Άγγελος Κυρούσης

Χαζεύοντας τη διαδικτυακή παρουσία του DJ Paul Murphy στο Facebook, αν ανατρέξει κανείς στις παλιές του φωτογραφίες, γυρίζοντας αρκετά πίσω και περνώντας τις σεσημασμένες φάτσες των Gilles Peterson, Keb Darge και άλλων πολλών, θα πέσει σε μπόλικα flyers. Flyers από πρώιμα καλέσματα σε DJ sets, αφισάκια από dancefloor parties.

Διότι, αυτό το εκρηκτικό πάντρεμα Jazz, Latin, Soul και Contemporary Dance μουσικής που προκύπτει από τις επιλογές στον κατάλογο επανεκδόσεων  (και όχι μόνο) της Jazz Room, απορρέει από όσα ξεκίνησε να παίζει ως DJ, από τα τέλη της δεκαετίας του ’70. Από τα λονδρέζικα clubs όπως ήταν τα Wag, The Electric Ballroom (εκεί στήθηκε και το Jazz Room project), 100 Club, το Blue Note του Hoxton, αλλά και τα «ανοίγματα» σε ονόματα όπως αυτά των Tito Puente & Celia Cruz, Art Blakey & The Jazz Messengers, Jimmy McGriff και Lonnie Smith. Την ίδια στιγμή, έβρισκε χρόνο και να τρέχει δισκοπωλείο, να μανατζάρει εντός της Palladin Records (Working Week, Paz)  και τελικά να πιστοποιεί με κάθε του άγγιγμα αυτό που ο Gilles Peterson είχε κάποτε δηλώσει "Paul Murphy found almost every jazz dancefloor classic. He is the original messenger of jazz. He opened the door to an alternative way of being a DJ. The rest is history."

Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου και ακούστε το podcast στο MyPodcasts του Avopolis.gr

 

Ακολούθησε το Avopolis Network στο Google News

 

Διαβάστε Ακόμα

Featured