metal.team

black_crucifixion

Ξεκίνησαν ως συγκρότημα που στιγματίστηκε από τη κληρονομιά των BEHERIT για να αποκοπούν στη συνέχεια από το «μαυρομεταλλικό» παρελθόν τους. Οι Φιλανδοί BLACK CRUCIFIXION αποδεδειγμένα αποτελούν ένα από τα πλέον ιστορικά σχήματα της εν λόγω σκηνής και το Avopolis Metal δε θα μπορούσε να αφήσει την ευκαιρία μιας συνομιλίας με τον λαλίστατο Fornicator σχετικά με το νέο τους πόνημα, τις επετειακές εμφανίσεις, αλλά και τους όποιους σημαντικούς σταθμούς στη μέχρι τώρα ιστορία τους.

Πρώτα απ 'όλα, σας ευχαριστώ πολύ για να μας δώσατε την ευκαιρία για αυτή τη συνέντευξη.

Σε ευχαριστούμε. Η Ελλάδα είχε από πάντα μια ξεχωριστή θέση στις καρδιές μας, από τότε που ήρθα σε επαφή με τα μέλη των VARATHRON, ROTTING CHRIST και NECROMANTIA πίσω στο 1990. Η έμπνευση που αφορά το Ελληνικό στοιχείο ήταν ισχυρή στο mini-album μας “Promethean Gift”, το οποίο ηχογραφήσαμε το 1992. Ο συνδυασμός των παραπάνω ιδεών με τη «βόρεια» νοοτροπία μας βοήθησε στο να διαμορφώσουμε τον οργανικό ήχο που χαρακτηρίζει τους BLACK CRUCIFIXION. Οπότε, είναι και δική μας τιμή η εν λόγω συνέντευξη.



black_crucifixion_01Αναφορικά με το νέο σας δίσκο “Hope Of Retaliation” για πόσο καιρό δουλεύατε πάνω στα νέα τραγούδια και τι σας απέτρεψε από το να συμπεριλάβετε περισσότερο νέο υλικό; Προσωπικά μιλώντας, λάτρεψα τα νέα κομμάτια, αλλά πιστεύω πως θα ήταν καλύτερα αν κατηγοριοποιούσατε την εν λόγω κυκλοφορία ως EP... παρόλη τη τρεχούμενη διάρκεια.

Το μεγαλύτερο μέρος του νέου υλικού για το δίσκο έχει γραφτεί μεταξύ της περιόδου 2006 και 2011. Παρόλα αυτά, μία από τις ιδέες φέρει τις ρίζες της στο 1992 ή 1993, οπότε θα μπορούσες να πεις ότι η όλη διαδικασία ζύμωσης διαφορετικών τμημάτων στίχων και μουσικής ήταν αρκετά μακρά. Οι λόγοι για τους οποίους τα κομμάτια είναι μόνο τέσσερα είναι πολλαπλοί. Έχουμε γράψει τόνους νέου υλικού, οπότε δεν τίθεται θέμα έλλειψης δημιουργικότητας. Στην πραγματικότητα συμβαίνει το αντίθετο. Σε πρώτη φάση, θέλαμε να προσφέρουμε ένα album σε προσιτή τιμή ώστε οι νέες γενιές να έχουν μια ευκαιρία να γνωρίσουν την μπάντα. Επίσης, θέλαμε μια ποιοτική κυκλοφορία για να γιορτάσουμε την 20η μας επέτειο και να επιδείξουμε τη δύναμη που κατέχει η μπάντα αυτή τη στιγμή και πόσο καλά ακούγονται οι ζωντανές εκτελέσεις των παλιών κλασικών τραγουδιών σήμερα. Ένας παράγοντας, επιπλέον, έχει να κάνει με την τρέχουσα κουλτούρα του downloading, λόγω της οποίας οι εταιρίες δε δύνανται να πληρώσουν για την υψηλή ποιότητα παραγωγής που θέλουμε να έχουμε, γι’ αυτό και χρησιμοποιήσαμε τον προϋπολογισμό μας με σκοπό να πάρουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα από τα τέσσερα αυτά κομμάτια. Κατά αυτό τον τρόπο, ως κυκλοφορία αποτελεί έναν επετειακό δίσκο προσφερόμενο στη μισή τιμή. Εαν ο κόσμος ενδιαφερθεί να αγοράσει το “Hope Of Retaliation” θα υπάρξουν σίγουρα πόροι προς ηχογράφηση νέου υλικού. Δεν θα κυκλοφορούσαμε ποτέ ένα τραγούδι που δεν θα ανταποκρινόταν στα επίπεδα ποιότητας που τηρούμε για τους εαυτούς μας. Προτιμούμε να δουλέψουμε σε μερικά πραγματικά άρτια εκτελεσμένα τραγούδια, παρά σε δέκα μέτρια, ή απλά κακά. Η μουσική πρέπει να μένει σε θέση να αντέξει τη δοκιμασία 20 επιπλέον ετών, ξέρουμε πώς να το κάνουμε κι ενεργούμε αναλόγως.

Οφείλω να ομολογήσω ότι απόλαυσα αρκετά τις όποιες ζωντανές ηχογραφήσεις, όσον αφορά το παλαιότερο υλικό που συμπεριλάβατε. Κατά πόσο θεωρείτε ότι οι εν λόγω εκδοχές αντιπροσωπεύουν το σημερινό σας πρόσωπο και τι πρέπει να περιμένουμε από τις συναυλίες σας;

Σε ευχαριστώ. Αντιπροσωπεύουν πολύ καλά αυτό που κάνουμε τώρα: περιλαμβάνουμε υλικό από μία πορεία 20 ετών για μια στιβαρή εμφάνιση. Είναι εκπληκτικό το πόσο καλά ταιριάζουν όλα αυτά τα τραγούδια μεταξύ τους, ακόμη κι αν ακούγονται πολύ διαφορετικά στις αρχικές τους εκδοχές. Αυτός είναι επίσης ένας σημαντικός λόγος για τον οποίο ο δίσκος χωρίζεται σε δύο μέρη, με το πρώτο να αποτελείται από νέο studio υλικό και το δεύτερο από ζωντανές εκτελέσεις. Θέλαμε να δείξουμε πως τα τραγούδια προέρχονται από το ίδιο υλικό και μόνο τα σχήματά τους είναι διαφορετικά. Έχω συμμετάσχει ως συνθέτης σε όλα τα τραγούδια μας κατά το πέρασμα του χρόνου και γι’ αυτό τα βλέπω ως μέρος μιας χρονικής συνέχειας με τρόπο που τώρα ταιριάζουν τόσο απρόσκοπτα στις εμφανίσεις μας.

Κατά μια έννοια, το “Hope Of Retaliation” θα μπορούσε να καταλήξει ως μια σπουδαία σύνοψη της όλης ιστορίας σας. Το ύφος του αποδεδειγμένα ακούγεται σαν black metal, αλλά η σύγχρονη προσέγγιση θα μπορούσε να το καθοριστεί ως το επόμενο λογικό βήμα από το προηγούμενο δίσκο σας με τίτλο “Faustian Dream”. Τι πιστεύετε γι’ αυτό;

Πολύ καλό επιχείρημα. Πολλοί άνθρωποι έμειναν έκπληκτοι με τον ατμοσφαιρικό, «μαλακό» ήχο του “Faustian Dream”, όπως και για εμάς ήταν μια λογική συνέχεια του “Promethean Gift”. Με τον ίδιο τρόπο, το “Hope Of Retaliation” αποτελεί ένα βήμα μπροστά από αυτό το σημείο. Αυτό που είναι πάντα παρών στη μουσική μας είναι η οργανική δουλειά στη παραγωγή. Τα όργανα εκτελέστηκαν στην ολότητά τους κανονικά αντί της διαδικασίας «αντιγραφής – επικόλλησης» μέσω ενός υπολογιστή. Έτσι, ακόμη κι αν το έργο της παραγωγής ευννοεί ένα καθαρό ήχο, θέλω η μουσική μου να έχει κότσια! (σ.σ.: η ακριβής απόδοση των παραπάνω ήταν «I want it to have balls. And unshaved balls is possible!»). Καθαρή και συνάμα σθεναρή. Το “Faustian Dream” δεν ήταν καθόλου έτσι, αλλά ο σύγχρονος ήχος που υιοθετήσαμε είναι ότι ο Ε. Henrik κι εγώ επιζητούσαμε όλα αυτά τα χρόνια.

Τι σχέδια υπάρχουν αυτή τη στιγμή σχετικά με τη νέα σας κυκλοφορία; Πιστεύετε ότι θα αρχίσετε να δουλεύετε πάνω στην επόμενη αρκετά σύντομα;

Δουλεύουμε πάνω σε νέα τραγούδια, ενώ αυτό το καιρό δίνουμε τις τελευταίες μας επετειακές συναυλίες εδώ στη Φινλανδία. Ελπίζουμε ότι ο επόμενος δίσκος μας ως BLACK CRUCIFIXION δεν θα χρειαστεί πολύ καιρό για να δει το φως της ημέρας. Θα είναι σίγουρα σπουδαίος ως η συνέχιση του υλικού του “Hope Of Retaliation”.



black_crucifixion_02Ανατρέχοντας στην περίοδο του “Faustian Dream” θυμάμαι πόσο μου άρεσε ο τρόπος μέσα από τον οποίο αυτός ο δίσκος συνδύαζε πολλές διαφορετικές, μα ταυτόχρονα αγαπημένες επιρροές, αναφερόμενος στα «mid-paced» BLACK CRUCIFIXION μέρη και τις πάμπολλες goth/doom καταβολές. Ποιές μπάντες θα ονομάζατε ως σημαντικότερα παραδείγματα για τη δημιουργία του και για ποιο λόγο χρειάστηκε τόσος χρόνος μέχρι την ολοκλήρωσή του;


Ο δίσκος αυτός έχει συγκριθεί με πολλές διαφορετικές μπάντες και δίσκους που δεν έχουν καμία σχέση με αυτόν, αλλά οι αναφορές εκείνες που ήταν πιο ακριβείς έχουν να κάνουν με το “Astral Sleep” των TIAMAT, το “Into The Pandemonium” των CELTIC FROST κι ενδεχομένως τους πρώιμους SAMAEL. Αυτοί είναι εκείνοι που πιθανόν να είχαν κάποιο μουσικό αντίκτυπο στη δημιουργία του “Faustian Dream” κατά την έναρξη της περιεργασίας του το 1996. Αλλά ένα μεγάλο μέρος της ατμόσφαιρας και του ύφους του προήλθε από τη Φινλανδική φύση και τις εμπειρίες που είχαμε κατά τη διάρκεια εκείνων των ετών. Ήταν πιο ώριμες εποχές, με λιγότερη επιθετικότητα. Αυτό μπορεί να ακουστεί μέσα από την εκτέλεση των τραγουδιών, αλλά και τη σύνθεση καθαυτή ενός τραγουδιού όπως το “Scandinavian Melancholy”. Ο αργός ρυθμός της παραγωγής μεταξύ των ετών 1996-2006 είχε να κάνει με δύο λόγους: Εγκαταλείψαμε το ήμισυ του υλικού με τη πάροδο των ετών για το λόγο ότι δεν ήταν αρκετά καλό, ενώ ο Ε. Henrik κι εγώ συμμετείχαμε στους PROMETHEAN, οι οποίοι κυκλοφόρησαν δύο δίσκους κατά τη περίοδο των 90’s.



Οι BLACK CRUCIFIXION δεν έχουν κυκλοφορήσει πότε κάτι μέτριο μέχρι τη σημερινή μέρα. Ωστόσο, το όνομά σας έγινε ευρέως γνωστό λόγω της συνεισφοράς του Nuclear Holocausto, καθώς και του αρχικού σας line-up, το οποίο περιελάμβανε δύο μέλη των BEHERIT. Προσωπικά πιστεύω πως τα αναφερθέντα δεδομένα είχαν μικρή σχέση με την ποιότητα των κυκλοφοριών σας κι είναι κρίμα που οι περισσότεροι άνθρωποι προτιμούν να επικεντρώνονται σε ονόματα, αντί να δίνουν μεγαλύτερη προσοχή στην ίδια τη μουσική. Ποιες είναι οι σκέψεις σας για τα παραπάνω;



Μάλλον έχεις δίκιο. Στη Φινλανδία οι άνθρωποι γνωρίζουν περισσότερα πέρα ​​από τις αρχικές συνδέσεις με τους BEHERIT, αλλά στο εξωτερικό είναι ταυτόχρονα μια ευλογία και κατάρα. Η σημαντικότερη συμβολή του Holocausto ήταν η στάση του να κάνουμε τα πράγματα με το δικό μας τρόπο παρά το τι περιμένει ο κόσμος, καθώς οι γενικές προσδοκίες των ανθρώπων πάντα σέρνονται πίσω από ό,τι έχει ενδιαφέρον καλλιτεχνικά. Από τη δική μας σκοπιά, βλέπουμε το μικρό μας μέγεθος ως μπάντα ως κάτι το ιδιαίτερα απελευθερωτικό, καθώς δεν είμαστε μέρος της μουσικής βιομηχανίας κι επομένως μπορούμε να δουλέψουμε κάτω από τους δικούς μας ρυθμούς δίχως να μας καλούν οι δικηγόροι της δισκογραφικής μας εταιρείας απαιτώντας νέες κυκλοφορίες. Το black metal δεν είναι κάτι με το οποίο πρέπει να πληρώσεις τους λογαριασμούς σου. Δεν ζηλεύουμε καμία άλλη μπάντα, καθώς είμαστε κύριοι του εαυτού μας.



black_crucifixion_03Τι είδη μουσικής σας αρέσει να ακούτε γενικά; Η ερώτηση έχει να κάνει με καθαρή περιέργεια.  Επί την ευκαιρία, έχετε ακούσει τη νέα κυκλοφορία των BEHERIT με τίτλο “At The Devil’s Studio” και ποια είναι η γνώμη σας περί αυτής;



Το προσωπικό μου γούστο στη μουσική είναι ευρύτατο κι είμαι πολύ επιλεκτικός σε αυτό. Πολλά από αυτά που ακούω δεν έχουν σχέση με metal παρά το γεγονός ότι ακούω αυτή τη μουσική κατά πολύ μεγάλη βάση. Δεν είμαι σαν τον συνεργάτη μου στη συγγραφή τραγουδιών Ε. Henrik, ο οποίος – όπως έχει δηλώσει – «μισεί το heavy metal», το οποίο ουσιαστικά καλύπτει οτιδήποτε από τους BLASPHEMY μέχρι τους MASTODON. Είχα ακούσει την αναφερθείσα κασσέτα των BEHERIT τη νύχτα που ηχογραφήθηκε, αλλά δεν έχω ακούσει τη κυκλοφορία ακόμα. Πρέπει να είναι μια ενδιαφέρουσα περίπτωση που προκαλεί περιέργεια στους ακροατές της σημερινής εποχής!



Η τελευταία ερώτηση αφορά το διαδίκτυο και τον τρόπο με τον οποίο έχει επηρρεάσει την όλη μουσική σκηνή. Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα. Ποιες είναι οι σκέψεις σας περί αυτού;



Η επικοινωνία και η διαθεσιμότητα της μουσικής έχει αλλάξει πολύ κι όπως αναφέρθηκε νωρίτερα η διάθεση προς κυκλοφορία αυτού του είδους μουσικής έχει μικρή οικονομική έννοια. Αλλά τώρα είναι και πολύ πιο εύκολο για μπάντες όπως οι BLACK CRUCIFIXION που μπορούμε να σταθούμε από μόνοι μας. Συνολικά, η μουσική σκηνή πρέπει να είναι πραγματικά σκληρή για όλες τις νεοεισερχόμενες μπάντες.

Σας ευχαριστώ πολύ, δεν έχω άλλες ερωτήσεις. Κάποια τελευταία λόγια για τους αναγνώστες που πρόκειται να διαβάζουν αυτή τη συνέντευξη; 


Ήταν ευχαρίστησή μας. Έχει ειπωθεί ότι «οι BLACK CRUCIFICION είναι black metal για ανθρώπους που αγαπούν τη μουσική». Αν αισθάνεστε ότι είστε ένας από αυτούς σας προτρέπω να τσεκάρετε το τοπικό σας metal δισκοπωλείο για τις κυκλοφορίες μας, ή να τις παραγγείλετε, ως παράδειγμα, από το www.flogarecords.com.

 

Ακολούθησε το Avopolis Network στο Google News

 

Featured