metal.team

black_the_fallen_satanicΟι BLACK CRUCIFIXION ανήκουν στις περιπτώσεις εκείνες των συγκροτημάτων που κέρδισαν μερίδα της φήμης που τους αναλογεί χάρη στη συνδρομή cult φυσιογνωμιών (...αναφερόμενος στη μορφή του Nuclear Holocausto των BEHERIT, ο οποίος συμμετείχε στη παραγωγή του “The Fallen One Of Flames”, πέραν της όποιας συνδρομής σε intros και στίχους). Το γεγονός ότι δύο έτερα μέλη των BEHERIT αποτέλεσαν το ήμισυ του αρχικού line-up πέρασε περισσότερο σε δεύτερη μοίρα και όχι άδικα, από τη στιγμή που βασικός πυρήνας του γκρουπ αποτελούσε ο πολυτάλαντος μέχρι σήμερα Fornicator.

Η αλήθεια είναι πως οι BLACK CRUCIFIXION ήταν ξεχωριστοί για την εποχή τους. Επιρροές στάθηκαν οι BEHERΙΤ και HELLHAMMER σε μεγαλύτερη βάση (...το “Master Spirit” αποτελεί χαρακτηριστική απόδειξη), αλλά πραγματικά λίγοι έτρεφαν ανησυχίες σχετικές με πλήκτρα και λοιπές πτυχές του γενικού τους προσώπου. Τα φωνητικά ενδεχομένως να αποτελούν το πιο ενδιαφέρων στοιχείο της ηχογράφησης, καθώς ακροβατούν ανάμεσα σε ψίθυρο κι ανατριχίλα με τρόπο που υπενθυμίζουν αμυδρά τις αποδόσεις του Nuclear Holocausto υπό ένα αλλόκοτο πρίσμα. Όλα αυτά, σε συνδυασμό με τις ambient πινελιές και τα mid-tempo μέρη του “Flowing Downwards” μοιάζουν περισσότερο από ικανά για να θέσουν τα όρια μιας ταυτότητας αναγνωρίσιμης στα πλαίσια του Φιλανδικού black metal.

Συνεχίζοντας στο δεύτερο μέρος της κυκλοφορίας, το “Satanic Zeitgeist” αποτελεί την ηχογράφηση της πρώτης εμφάνισης του σχήματος στο Day of Darkness Festival στο πλευρό των BEHERIT, DEMIGOD, BELIAL, IMPALED NAZARENE, AMORPHIS και SENTENCED (...φανταστείτε να βλέπαμε όλους αυτούς εκείνα τα χρόνια). Από άποψη ποιότητας μοιάζει κατώτερη ενός demo της εποχής, αλλά το μουσικό της υλικό αξίζει για εγκυκλοπαιδικούς – το λιγότερο – λόγους με αξιοσημείωτες προσθήκες να παραμένουν οι διασκευές στα “In League With Satan” των VENOM και “Nightmare” των SARCOFAGO.

Το τελευταίο μέρος, καθιερωμένα πλέον, αποτελεί το αντίστοιχο της ετυμηγορίας κι εκάστοτε βαθμολόγησης. Ο δεύτερος προσδιορισμός κρίνεται άτοπος στη περίπτωσή μας, καθώς η πρώτη περίοδος των BLACK CRUCIFIXION έμεινε κλασσική στην ιστορία κι ο χρόνος ως γνωστόν παραμένει ο μεγαλύτερος κριτής όλων. Η πλευρά του πορίσματος πάντως καταδεικνύει την εν λόγω συλλογή ως σημαντική προσθήκη στη συλλογή ενός φίλου του ιδιώματος για το λόγο ότι το “The Fallen One Of Flames” αποτελεί ένα θεϊκό demo που αντιπροσωπεύει τον αέρα μιας «άλλης» εποχής (...πρόταση που εμπεριέχει κυριολεκτικά τα πάντα). Η συνέχεια έμελλε να λάβει χώρα σε διαφορετικά πλαίσια βέβαια, αλλά αυτό αναμένεται να το αναλύσουμε εκτενώς στη κριτική του “Hope of Retaliation”.

 

Ακολούθησε το Avopolis Network στο Google News

 

Featured