Ο δωδεκάχρονος Ντρε Πάρκερ (Τζέιντεν Σμιθ) θα μπορούσε να είναι το πιο δημοφιλές παιδί στο Ντιτρόιτ, όμως η καριέρα της μητέρας του (Ταράτζι Π. Χένσον) τους οδηγεί αναγκαστικά στην Κίνα. Στο νέο του σχολείο, ο Ντρε δυσκολεύεται να κάνει φίλους και όταν δημιουργείται μία αμοιβαία συμπάθεια με τη συμμαθήτριά του Μέι Γινγκ, οι πολιτισμικές διαφορές μοιάζουν να αποκλείουν τη φιλία τους. Τα πράγματα χειροτερεύουν όταν ο ‘νταής’ του σχολείου, Τσενγκ, βάζει τον Ντρε στο μάτι: στη χώρα του κουνγκ φου, πώς μπορεί να προστατευτεί ένα αγόρι που ξέρει μόνο λίγο καράτε? Στη μοναχική ζωή του Ντρε μπαίνει όμως ο Κύριος Χαν (Τσάκι Τσαν), που είναι αυθεντία στο κουνγκ φου και τον διδάσκει τα μυστικά της τέχνης του. Ο Ντρε θα μάθει ότι το κουνγκ φου είναι πάνω απ’ όλα ωριμότητα και ψυχραιμία, κι έτσι τελικά θα καταφέρει να αντιμετωπίσει τους αντιπάλους του σε ένα πρωτάθλημα που αποδεικνύεται ο αγώνας της ζωής του.
Ένα κρουαζιερόπλοιο διασχίζει τη Μεσόγειο. Ένας εγκληματίας πολέμου με την εγγονή του, ένας Γάλλος και ένας Ρώσος αστυνομικός, ένας Παλαιστίνιος πρέσβης, ο Αλέν Μπαντιού και η Πάτι Σμίθ είναι μερικοί από τους επιβάτες και δίνουν την αφορμή για διαλόγους σε διαφορετικές γλώσσες και για διαφορετικά θέματα. Η σταθερά που διατρέχει τα πάντα είναι η επίσκεψη σε τοποθεσίες πασίγνωστων μύθων – αρχαίων και πιο πρόσφατων, "αληθινών" ή "ψεύτικων": Αίγυπτος, Παλαιστίνη, Ελλάδα, Νάπολη, Βαρκελώνη, Οδησσός.
Η Τζέι Αρ χωρίζει με τον καθηγητή-μέντορά της. Επιστρατεύει, λοιπόν, το νευρωτικό αδελφό της σε ένα road trip προς το σπίτι του πρώην της, για να μαζέψει τα πράγματά της. Μέσα από τραγικοκωμικές καταστάσεις, η σχέση των δύο θα δοκιμαστεί.
Η ταινία αποτελεί μια παρατήρηση του ανθρώπινου είδους μέσα από δώδεκα σκηνές χωρίς κανέναν διάλογο.
Σοβαροί προσωπικοί λόγοι αναγκάζουν καπετάνιο σε πετρελαιαγωγό πλοίο να επιστρέψει εσπευσμένα στη στεριά, φέρνοντάς τον αντιμέτωπο με μια διεφθαρμένη παρισινή φαμίλια.
Ένας πατέρας περιφέρεται με το παιδί του, ενώ ένας αστυνόμος ξεδιαλύνει ένα μυστήριο, ένας άνθρωπος σε μια ταινία αναρωτιέται ποιος είναι και σε ένα χωριό της ελληνικής υπαίθρου καταφθάνει ο πολιτισμός.
Ο αισθαντικός Λούκα Μαρινέλι πρωταγωνιστεί σε μια ιστορία αγάπης, άλλοτε ευτυχισμένος, με όρεξη για ζωή και άλλοτε γεμάτος αναμνήσεις, αλλά πάντοτε ερωτευμένος.
Ο Juha έχασε τη γυναίκα του σε ατύχημα πνιγμού. Χρόνια μετά εξακολουθεί να αισθάνεται μούδιασμα και ανίκανος να συνδεθεί με ανθρώπους. Η συνάντηση με τη Mona, μια dominatrix, αλλάζει τα πάντα. Αναπτύσσει μια απροσδόκητη αλλά ισχυρή σύνδεση μαζί της μετά το τραγικό γεγονός που τον άφησε συναισθηματικά παράλυτο.
Η Gam-hee είναι μια ανθοκόμος στη Σεούλ. Ο σύζυγός της λείπει σε επαγγελματικό ταξίδι, το οποίο της δίνει χρόνο να επισκεφτεί κάποιες φίλες της στα περίχωρα της πόλης. Μέσα από τις συναντήσεις που έχει, αποκαλύπτεται η διαφορετικότητα των χαρακτήρων και των συμπεριφορών, τόσο των επιφανειακών όσο και των βαθύτερων.
Οι τέσσερις ιστορίες που είναι παραλλαγές στα κρίσιμα θέματα ηθικής δύναμης και της θανατικής ποινής που ρωτούν σε ποιο βαθμό μπορεί να εκφραστεί η ατομική ελευθερία υπό ένα δεσποτικό καθεστώς και τις φαινομενικά αναπόφευκτες απειλές του.
Η Ουντίνε είναι μία γοητευτική ιστορικός που ζει στο Βερολίνο. Όταν ο άντρας που αγαπάει την εγκαταλείπει, ένας αρχαίος μύθος ξυπνά και την προστάζει να σκοτώσει εκείνον που την πρόδωσε, επιστρέφοντας μετά στο νερό.
Ασπρόμαυρο, χωρίς διαλόγους ή μουσική, υπό τη συνοδεία μόνο των ήχων του περιβάλλοντος, το νέο ντοκιμαντέρ του δεξιοτέχνη Ρώσου σκηνοθέτη έρχεται να μας βυθίσει στην καθημερινότητα των ζώων μιας φάρμας και να μας υπενθυμίσει ότι, όπως εμείς, έτσι κι εκείνα, δεν είναι απλά «πρώτη ύλη», αλλά πλάσματα που ζουν κι αισθάνονται.
Σελίδα 19 από 465
© 1996 - 2024 Avopolis. All Rights Reserved. Powered by Brainfoodmedia