Γιόχαν Στράους ο νεότερος: Η Νυχτερίδα

Θεσσαλονίκη 25ΗΣ ΜΑΡΤΙΟΥ, Θεσσαλονίκη 546 46, Ελλάδα Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης
Οπερέτα σε τρεις πράξεις, σε λιμπρέτο των Karl Haffner και Richard Genee. Το έργο παρουσιάζεται στα ελληνικά.
11 Δεκ. - 11 Δεκ. 2019
21:30
48 Day(s) Ago
0.00
Με ένα θέμα ανάλαφρο και δροσερό, με μια πλοκή γεμάτη χιούμορ, παρεξηγήσεις και ανατροπές, και βέβαια με μια υπέροχη μουσική όπου κυριαρχούν τα λαμπρά βαλς, δεν είναι περίεργο που η Νυχτερίδα του Γιόχαν Στράους του νεότερου έχει γίνει μέσα στα χρόνια η πιο διάσημη, δημοφιλής και αντιπροσωπευτική βιεννέζικη οπερέτα. Από το 1874, εδώ δηλαδή και ενάμιση αιώνα, δεν έχει σταματήσει να ψυχαγωγεί και να τέρπει το κοινό όλου του πλανήτη, μεταφέροντας μέσα από τη διάθεση του καρναβαλιού και τις φυσαλίδες της σαμπάνιας λίγη από την αυτοκρατορική αίγλη της μπελ επόκ.
Η υπόθεση του έργου βασίζεται σε μια φάρσα που είχε γίνει στο παρελθόν. Τρία χρόνια νωρίτερα και έπειτα από έναν αποκριάτικο χορό, ο μπον βιβέρ Γκάμπριελ φον Αϊζενστάιν είχε εγκαταλείψει στο κέντρο της πόλης τον φίλο του, δρα Φάλκε, μεθυσμένο και μασκαρεμένο με κοστούμι νυχτερίδας. Τώρα ο Φάλκε, με τη συγκατάθεση του Ρώσου πρίγκιπα Ορλόσφκι που παραθέτει έναν μεγαλοπρεπή χορό, χρησιμοποιεί την περίσταση για να πάρει μια εύθυμη και αθώα εκδίκηση, εμπλέκοντας τη σύζυγο και την υπηρέτρια του φίλου του. Έπειτα από μια βραδιά οινοποσίας, μεταμφιέσεων και παρεξηγήσεων, το επόμενο πρωί καταλήγουν όλοι για διαφορετικούς λόγους στη φυλακή, όπου τελικά αποκαλύπτεται η πραγματικότητα.
Το 2014 η Εθνική Λυρική Σκηνή είχε ανεβάσει τη Νυχτερίδα σε μια μοντέρνα εκδοχή, όπου τα μέγαρα της Αυστροουγγαρίας είχαν αντικατασταθεί από τα αθηναϊκά σαλόνια της δεκαετίας του ’60, οι Βιεννέζοι ευγενείς από τους... συνταγματάρχες του απριλιανού πραξικοπήματος και οι Ρώσοι πρίγκιπες από Σοβιετικούς πρέσβεις. Εκείνη η πολυσυζητημένη και άκρως επιτυχημένη Νυχτερίδα, πέντε χρόνια μετά το ανέβασμά της στην Αθήνα, παρουσιάζεται τώρα σε μια νέα, μεγάλη παραγωγή του Μεγάρου Μουσικής Θεσσαλονίκης και της Κρατικής Ορχήστρας Θεσσαλονίκης, με τους ίδιους βασικούς συντελεστές αλλά με διαφορετική διανομή, ορχήστρα και χορωδία.

Μουσική διεύθυνση Μιχάλης Οικονόμου
Σκηνοθεσία Αλέξανδρος Ευκλείδης
Συνεργάτης σκηνοθέτης Αγγέλα Κλεοπάτρα Σαρόγλου
Μετάφραση-μεταφορά στα ελληνικά Δημήτρης Δημόπουλος
Σκηνικά Σωτήρης Στέλιος
Κοστούμια Αλεξία Θεοδωράκη
Φωτισμοί Μελίνα Μάσχα
Βοηθός σκηνοθέτη Κωνσταντίνα Στράνη

Γκάμπριελ φον Αϊζενστάιν Διονύσης Σούρμπης
Ροζαλίντα Άννα Στυλιανάκη
Αντέλα Χρύσα Μαλιαμάνη
Ίντα Κωνσταντίνα Στράνη
Άλφρεντ Βασίλης Καβάγιας
Δρ. Φάλκε Νίκος Κοτενίδης
Δρ. Μπλιντ Δημήτρης Ναλμπάντης
Φρανκ Κωνσταντίνος Κατσάρας
Πρίγκιπας Ορλόφσκι Σταματία Μολλούδη
Φρος Θα ανακοινωθεί

Μικτή Χορωδία Θεσσαλονίκης
Μουσική διδασκαλία Μαίρη Κωνσταντινίδου

Κρατική Ορχήστρα Θεσσαλονίκης

Χώρος: Μ1 – Αίθουσα Φίλων Μουσικής

Τιμές εισιτηρίων: 30€, 25€, 20€, 15€, 10€ (μειωμένο)

Χώρος

Πληροφορίες για τον χώρο: Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης

Η δημιουργία του Μεγάρου Μουσικής Θεσσαλονίκης ήλθε να δώσει λύση στην ανάγκη που είχε η πόλη για ένα χώρο ο οποίος να είναι σε θέση να στεγάσει όχι μόνο καλλιτεχνικές, αλλά και ποικίλες άλλες δραστηριότητες. Ο στόχος που τέθηκε για την κατασκευή του Μεγάρου Μουσικής Θεσσαλονίκης ήταν αυτός ενός σύγχρονου, διεθνών προδιαγραφών, πολιτιστικού και συνεδριακού κέντρου, το οποίο να έχει τη δυνατότητα να φιλοξενεί ένα μεγάλο εύρος εκδηλώσεων, από συναυλίες, μπαλέτο, παραστάσεις θεάτρου και όπερας, καλλιτεχνικές και πολιτιστικές εκθέσεις μέχρι συνεδριακές εκδηλώσεις.

ΤΗΛ. 2310895800, ΤΗΛ. ΕΚΔΟΤΗΡΙΩΝ 2310895939 - info@tch.gr

 

FEATURED TODAY

Η στήλη εγκαινιάζει σήμερα τη νέα ενότητα Monthly Review: στο τέλος κάθε μήνα, θα παρουσιάζει συνοπτικά και θα βαθμολογεί τους 5 δίσκους που ξεχώρισε για τον
Ένα ασφυκτικά γεμάτο Fuzz υποδέχθηκε τους «αιώνιους πλανόδιους» του Martyn Jacques, οι οποίοι γιόρτασαν 30 χρόνια δισκογραφίας ξαναβουτώντας στη «βρώμικη» ...
Δεν βγήκε sold-out η κεντρική αίθουσα του Μεγάρου Μουσικής και μάλλον έλειψε το «μεγαλειώδες» που αρκετοί περίμεναν από τη βραδιά. Όχι βέβαια ότι δεν το έκανε

HOT STORIES

Διαβάστε για τις ...εξηγήσεις που κλήθηκε να δώσει ο Lewis Capaldi, για τη θέση στην οποία καθόταν!
Top
0
Shares
0
Shares
Στo avopolis.gr χρησιμοποιούμε cookies για να διασφαλίσουμε την εύρυθμη λειτουργία του site και την καλύτερη εμπειρία σας. Συνεχίζοντας την πλοήγησή σας στο site, αποδέχεστε τη χρήση των cookies και την πολιτική απορρήτου. More details…