View More

«Make It Count» από το Jack Daniel’s

Με κεντρικό μήνυμα «Make It Count», το Jack Daniel’s λανσάρει την πρώτη πραγματικά παγκόσμια δημιουργική καμπάνια του.

Δελτίο Τύπου
Δελτίο Τύπου
Η καμπάνια παρουσιάζει ένα νέο τρόπο σκέψης για το εμπορικό σήμα 154 ετών και ανανεώνει την επικοινωνιακή προσέγγιση.

Το θρυλικό brand έχει στόχο να επιδείξει τη μοναδική του άποψη για τον κόσμο, εμπνέοντας τους ανθρώπους να επιλέγουν τολμηρά και με σκοπό κάθε μέρα να τολμούν, και να κυνηγούν τα όνειρά τους – όπως άλλωστε έκανε και ο κύριος Jack σε όλη του τη ζωή.



Πηγή έμπνευσης της νέας καμπάνια του Jack Daniel’s, αποτελεί μία παλαιότερη αλλά διαχρονική διαφήμιση της μάρκας. Με αυτόν τον τρόπο δόθηκε το έναυσμα για το «Make It Count» υπενθυμίζοντας ότι το Jack Daniel’s μιλά σε εκείνους που παίρνουν την ζωή στα χέρια τους και αξιοποιούν στο έπακρο τις εμπειρίες τους.



Η νέα 360ο καμπάνια έχει την υπογραφή της Energy BBDO και είναι στον αέρα από την 1η Οκτωβρίου 2020.

Δείτε τη εδώ: https://youtu.be/wfk7oP1Eruk

#Jackdaniels #MakeItCount

Ακολούθησε το Jack Daniel’s στα social media και μοιράσου την εμπειρία σου!

Facebook:
Jack Daniel’s Tennessee Whiskey
Instagram:
jackdaniel’s_greece


Σχετικά με το Jack Daniel’s:
Το αποστακτήριο Jack Daniel είναι το παλαιότερο καταγεγραμμένο αποστακτήριο των Η.Π.Α. Από το 1866 μέχρι σήμερα κάθε σταγόνα του προϊόντος παράγεται με τον ίδιο παραδοσιακό τρόπο, για να δώσει το πλούσιο κεχριμπαρένιο χρώμα, τη βαθιά γεύση καραμέλας, βανίλιας και ξύλου που χαρακτηρίζει το αυθεντικό αυτό whiskey.

FEATURED TODAY

Στο νέο του Incoming, o Δημήτρης Λιλής ψάχνει να βρει την άκρη του νήματος στο πώς η μουσική θα επιβιώσει, όσο η πανδημία εξαπλώνεται.

HOT STORIES

Ακούστε το “Mork N Mindy" από το επερχόμενο Spare Ribs, στο οποίο συναντάμε τη Billy Nomates -και καθόλου εντύπωση δεν μας κάνει...

Το Lost Themes III: Alive After Death θα είναι ο τρίτος δίσκος με μη κινηματογραφική μουσική του «άρχοντα του τρόμου». Ακούστε το "Weeping Ghost".

«Δεκαεφτά μονόλογοι για ένα γυμναστήριο που δεν υπάρχει πουθενά».

Top