Τη Τρίτη 6 Ιουλίου, το Avopolis.Metal βρέθηκε και πάλι στο χώρο διεξαγωγής του Athens Open Air και ρίχνει ένα χιουμοριστικό βλέμμα στη κατάσταση που επικρατούσε, με υπαινιγμούς για τα τεκταινόμενα της Δευτέρας 5 Ιουλίου.
Πέρα από την πλάκα που ακολουθεί, αναφέρω τα εξής:
1) Υπήρχε άμεσος κίνδυνος από πέτρες, λοστούς, σκαλωσιές και άλλα πολεμοφόδια στην διάθεση των πάντων.
2) O χώρος ήταν μικρός, στενός, δυσπρόσιτος, παντελώς ακατάλληλος ούτε για λαική αγορά.
3) Καταστράφηκε ο περιβάλλων χώρος της παραλίας, μαζί με το αρδευτικό του σύστημα (βλ. πλαγιά). Το κοινό δεν φέρει ευθύνη καθώς δεν υπήρχε μέρος να σταθεί.
4) Ο λόγος για το παραπάνω ήταν το ανεπαρκές ηχητικό σύστημα που «έχασκε» σε απόσταση μεγαλύτερη των 30 μέτρων από τη σκηνή.
5) Αξίζουν εύσημα για τον καθαρισμό της παραλίας και την διάθεσή του στο κοινό σε ανθρώπινη κατάσταση την Τρίτη το πρωί. Λίγο καθάρισμά χρειάζεται ακόμα πάντως.
6) Αξίζουν εύσημα και στον λιγοστό κόσμο (γύρω στις 3500 την πρώτη μέρα) για την πραγματικά υποδειγματική συμπεριφορά του παρά τις τραγελαφικές καταστάσεις.
7) Κανένα συγκρότημα δεν πληρώθηκε στο έπακρο σύμφωνα με ανεπίσημες δηλώσεις καλλιτεχνών καθώς και crew-members. Για παράδειγμα οι Motorhead και το crew τους φαίρονται να πήραν τα μισά χρήματα και έβαλαν από μόνοι τους αεροπορικά εισιτήρια. Οι In Flames πήραν μόνο τη προκαταβολή τους σύμφωνα με μέλος του crew τους.
8) Συνολικά, είναι απορίας άξια η εμπιστοσύνη που έδειξε η Omicron Music στα σχέδια που είχε καταστρώσει.
9) Είναι απορίας άξιο το θράσος εκ μέρους της Omicron Music απέναντι σε τόσα συγκροτήματα, managers, δισκογραφικές, χορηγούς, όχι μόνο για την ταλαιπωρία αλλά και για τα οικονομικά ζητήματα που φαινομενικά πήγαν στα αζήτητα…
10) Δεν είναι απορίας άξιο το θράσος της Omicron Music απέναντι στο κόσμο όσο (και εμείς) οι δημοσιογράφοι (επαγγελματίες ή ερασιτέχνες) επιμένουμε να «τα έχουμε καλά» με όλους. Επιμένω για τους δημοσιογράφους διότι μόνον αυτοί έχουν τα πολιτισμένα μέσα να ασκήσουν κριτική. Αλλιώς θα προέτρεπα τους πάντες να «πλακώσουν» τους οργανωτές, πράγμα που θα ταίριαζε μόνο στη ζούγκλα. Αλλά και πράγμα που σίγουρα πέρασε από τα μυαλά όλων των παρευρισκομένων, από τους θεατές μέχρι τον Lemmy που λέει ο λόγος…
![]() |
Καταφθάνουμε στο συναυλιακό χώρο ο οποίος έχει κατακλυστεί από ενθουσιώδεις metalheads, ντοπαρισμένους από τις εξαιρετικές αναμνήσεις της Δευτέρας 5 Ιουλίου…
![]() |
Ειδικά διαμορφωμένη η είσοδος προς αποφυγή «τζαμπατζήδων»…
![]() |
Στο βάθος η σκηνή. Δεξιά βλέπουμε τον άψογα διαμορφωμένο χώρο των περιπτέρων για τους χορηγούς. Την πρώτη μέρα είχαμε το Metal Hammer στη μια πλευρά του περιπτέρου μας ενώ στην άλλη πλευρά είχαμε γειτνίαση με μεγαλέμπορο χαλβά “σαπουνέ» Φαρσάλων. Το Avopolis στη μέση ενώνει…
![]() |
Φυσικά δεν έλειπε και η άρτια στημένη καντίνα με πάσας λογής εδέσματα, αναψυκτικά, χυμούς και ό,τι μπορείτε να φανταστείτε. Εννοείται πως το υπερσύγχρονο σύστημα «εσύ πληρώσει κουπόνι πρώτα, μετά δώσει κουπόνι και μετά πάρει πιεί» διευκόλυνε στην αποσυμφόρηση του κοινού στις δύσκολες ώρες. Αφήστε που τα κενά μεταξύ των σχημάτων ήταν μικρά και υπήρχε βιασύνη…
![]() |
Το stock των αναψυκτικών ήταν καλά προφυλαγμένο από τον ήλιο και τις δύο ημέρες…
![]() |
Η τερατώδης σκηνή μισθώθηκε ειδικά από τους οργανωτές του Wacken Festival και έδωσε Ευρωπαϊκό αέρα, ενώ το πλήθος από κάτω δεν κρύβει τον ενθουσιασμό του…
![]() |
To Avopolis μπήκε στα άδυτα των παρασκηνίων, και διαπίστωσε από πρώτο χέρι τους χώρους Jacuzzi που μεταξύ άλλων πολυτελειών, είχαν προβλεφθεί για τα συγκροτήματα.
![]() |
H χλωρίδα του περιβάλλοντος χώρου της Πλαζ Αλίμου στη υπηρεσία των θεατών. Η θέα από το πάνω διάζωμα της κερκίδας έκοβε την ανάσα ενώ η εν λόγω διάταξη αναδείκνυε την ακουστική του χώρου…
![]() |
Καλή ακουστική δεν υπάρχει χωρίς ήχο βέβαια, και το ηχοληπτικό pit ήταν εξοπλισμένο με μηχανήματα τελευταίας τεχνολογίας που ψύχονται από θαλασσινό νερό σε περίπτωση υπερθέρμανσης…
![]() |
Στα κενά μεταξύ των σχημάτων, τα περίπτερα των χορηγών έσφυζαν από ζωή, ενώ το διεθνές στοιχείο δήλωνε παρών…
![]() |
Και του χρόνου…
Υ.Γ. Τα σχόλια που συνοδεύουν τις παραπάνω φωτογραφίες έχουν καθαρά χιουμοριστικό-σατιρικό χαρακτήρα και σε καμμία περίπτωση δεν αποζητούν να προσβάλλουν τους εμπλεκόμενους φορείς (βλ. Omicron Music, εταιρείες ενοικίασης εξοπλισμού, εταιρείες περιφρούρησης, εταιρείες εστίασης κλπ.) πέραν των όσων τους αναλογούν από όσα πραγματικά έλαβαν χώρα (τα οποία περιγράφουμε εκτενώς). Μόνο ίσως με χιούμορ μπορούμε να αντιμετωπίσουμε τη χειρότερη -κατά γενική ομολογία κοινού και συναδέλφων- οργάνωση που έχουμε δει ποτε στην Ελλάδα.