View More

"Εδώ Λιλιπούπολη": Τα τραγούδια

Αθήνα Βασ. Σοφίας & Κόκκαλη, Αθήνα 115 21, Ελλάδα Μέγαρο Μουσικής Αθηνών

«Εδώ Λιλιπούπολη» – Τα τραγούδια : Η θρυλική ραδιοφωνική σειρά που συνδέθηκε με την εποχή του Μάνου Χατζιδάκι στο Τρίτο Πρόγραμμα της ΕΡΤ (1976-1980) και μεγάλωσε ως σήμερα γενιές και γενιές, ξαναζωντανεύει στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών και μας παρασύρει στον κόσμο των αγαπημένων τραγουδιών, σε μουσική Νίκου Κυπουργού, Δημήτρη Μαραγκόπουλου, Λένας Πλάτωνος, Νίκου Χριστοδούλου και στίχους της Μαριανίνας Κριεζή.

03 Δεκ. - 03 Δεκ. 2022
21:00
56 Day(s) Ago
0.00

Δύο παραμυθένιες βραδιές στις 3 και 4 Δεκεμβρίου, γεμάτες όνειρα και αναμνήσεις υπό τη μουσική διεύθυνση του Νίκου Χριστοδούλου, που θα ζωντανέψουν μέσα από τις ερμηνείες της Σαβίνας Γιαννάτου, του Δώρου Δημοσθένους, της Λένιας Ζαφειροπούλου και του Τάση Χριστογιαννόπουλου.

Συμμετέχει η παιδική-νεανική χορωδία Rosarte
Διεύθυνση χορωδίας Ρόζη Μαστροσάββα
Ορχήστρα από 17 μέλη του μουσικού συνόλου Ventus Ensemble

Συμπαραγωγή: Cricos – Μέγαρο Μουσικής Αθηνών

Τιμές εισιτηρίων
9 € (φοιτητές, νέοι έως 25 ετών, άνεργοι, ΑμεΑ, 65+, πολύτεκνοι) ● 12 € ● 18 € ● 26 € ● 32 € ● 38 € ● 45 €

Eισιτήρια
210 72 82 333 ● megaron.gr
Προπώληση: megaron.gr
Διατίθενται ομαδικά εισιτήρια

Πληροφορίες
https://megaron.gr 
https://www.facebook.com/megaron.gr 
https://www.instagram.com/megaron_athens/ 
https://www.youtube.com/user/AthensConcertHall 
https://twitter.com/MegaronAthens 

Ιστορικό και χαρακτήρας της παράστασης:

Το «Εδώ Λιλιπούπολη» ήταν μια παιδική ραδιοφωνική σειρά που ξεκίνησε το 1976 και διήρκεσε μέχρι το 1980. Η σειρά ακουγόταν στο Τρίτο Πρόγραμμα της Ελληνικής Ραδιοφωνίας, το οποίο ήταν την περίοδο εκείνη υπό τη διεύθυνση του Μάνου Χατζιδάκι. Η εκπομπή θεωρήθηκε και συνεχίζει να θεωρείται «θρυλική», τόσο για την πρωτοτυπία και την ποιότητά της, όσο και για την επίδραση της γενικότερα.

Το 1975 ο Μάνος Χατζιδάκις ανέλαβε τη διεύθυνση του Τρίτου Προγράμματος της Ελληνικής Ραδιοφωνίας. Ανάμεσα στα σχέδιά του ήταν η δημιουργία μιας παιδικής εκπομπής, τη δημιουργία της οποίας ανέθεσε στην προσωπική του φίλη Ρεγγίνα Καπετανάκη.

Η τελευταία, με τη βοήθεια της παιδοψυχολόγου Ελένης Βλάχου, κατασκεύασαν ένα αρχικό πλάνο του κόσμου της «Λιλιπούπολης», τον οποίο οργάνωσαν και παρουσίασαν στον Χατζιδάκι. Ο Χατζιδάκις ενθουσιάστηκε με την ιδέα και έδωσε την άδεια και την προστασία του στη νέα σειρά, που ξεκίνησε να εκπέμπεται το 1976.
Η εκπομπή, η οποία ήταν καθημερινή, ήταν μουσικά επενδυμένη μετραγούδια ευρηματικότατων στίχων. Η Μαριανίνα Κριεζή ήταν ηστιχουργός των τραγουδιών και μια σειρά νέων καλλιτεχνών, Δημήτρης Μαραγκόπουλος, Λένα Πλάτωνος, Νίκος Κυπουργός και Νίκος Χριστοδούλου, συνέθεταν τις μουσικές, τις οποίες τραγουδούσαν οι Σπύρος Σακκάς, Σαβίνα Γιαννάτου, Αντώνης Κοντογεωργίου.

Μικρά και μεγάλα παιδιά λάτρεψαν τον κόσμο της Λιλιπούπολης και τα καμώματα των κατοίκων της. Η Λιλιπούπολη ήταν μια "παιδική" (όχι όμως παιδιάστικη) εκπομπή, καμωμένη "για παιδιά και έξυπνους μεγάλους”, η οποία λατρεύτηκε, αλλά και πολεμήθηκε, ίσως επειδή ασκούσε κριτική χωρίς διακρίσεις σε πρόσωπα και θεσμούς. Δημιούργησε ένα καινούργιο παραμύθι που εμπεριείχε πάντοτε την αιώνια πάλη ανάμεσα στο καλό και το όμορφο με το κακό και το άσχημο, με τους δικούς του σύγχρονους καλούς, τους κακούς του, τους παππούδες του, τις προ-προγιαγιάδες με τις ξύλινες κουτάλες και τις μυστικές συνταγές, τους προγόνους, τα μαγικά δέντρα, τους ευφάνταστους και ευρηματικούς επιστήμονες που πραγματοποιούν τις συλλογικές και τις ατομικές μας φαντασιώσεις, τις μάγισσες και τους αόρατους ελέφαντες, τις μαγευτικές τοποθεσίες με τα σύγχρονα, παραμυθένια τοπωνύμια.

Χώρος

Πληροφορίες για τον χώρο: Μέγαρο Μουσικής Αθηνών

Το Μέγαρο Μουσικής Αθηνών είναι ένας δημιουργικός πυρήνας πολιτιστικής δράσης, εκπαιδευτικής προσπάθειας και κοινωνικής ανάπτυξης, μια πολιτιστική στέγη οργανωμένη με σύγχρονο τρόπο. Αποτελεί δυνατό παράδειγμα για την επιτυχία που μπορεί να έχει η δημιουργική συνεργασία ανάμεσα στο κράτος και τον ιδιωτικό φορέα.

Στόχος είναι πάντα η υψηλή ποιότητα των εκδηλώσεων. Ο προγραμματισμός του Μεγάρου Μουσικής έχει ως κύριο άξονα την κλασσική μουσική αλλά δεν περιορίζεται εκεί. Σημαντική θέση στον προγραμματισμό έχουν πάντα η κλασσική μουσική και η όπερα, αλλά και το σύγχρονο ρεπερτόριο και η μουσική από όλο τον κόσμο, οι νέοι δημιουργοί, ο χορός, το θέατρο, ο κινηματογράφος, και η εικαστική δημιουργία. Ιδιαίτερη θέση κρατάει πάντα στο πρόγραμμά η ελληνική μουσική.

Τηλ. 210 7282000

avopolis_google_news

FEATURED TODAY

Ο Βασίλης Σπανός αναρωτιέται αν «αυτός είναι ο τρόπος που τελειώνει ο κόσμος, όχι μ' έναν πάταγο, αλλά με έναν λυγμό» και φορώντας μια μάσκα οξυγόνου τριγυρίζει στους άδειους δρόμους του μέλλοντος, αναζητώντας  δέκα αγαπημένες μετά-αποκαλυπτικές ταινίες.

Στην πρώτη τους εμφάνιση στη χώρα μας, οι Ιταλοί doomsters μας άφησαν πεινασμένους σαν λύκους. Θέλαμε κι άλλο.

Το μεγάλου μήκους ντεμπούτο του Πακιστανού Saim Sadiq είναι μια απαγορευμένη queer ερωτική ιστορία και μια καταγραφή των πολλαπλών αδιεξόδων της ζωής σε μια πατριαρχική και συντηρητική κοινωνία. Της Ναταλίας Πετρίτη.

Top