Μια εγκληματική συμμορία από ζωάκια που ζουν στην παρανομία θα επιχειρήσει την πιο δύσκολη κομπίνα της — να γίνουν υποδειγματικοί πολίτες.
Σε μια λαϊκή γειτονιά στην Αθήνα της οικονομικής κρίσης, της αναζωπύρωσης του φασισμού και της πανδημίας, μια ομάδα δεκαοχτάχρονων μαθητών καταδιώκει μετανάστες, ομοφυλόφιλους, όλους όσους είναι απλώς διαφορετικοί και δεν συμφωνούν με τις ιδέες τους.
Η Έσθερ είναι στο τέλος της καριέρας της ως βασική σχεδιάστρια μόδας στο εργαστήριο της Dior Avenue Montaigne. Μία μέρα, ένα εικοσάχρονο κορίτσι, η Τζέιντ, της ληστεύει την τσάντα στο μετρό. Αντί να καλέσει την αστυνομία η Έσθερ αποφασίζει να φροντίσει την Τζέιντ. Βλέπει σε εκείνη την πιθανότητα να της μεταλαμπαδεύσει τις γνώσεις της, την τέχνη της ραπτικής, τον μοναδικό της πλούτο.
Τα απρόοπτα ξεκινούν όταν ο Μάιλς (Πολ Τζιαμάτι), ένας πληγωμένος ζωντοχήρος και επίδοξος συγγραφέας με εμμονή στο κρασί, αποφασίζει να κάνει δώρο στον παλιό του φίλο απ` το πανεπιστήμιο και αποτυχημένο ηθοποιό, Tζακ (Tόμας Χέιντεν Τσερτς), ένα πανηγυρικό ταξίδι στα αμπέλια της κοιλάδας Σάντα Ινέζ, μία βδομάδα πριν από το γάμο του Τζακ. Οι δυο αυτοί άνδρες δεν θα μπορούσαν να αποτελούν πιο αλλόκοτο δίδυμο. Ο Τζακ είναι ένας υπερσεξουαλικός γόης, ενώ ο Μάιλς είναι μπουχτισμένος και μίζερος. Ο Τζακ αναζητά να «γευτεί την ελευθερία για μία τελευταία φορά», ενώ ο Μάιλς αναζητά την τελειότητα σε ένα μπουκάλι κρασί.
Η Αμίρα, μια 17χρονη Παλαιστίνια, ήρθε στον κόσμο χάρη στο σπέρμα που είχε φυγαδεύσει ο φυλακισμένος πατέρας της, ο Ναγουάρ, από το κελί του εγκλεισμού του. Αν και όλα αυτά τα χρόνια από τη γέννησή της η σχέση τους περιοριζόταν στο επισκεπτήριο της φυλακής, ο Ναγουάρ εξακολουθεί να είναι ο ήρωάς της.
O ΟSS 117, είναι ξανά κοντά μας. Σε αυτή την αποστολή – πιο δύσκολη, πιο επικίνδυνη και πιο καυτή από ποτέ! – βρίσκεται στη Αφρική, με σκοπό να προστατέψει έναν πρόεδρο από επαναστάτες, και αναγκάζεται για πρώτη φορά να συνεργαστεί με τον νέο και πολλά υποσχόμενο πράκτορα OSS 1001. Αντικαταστάτης, συνεργάτης ή ανταγωνιστής;
Βασισμένη στα αληθινά γεγονότα πίσω από τη δημιουργία ενός από τα πιο επιβλητικά και δημοφιλή μνημεία στον κόσμο, αλλά και στην ταραχώδη ζωή του εμπνευστή του, το «ΑΪΦΕΛ» είναι μια ταινία για τον απαγορευμένο έρωτα και τις συνέπειές του. Μετά τη συμμετοχή του στο Άγαλμα της Ελευθερίας, ο διάσημος μηχανικός Γκιστάβ Άιφελ πιέζεται από τη γαλλική κυβέρνηση να δημιουργήσει κάτι θεαματικό για την Παγκόσμια Έκθεση του 1889 στο Παρίσι, ενώ ο ίδιος θέλει απλά να σχεδιάσει το μετρό της πόλης.
Ο Μιλάν, για να γλιτώσει τη φυλακή, πρέπει να εκτελέσει 300 ώρες κοινωφελούς εργασίας σ’ έναν οίκο ευγηρίας. Στην αρχή είναι σκέτη κόλαση, μέχρι που οι συνταξιούχοι οικότροφοι αποφασίζουν να τον… “υιοθετήσουν”.
O Λεό, ένας οδηγός μετρό, καθώς οδηγεί προσεγγίζοντας τον επόμενο σταθμό, βλέπει έναν άντρα σε ένταση, στην άκρη της πλατφόρμας. Λίγο πριν πέσει στις γραμμές, αναγνωρίζει στο πρόσωπό του τον γιο του.
Η Άντζελα Μπάροους αποστέλλεται από την εταιρεία της, που βρίσκεται στην Αμερική, στο Εδιμβούργο για να διερευνήσει τις δυνατότητες εξαγωγών. Καθοδόν συναντά τον επιχειρηματία Ρόμπερτ ΜακΦέρσον, ο οποίος την πείθει να τον βοηθήσει να εκσυγχρονίσει την εταιρεία του.
Οι εντάσεις κλιμακώνονται ανάμεσα στην ανήσυχη έφηβη Γιούλια και τον καταπιεστικό πατέρα της Άντε, όταν τους επισκέπτεται ένας παλιός οικογενειακός φίλος, στο σπίτι τους, σε ένα νησάκι της Κροατίας.
Ο Ράι παρουσιάζει με αριστοτεχνικό τρόπο την ετοιμόρροπη χλιδή του κόσμου ενός έκπτωτου αριστοκράτη που προσκολλάται απελπισμένα σε έναν τρόπο ζωής που σβήνει. Η μεγαλύτερη χαρά του είναι το δωμάτιο μουσική όπου ανά τα χρόνια έχει φιλοξενήσει πολυτελείς συναυλίες - και πλέον είναι μια σκιά του παρελθόντος εαυτού του.
Σελίδα 10 από 465
© 1996 - 2024 Avopolis. All Rights Reserved. Powered by Brainfoodmedia