Δελτίο Τύπου

Logo_Dropped

Παγκόσμια ενέργεια της Heineken “Dropped”: Σειρά επεισοδίων με τις περιπέτειες «πραγματικών ταξιδιωτών».

Η Heineken, μέσα από τη νέα της καμπάνια “Voyage” (=ταξίδι) αναζητά την πραγματική αξία του ταξιδιού και εκείνους που εξερευνούν τον κόσμο ως «πραγματικοί ταξιδιώτες». Είναι τα ταξίδια εμπειρίες ζωής; Είναι ο προορισμός που έχει σημασία τελικά ή το ταξίδι;

Αναζητώντας την απάντηση η Heineken, στο πλαίσιο της νέας παγκόσμιας καμπάνιας, οπού παρακολουθήσαμε τον πρωταγωνιστή “Man of the world” να εμφανίζεται στην Ινδία ως αληθινός ταξιδευτής, παρουσιάζει το “Dropped”. Πρόκειται για μια ακόμη πρωτοποριακή digital ενέργεια της Heineken, η οποία αξιοποιεί δυναμικά τα νέα μέσα επικοινωνίας και βρίσκει καινοτόμους τρόπους «συνομιλίας» με το κοινό. Μπαίνοντας στο Heineken Dropped YouTube channel μπορείτε να παρακολουθήσετε μία σειρά επεισοδίων με ήρωες καθημερινούς ανθρώπους, οι οποίοι αποχωρίζονται την καθημερινότητά τους και «προσγειώνονται» σε μία άγνωστη πραγματικότητα, μακριά από το σπίτι τους. Μεταξύ των ηρώων που επιλέχθηκαν να ζήσουν την απόλυτη ταξιδιωτική εμπειρία και ένα Έλληνας, o οποίος άφησε τη δική του καθημερινότητα για να μεταφερθεί στην άγνωστη Καμπότζη.

Ήδη απολαύσαμε στην πρώτη σειρά επεισοδίων την περιπέτεια του Ισπανού πρωταγωνιστή, ο οποίος έγινε «Dropped» στην Αλάσκα. Στην δεύτερη σειρά επεισοδίων ο έλληνας πρωταγωνιστής καλείται να χρησιμοποιήσει την ελληνική επινοητικότητα και ευφυΐα για να ξεπεράσει τα εμπόδια και να βρει το δρόμο μέσα στη ζούγκλα της Καμπότζης σαν αληθινός ταξιδιώτης. Ο Έλληνας ταξιδιώτης μεταφέρεται με μυστικό τρόπο σε άγνωστο για αυτόν προορισμό και καλείται να μυηθεί στον τρόπο ζωής της Καμπότζης, να περάσει με επιτυχία τις δοκιμασίες και να γυρίσει πίσω στην πατρίδα με όχημά του… ένα τεράστιο παπί. Οι περιπέτειές του καταγράφονται on camera, προσφέροντας ένα θέαμα γεμάτο χιούμορ, ρεαλισμό και αισιοδοξία. 

Μείνετε συντονισμένοι στο Heineken Dropped YouTube channel www.youtube.com/heinekendropped και παρακολουθήστε τα επεισόδια με τις περιπέτειες των πρωταγωνιστών. Τα επεισόδια του Έλληνα πρωταγωνιστή είναι στον αέρα από τη Δευτέρα 1 Ιουλίου. Ζήστε την αγωνία, τη συγκίνηση, τη νοσταλγία, τη χαρά και τις περιπέτειες του Έλληνα ταξιδιώτη! Θα καταφέρει η ελληνική αισιοδοξία να υπερνικήσει τα εμπόδια; Περισσότερα από την Heineken στις οθόνες σας!


 

Ακολούθησε το Avopolis Network στο Google News

 

Featured