνησε όπως κανένα τα 70s.

Στο νέο του Incoming, ο Δημήτρης Λιλής προβληματίζεται για το μέλλον της μουσικής δημοσιογραφίας.

HOT STORIES

Top