Τάνια Τσανακλίδου

Τάνια Τσανακλίδου

Η Τάνια Τσανακλίδου τιμά το έργο του Γιάννη Σπανού.

Πληροφορίες εκδήλωσης

Ημερομηνία Εκδήλωσης 07-10-2022 18:00
Τοποθεσία Ωδείο Ηρώδου Αττικού

Καλλιτεχνική επιμέλεια - Eρμηνεία:
Τάνια Τσανακλίδου

Φιλοξενούμενοί της:
Λιζέτα Καλημέρη, Μαρία Παπαγεωργίου, Γιάννης Παπαγεωργίου, Φώτης Σιώτας, Νεφέλη Φασούλη

Διεύθυνση ορχήστρας - Ενορχηστρώσεις:
Κώστας Νικολόπουλος

Η προπώληση έχει ξεκινήσει.

Η Τάνια Τσανακλίδου τιμά το έργο του Γιάννη Σπανού (1934-2019) και την Παρασκευή 7 Οκτωβρίου στις 21.00 παρουσιάζει μια μεγάλη συναυλία αφιερωμένη στον σπουδαίο Έλληνα συνθέτη και πιανίστα στο Ωδείο Ηρώδου Αττικού.

Μετρώντας 48 χρόνια από την πρώτη τους συνάντηση στον «Μορμόλη» (1974) και ακριβώς 40 από την πρώτη μεγάλη και ολοκληρωμένη συνεργασία τους στο «Φίλε…» (1982), που επαναλήφθηκε τρία χρόνια μετά (1985) με τον δίσκο «Της βροχής και της νύχτας», η μεγάλη ερμηνεύτρια επιμελείται καλλιτεχνικά και ερμηνεύει ένα πρόγραμμα-φόρο τιμής στον συνθέτη που πρωτοστάτησε στη δημιουργία του Νέου Κύματος χαρίζοντάς μας εμβληματικά κομμάτια.

Έτσι, την Παρασκευή 7 Οκτωβρίου η Τάνια Τσανακλίδου συμπράττει με τον μαέστρο Κώστα Νικολόπουλο, που διευθύνει την ορχήστρα και ενορχηστρώνει, και, παράλληλα, καλεί στη σκηνή του Ωδείου Ηρώδου Αττικού πέντε σημαντικούς εκπροσώπους του σύγχρονου «Νέου Κύματος» του ελληνικού τραγουδιού, τη Λιζέτα Καλημέρη, τη Μαρία Παπαγεωργίου, τον Γιάννη Παπαγεωργίου, τον Φώτη Σιώτα και τη Νεφέλη Φασούλη.

Μια σπουδαία καλλιτεχνική ομάδα ετοιμάζει για όλους εμάς ένα αξέχαστο αφιέρωμα, σε μια βραδιά που θα είναι μοναδική και για έναν ακόμα λόγο, καθώς πρόκειται για την πρώτη φορά που το ελληνικό κοινό θα έχει την ευκαιρία να απολαύσει τις μελωδίες του Γιάννη Σπανού κάτω από τον Ιερό Βράχο, κάτι που ο ίδιος δεν κατάφερε ποτέ να κάνει όσο ήταν εν ζωή.

Την Παρασκευή 7 Οκτωβρίου θα είμαστε όλοι στο Ωδείο Ηρώδου Αττικού για να ζήσουμε το αξέχαστο ταξίδι στο μαγευτικό σύμπαν του μεγάλου μας συνθέτη Γιάννη Σπανού.

Λίγα λόγια για τον Γιάννη Σπανό

Αρχές του ’60, από τις μπουάτ του Παρισιού και τις λαμπερές συνεργασίες στη γαλλική σκηνή (Ζιλιέτ Γκρεκό, Μπριζίτ Μπαρντό, Σερζ Γκενσμπούρ), ο νεαρός πιανίστας και συνθέτης από το Κιάτο Κορινθίας Γιάννης Σπανός επιστρέφει στην Αθήνα. Ηχογραφεί το πρώτο του ελληνικό τραγούδι –«Μια αγάπη για το καλοκαίρι», με τη φωνή της Καίτης Χωματά– και πρωτοστατεί στη δημιουργία του Νέου Κύματος. Έκτοτε, για περισσότερα από 60 χρόνια, συνθέτει για ραδιόφωνο, θέατρο, κινηματογράφο, τηλεόραση. Μελοποιεί Γάλλους και Έλληνες ποιητές, και συνεργάζεται με τους μεγάλους στιχουργούς και ερμηνευτές. Ορόσημα στην πορεία του θεωρούνται οι τρεις «Ανθολογίες» –«Ανθολογία Α΄» (1967), «Ανθολογία Β΄» (1968), «Ανθολογία Γ΄» (1975)– σε στίχους Ελλήνων ποιητών όπως ο Κωστής Παλαμάς, ο Ναπολέων Λαπαθιώτης, ο Κώστας Καρυωτάκης, η Μυρτιώτισσα, ο Νίκος Καββαδίας κ.ά.

ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ:
Κάτω Διάζωμα
Διακεκριμένη Ζώνη: 70 €
Ζώνη A: 60€
Ζώνη B: 45€
Ζώνη Γ: 40€

Άνω Διάζωμα
Ζώνη Δ: 30€
Ζώνη Ε: 25€
Ζώνη ΣΤ: 20€
Ζώνη Ζ: 18€ (περιορισμένη ορατότητα)

Αγορά εισιτηρίων ΑμεΑ με 15 € στο τηλέφωνο 210 3221897
(Δευτέρα-Παρασκευή, 10.00-17.00)

Προπώληση: Ticket Services

Συντελεστές
Καλλιτεχνική επιμέλεια - Eρμηνεία:
Τάνια Τσανακλίδου

Φιλοξενούμενοί της επί σκηνής:
Λιζέτα Καλημέρη, Μαρία Παπαγεωργίου, Γιάννης Παπαγεωργίου, Φώτης Σιώτας, Νεφέλη Φασούλη

Διεύθυνση ορχήστρας - Ενορχηστρώσεις:
Κώστας Νικολόπουλος

Πληροφορίες για τον χώρο - Ωδείο Ηρώδου Αττικού

To Ηρώδειο κτίσθηκε μεταξύ των ετών 160 και 174 μ.Χ. από τον πάμπλουτο Ηρώδη Αττικό, φιλόσοφο και γόνο παλιάς αθηναϊκής οικογένειας, στη μνήμη της συζύγου του Ρήγιλλας.

Τηλ: 210 3241807 


Πρόσβαση
Το Ωδείο του Ηρώδη Αττικού, ευρύτερα γνωστό ως «Ηρώδειο», βρίσκεται στη Νότια κλιτύ της Ακρόπολης, επί της σημερινής οδού Διονυσίου Αρεοπαγίτου. Η είσοδος γίνεται από τον πεζόδρομο της οδού Διονυσίου Αρεοπαγίτου. Καθώς ο χώρος βρίσκεται κοντά στο κέντρο της πόλης, η πρόσβαση είναι εξαιρετικά εύκολη.

Μεταφορά

Με μετρό
Σταθμός «Ακρόπολη» (Γραμμή 2)
www.ametro.gr

Με λεωφορείο
Στάση «Ερεχθείου» ή τέρμα διαδρομής (Αρ. Γραμμής 230)
www.oasa.gr

Πούλμαν
Στο χώρο στάθμευσης μπροστά από το εστιατόριο «Διόνυσος».

Στάθμευση

Αυτοκίνητο

Υπάρχουν περιορισμένες θέσεις στάθμευσης στην ευρύτερη περιοχή. Πολύ εξυπηρετικός, αν και πιο μακριά, είναι ο χώρος στάθμευσης αυτοκινήτων «Συγγρού-Φιξ» στη ομώνυμη στάση του μετρό (Γραμμή 2).
Αν χρησιμοποιήσετε το μετρό για να επιστρέψετε από το Ηρώδειο, με την επίδειξη του εισιτηρίου του μετρό στα ταμεία του μετρό θα πληρώσετε τη μισή τιμή για τη στάθμευση του αυτοκινήτου.

ΑΜΕΑ
Για την αυτόνομη μετακίνηση των ατόμων με αμαξίδιο, ο χώρος έχει εξοπλιστεί με ράμπα που διαθέτει αντιολισθητικό ξύλο και εκτείνεται από την είσοδο των Καλλιτεχνών μέχρι την Α1 κερκίδα του θεάτρου. Στα W.C. του κοινού έχει κατασκευασθεί ειδική τουαλέτα. 

Τα αυτοκίνητα που μεταφέρουν άτομα με αναπηρίες μπορούν να φτάσουν μέχρι την πλατεία του θεάτρου από το πλαϊνό δρομάκι που ξεκινά από το τέρμα της συμβολής των οδών Διονυσίου Αρεοπαγίτου και Ροβέρτου Γκάλλι. Για καλύτερη εξυπηρέτηση η μετακίνηση είναι καλό να γίνεται μεταξύ 19:30 και 20:15.

Η τιμή του εισιτηρίου για άτομα με αναπηρίες και για έναν συνοδό ορίζεται στην κατώτερη τιμή (φοιτητικό).

Για άτομα με αμαξίδια διατίθενται έως 8 θέσεις στην Α1 κερκίδα του κάτω διαζώματος η οποία είναι διαμορφωμένη ειδικά, κάθε άτομο με αμαξίδιο έχει δικαίωμα ενός συνοδού, ο οποίος κάθεται στην Α2 κερκίδα πίσω του.

Για τα άτομα με αναπηρίες χωρίς αμαξίδιο διατίθενται οι υπόλοιπες διαθέσιμες θέσεις στην Α2 κερκίδα και έχουν δικαίωμα ενός συνοδού.Το σύνολο των διαθέσιμων θέσεων στην Α2 κερκίδα είναι 13.

Δεν επιτρέπονται

1. H είσοδος στο θέατρο μετά την έναρξη της παράστασης, παρά μόνο στο διάλειμμα, εφόσον προβλέπεται.
2. Η είσοδος σε παιδιά κάτω των έξι (6) ετών – εκτός από τις παραστάσεις που απευθύνονται σε αυτά.
3. Το κάπνισμα και η κατανάλωση τροφίμων και ποτών μέσα στο θέατρο.
4. Τα ψηλά τακούνια.
5. Η χρήση κινητού τηλεφώνου κατά τη διάρκεια της παράστασης.
6. Η λήψη φωτογραφιών με ή χωρίς φλας, η μαγνητοφώνηση και η μαγνητοσκόπηση κατά τη διάρκεια των παραστάσεων.
7. Το φιλοδώρημα.
Θερμά παρακαλούνται οι θεατές να χρησιμοποιούν τα καλάθια απορριμμάτων για να πετούν διάφορα άχρηστα αντικείμενα (τσίκλες κτλ). Οι βλάβες που προκαλούνται από αυτά στις επιφάνειες του μνημείου είναι ανεπανόρθωτες.